Oikeasti, kuka tykkää noista etikkasipseistä? "Salt and Vinegar"
Siis hyi hemmetti. Ostin kokeilumielessä ja ajattelin, että ehkä niissä on vaan vähän hapokkuutta. Siinä meni kyllä rahat hukkaan, maistu pelkkä etikka.
Kommentit (91)
Ainoa oikea kaljan kyytipojaksi...
Vierailija kirjoitti:
Parasta.
Taffel teki joskus "diner" pickels ja muu maku.
Ne olivat parhaita. Ja etsin niitä pitkään eikä enää löydy://
Nyt on enää herkku vinegar
Joooh! Dinerit maistuivat majoneesilta. Olen iloinen, että San Diego maku on tehnyt paluun. Ketsuppisipsejä kaipaan. Ja tuota Dineria.
Ne on tosi hyviä. En vaan voi syödä usein, kun mun suu ei kestä niitä. Tunteja tai jopa päivä noiden sipsien syömisen jälkeen en oikein maista mitään ja suu ja huulet turpoaa.
Uskomatonta, näin paljon etikka-loverseja.
Onkohan mulla jokin elimistön happotasapaino pielessä tms. ...
Pidättekö muutenkin etikan mausta?
Siis aivan jäätävää scheissea omaan makuun.
Ap
Etikkasipsit on munkin suosikkeja! Estrellan on aika kesyjä mutta hyviä, pringlesin versio on tuntuvammin etikkainen. Myös aasiamarketissa myytävät pickled plum sipsit ovat ihania! Kunpa olis nyt pussillinen niitä kotona.
Minä sulle herkulliset suolat ja etikan vielä näytän
En oo koskaan heittäny sipsejä roskiin, mutta nyt lentää
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainoa huono puoli niissä on kun liikaa mättää kerralla, alkaa kieli mennä turtaksi.
Tavallaan se on hyvä puoli kun ei tule sit ahmittua ihan hirveästi 😅
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, näin paljon etikka-loverseja.
Onkohan mulla jokin elimistön happotasapaino pielessä tms. ...
Pidättekö muutenkin etikan mausta?
Siis aivan jäätävää scheissea omaan makuun.Ap
Tykkään etikan mausta muutenkin, laitan esim salaattiin usein balsamicoa. Etikkasipsit on hyviä 🥰
Kauheita mutta ehkä oluen kanssa menisi.
Enemmän kummastelen niitä Manhattan/Broadway-sipsejä 🤢
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat niitä Estrellan Salt and Vinegar -sipsejä, niin niinhän ne onkin vain vähän happamia. Verrattuna aitoihin brittiläisiin vastaaviin, siis. Ne on niin happamia, että huulia alkaa kirvellä syödessä. Herrrkullisia! Kunpa suomalaisista kaupoista saisi brittiläisiä sipsejä.
Olen onnekas ja asun maassa jossa on M&S. Ne salt & vinegar -sipsin polttaa kitalakea, parasta 😍.
Tykkaan noista mutta viela enemman chili/lime versiosta.
Me,joille etikkamaut ovat mieleisiä