Oikeasti, kuka tykkää noista etikkasipseistä? "Salt and Vinegar"
Siis hyi hemmetti. Ostin kokeilumielessä ja ajattelin, että ehkä niissä on vaan vähän hapokkuutta. Siinä meni kyllä rahat hukkaan, maistu pelkkä etikka.
Kommentit (91)
Jäin koukkuun ensimaistamalta joskus aikoinani Englannissa kielikurssilla ollessani. Myös ne viinietikkapähkinät on aika jees 👍🏻.
Tutkimusten mukaan psykopaatit pitåvät karvaista mauista.
Sehän selittääkin etikkasipsien suosion tållä palstalla! 😏
Ap
Muita en ostakaan. Jos Lays Salt&Vinegar ei kaupasta löydy, jää sipsit syömättä.
Lidlin nallesipsien ohella parhaimpia, mitä löytyy.
Huonoja ovat. Perussipsit parhaita. Mausteena suola.
Kiitti vaan, nyt alkoi tehdä mieli etikkasipsejä.
Noissa on parasta se, että himo talttuu pienestä annoksesta. Ei mee mässäilyksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vaan, nyt alkoi tehdä mieli etikkasipsejä.
Sairasta porukkaa, vai jouduinko mä johonkin Matrixiin.
Jos olen tässä todellisuudessa, niin nyt on taitanu todella löytyä tuote, joka jakaa ihmiset joko vihaajiin tai rakastajiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etikka on hapan, ei niinkään karvas.
Vierailija kirjoitti:
Minä😍😍🥰
V i tt u sä olet sairas! 🤢🤮
Ap
Miehen lemppari, mutta mä en uskalla niitä toista kertaa syödä. Mulla turpoo niistä huulet.
Oikian Fiini lady Clairet ovat parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tutkimusten mukaan huono häviäjä ei tajua luovuttaa ajoissa vaan polkee pikku jalkaansa löllöt legginsien sisällä hyllyen.
Itse ihmettelen, miten ihmiset voivat syödä jotain sour cream & onion -sipsejä. Hyi hemmetti. Salt & vinegar -makuun totuin alkuhämmennyksen jälkeen aikoinaan ollessani vaihdossa Briteissä. Ovat siellä aika suosittuja olleet kautta aikain. Paras maku on kuitenkin ihan perus suola. Lähes kaikki muu maistuu kauhean keinotekoiselle ja "teolliselle". Lisämakua saa sitten tarvittaessa dippaamalla.
Syön San Diegoja parhaillaan, ovat suosikkejani. Olen myöskin muistellut useasti ketsuppisipsejä kaiholla.