Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet miehet luulee että painamalla vehkeensä naisen peppuun kiinni

Vierailija
16.02.2023 |

Että se on jonkinlainen ilmoitus, että nyt on aika harrastaa seksiä. Aika lapsellista ja osaamatonta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkämpi tapa on aloittaa vaikka hartiahieronnalla.

En mä ainakaan halua mitään hartiahierontaa.

Ja jos haluaisin, niin ihan erillään kyllä seksistä.

Ei hartiahieronta ala kiihottaa mua, toisin kuin vasten painautuva kovettuva penis.

Selvä. Aika moni kyllä tykkää esileikistä ja viettelystä eikä niin että tungetaan suoraan kovaakyrpää iholle.

Se voi olla alku esileikille.

Vierailija
22/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla koskettamatta ja tekemättä alotteita, jos jatkuvasti saa kuulla että ei jaksa ja hyi olkoon.

Käy tekemässä alotteet vaikka muualla. Kyllä vientiä löytyy muualtakin.

Toisaalta samalaisia naputtajia on paljon naisten keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hartiahieronta ala kiihottaa mua, toisin kuin vasten painautuva kovettuva penis.

Ok. Mun mies onneksi keksii viettelyksi muutakin kuin sen että alkaa tökkiä elintään mun takamuksen.

24/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa mieltä. Hartiahieronta on hartiahieronta ja kovettenut muna takapuolta vasten on on ihan älyttömän kiihottavaa.

N46

Vierailija
25/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa ja ahdistavaa. Oletko sinä miehelle pelkkä per*ereikä? 

Vierailija
26/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mun mies onneksi keksii viettelyksi muutakin kuin sen että alkaa tökkiä elintään mun takamuksen.

Joista jokaisen saa vääntämällä väännettyä ällöttäväks, älä jaksa olla olevinas kun puhutaan nussimisesta, ihan yhtä rasvaista ja eläimellistä se sunkin lykkimises on, sä vaan tykkäät haistella omia pierujas, oot jopa muita vähän ällöttävämpi!

Vierailija
27/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole saanut munaa vuosiin ja on katkeroitunut.

Viime yönä koin juuri tällaisen tilanteen ja tuli niin turhautunut olo. Keksi sinäkin jotain muuta kuin munalla tökkiminen takapuoleen.

Vierailija
28/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen seksuaalisuudella ei ole mitään väliä.

Nyt oli kyse siitä miten naisen saa lämpiämään. Kullintökkijät jää helposti ilman.

Vierailija
29/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa ja ahdistavaa. Oletko sinä miehelle pelkkä per*ereikä? 

Miksi oma mies olisi kuvottaja ja ahdistava?

Vierailija
30/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Aika moni kyllä tykkää esileikistä ja viettelystä eikä niin että tungetaan suoraan kovaakyrpää iholle.

No mun oman kumppanin ei kyllä tarvii "vietellä" mua mitenkään. Esileikkikin on aika höpsö sana, kyllä mä miellän sen kaiken suutelun ja hyväilyn mitä nyt yleensä ennen yhdyntää on, ihan osaksi sitä seksiä.

Se kovan peniksen painaminen toisen kehoa vasten ei mitenkään sulje pois kaikenlaista muuta koskettelua ja hyväilyä ja toista vasten hankautumista ja kietoutumista jne. siinä samalla.

Vierailija
31/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ovat painaneet vehkeensä ihan etupuolelle reiteen tanssiessa ja se kyllä jotenkin ällöttää.En tiedä miksi mutta halunsa voisi muutenkin esittää eikä jossain tanssiessa.

Vierailija
32/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kiihotu tuollaisesta. Ärsyttää vaan.

Mutta kiva jos jollekin muulle riittää.

Vierailija
33/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ovat painaneet vehkeensä ihan etupuolelle reiteen tanssiessa ja se kyllä jotenkin ällöttää.En tiedä miksi mutta halunsa voisi muutenkin esittää eikä jossain tanssiessa.

No kun ei osaa ja uskalla muuten.

Vierailija
34/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan kiihotu tuollaisesta. Ärsyttää vaan.

Mutta kiva jos jollekin muulle riittää.

Eihän se yksinään, se on vain aloitus.

Vierailija
35/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju taas kertoo, miten vaikeaa miesten on toimia naisen kanssa seksin suhteen. Yksi sanoo nam nam ja toinen oksentaa. Sitten kun tähän liitetään se, että seksistä ei pystytä puhumaan niin arvaileppa siinä sitten.

Vierailija
36/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aloitteet yleensäkin on noloja ja kuvottavia. Lukisivat ajatukseni. Nyt lähinnä inhottaa tuo sukupuoli kokonaisuudessaan. Jossain baarissakin "Mitä kuuluu, saako tähän istua?" Voiko olla tylsempää aloitusta. Kuvottaa. Alhaisten olentojen tulisi pitää meistä naisista sekä haisevat elimensä että koko ruhonsa erossa.

Vierailija
37/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju taas kertoo, miten vaikeaa miesten on toimia naisen kanssa seksin suhteen. Yksi sanoo nam nam ja toinen oksentaa. Sitten kun tähän liitetään se, että seksistä ei pystytä puhumaan niin arvaileppa siinä sitten.

Kannattaisi aina lähteä siitä, että ihmiset ovat yksilöitä. Eikä niin, että kun se edellinenkin partneri tykkäsi.

Vierailija
38/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nuivia naisia, tai sitten kateellia kun ei oma mies käy hänestä kuumana. Itse olen herätellyt vaimon seksihaluja painamalla kovaa kaluani pyllyä vasten ja halatessani lusikassa. Nukuttukin tai nukahdettu tuohon ties kuinka usein. Se on osoitus, että yhä haluaa puolisoaan, eikä kalu valehtele haluista. Ei ole vaimo pahastunut ja seksiä  ollut sitäkin koko ikä. Onneksi vaimo ei ole mikään nipo, joka karttaa miehensä hyväilyjä ja halujen näyttöä. Itse asiassa kun sanoin taannoin, että aina vaan pillua tekee mieli, sanoi vaimo, että olisi huolissaan jos ei tekisi. Kun näitä nuivia kommetteja ja nuivista asenteista  täällä lukee, niin en yhtään ihmettele miksi olen viihtynyt vaimoni kanssa. Haluton vaimo tai nainen on mulle ihan tuntematon käsite.

Vierailija
39/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi aina lähteä siitä, että ihmiset ovat yksilöitä. Eikä niin, että kun se edellinenkin partneri tykkäsi.

Nimenomaan. Nuo arvausleikit käyvätkin ihan esileikistä.

Vierailija
40/40 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on nuivia naisia, tai sitten kateellia kun ei oma mies käy hänestä kuumana. Itse olen herätellyt vaimon seksihaluja painamalla kovaa kaluani pyllyä vasten ja halatessani lusikassa. Nukuttukin tai nukahdettu tuohon ties kuinka usein. Se on osoitus, että yhä haluaa puolisoaan, eikä kalu valehtele haluista. Ei ole vaimo pahastunut ja seksiä  ollut sitäkin koko ikä. Onneksi vaimo ei ole mikään nipo, joka karttaa miehensä hyväilyjä ja halujen näyttöä. Itse asiassa kun sanoin taannoin, että aina vaan pillua tekee mieli, sanoi vaimo, että olisi huolissaan jos ei tekisi. Kun näitä nuivia kommetteja ja nuivista asenteista  täällä lukee, niin en yhtään ihmettele miksi olen viihtynyt vaimoni kanssa. Haluton vaimo tai nainen on mulle ihan tuntematon käsite.

Blaa blaa blaa. Eläkeläinen taas muistelee.