Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö oikeasti hampaat kaksi kertaa päivässä ja käytätte hammaslankaa?

Vierailija
16.02.2023 |

Minä en jaksa pestä kuin kerran aamulla. Ja en käytä lankaa koskaan.

Kommentit (569)

Vierailija
1/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aamupesu jää välistä. Illalla must. En lankaa ollenkaan.

Vierailija
2/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hampaiden pesu on yhtä tuskaa ja jää monesti aivan puolitiehen herkän oksennusrefleksin takia. Käytän Lumoralia harjan ja langan sijasta, koska sillä saa oikeasti naukuvan puhtaan tuntuiset hampaat ilman oksennusrefleksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hampaiden pesu on yhtä tuskaa ja jää monesti aivan puolitiehen herkän oksennusrefleksin takia. Käytän Lumoralia harjan ja langan sijasta, koska sillä saa oikeasti naukuvan puhtaan tuntuiset hampaat ilman oksennusrefleksiä.

Mikä?

Vierailija
4/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kyllä aamuin illoin ja käytän hammasväliharjoja mutta ---tu mä vihaan hammaslankaa... miehelläni on joka ilta intohimoiset hammaslankasessiot ja se jättää oksettavat langat roikkumaan roskisten reunalle niin että tekee mieli kiljua ja olen joskus kiljunutkin.

Vierailija
5/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina.

Vierailija
6/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä?

"Lumoral on suomalainen innovaatio suun terveyden ylläpitoon sekä hammassairauksien hoitoon ja ennaltaehkäisyyn." https://www.vitamiini.org/lumoral-kokemuksia/

Vierailija
7/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kerran viikossa ja hampaat on ihan fine. Henki voi haista, mutta sekin on ihan fine.

Näin olen elänyt jo vuosia, eikä ole tullut mitään ongelmia, vaikka luulisi.

Vierailija
8/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh. Harvoin jaksaa. Joskus pesee hampaat, niin kyllä se riittää. Nykyajan vouhotuksia, jotta tahnat ja harjat menisivät kaupaksi. Takana on kaupallinen salaliitto.

Vierailija
9/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina kahdesti päivässä. Hammasvälejä liian harvoin. Välillä tulee kausia että putsaan väliharjalla joka päivä mutta sitten se taas jää.

Vierailija
10/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä?

"Lumoral on suomalainen innovaatio suun terveyden ylläpitoon sekä hammassairauksien hoitoon ja ennaltaehkäisyyn." https://www.vitamiini.org/lumoral-kokemuksia/

Toimiiko hyvin? Ja mites haiseeko hengitys ton jälkeen?

Vierailija
11/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää pesen omat hampaat soodatableteilla, en koske eliitin fluoriin koska sehän on myrkkyä!

Vierailija
12/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei.

Pesen kaksikertaa fluori+ pepsodentillä ja normiharjalla, välillä sähköharjalla takahampaat.

Ei, en käytä hammaslankaa, ei ollut olemassa, kun viikoittain hammashoitajat kävivät koulussa opettamassa harjausta, väritableteilla tarkastettiin harjaus tulos ja sitten fluorattiin hampaat.

Eipä ole reikiä ollut 55v ja silleen....

Vierailija
13/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen kyllä aamuin illoin ja käytän hammasväliharjoja mutta ---tu mä vihaan hammaslankaa... miehelläni on joka ilta intohimoiset hammaslankasessiot ja se jättää oksettavat langat roikkumaan roskisten reunalle niin että tekee mieli kiljua ja olen joskus kiljunutkin.

Hyi saamari! Miksi jättää niitä roikkumaan?

Vierailija
14/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomaveteen ja hammastahnaan lisätään fluoria, että kansa pysyy tyhmänä ja rauhallisena eikä tee vallankumousta. Lukekaa vaikka kemian kirjastanne ja katsokaa sieltä. Fluori on myrkyllisempää kuin lyijy, mietippä sitä. Minä en alistu eliitille enkä käytä fluoria vaan juon vedet omasta kaivosta ja käytän kookoshammastahnaa!

Vierailija
15/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä?

Toimiiko hyvin? Ja mites haiseeko hengitys ton jälkeen?

Toimii ja todellakin hintansa arvoinen, mun miehellä on ollut käytössä nyt vajaan vuoden. Hänellä muodostuu paljon hammaskiveä ja normisti kävisi aina puolen vuoden välein hammaslääkärin luona poistossa. Nyt ei ole tarvinnut käydä hetkeen, kun hammaskiveä ei ole juuri muodostunut.

Vierailija
16/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, en vois ikinä jättää kumpaakaan pesua väliin. Joskus pesen kolmannenkin kerran, jos vaikka jonnekin lähdössä. Käytän hammasväliharjoja, pitkävartista lankainta ja muovisia, ohuita Paro hammastikkuja. Yleensä yhtä noista kerralla, harvemmin kahta.

Silti tulee hammaskiveä, ainakin kerran vuodessa käyn hammashygienistillä.

Vierailija
17/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän harjatikkua. Paljon lankaa tehokkaampi irrottamaan plakkia hammasväleistä eikä vaadi niin tarkkaa tekniikkaa toimiakseen. Hammaslääkäritkään eivät nykyään suosittele lankaa kuin sellaisiin väleihin, joihin pieninkään väliharja tai harjatikku ei mahdu.

Ja joo, harjaan sähköharjalla kahdesti päivässä. Säästää rahaa pitkällä aikavälillä.

Vierailija
18/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pesen ja käytän hammasväliharjaa 

Vierailija
19/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaat kahdesti päivässä. Lankaan hampaat useimpina päivinä, mutten ihan joka päivä.

Vierailija
20/569 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juomaveteen ja hammastahnaan lisätään fluoria, että kansa pysyy tyhmänä ja rauhallisena eikä tee vallankumousta. Lukekaa vaikka kemian kirjastanne ja katsokaa sieltä. Fluori on myrkyllisempää kuin lyijy, mietippä sitä. Minä en alistu eliitille enkä käytä fluoria vaan juon vedet omasta kaivosta ja käytän kookoshammastahnaa!

Jaha fluoriko on seuraava tupakka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi