Kertokaas mikä on hintataso...
Olisin myymässä sekä kaksosten yhdistelmärattaita, yhtä pinnasänkyä ja kaksia vauvojen turvakaukaloita... Omasta mielestäni laitoin ihan kohtuu hinnat (tuolta osta ja myy-puolelta katselin toisten tarjouksia) mutta kukaan ei edes kysele...Eli millä hinnalla olette ostaneet rattaita/pinnasänkyjä/turvakaukaloita jos olette ne käytettynä ostaneet? Lienee laskettava hintaa ja kokeiltava Keltaista pörssiä...
Kommentit (4)
Samoilla linjoilla ollaan siis... Olen itse pyytänyt 250 eur. Brion yhdistelmistä kahdella kantokopalla ja muilla tykötarpeilla , 30 eur. pinnasängystä ja 40 eur./kpl turvakaukaloista ja voisin laskea jos molemmat menisi mutta kun ei kukaan tosiaan tunnu tarvitsevan..ei ainuttakaan kyselyä edes...ja ovat ihan siisteja eikä edes kauhean vanhoja, osa ostettu uutena silloin 3 v. sitten...No täällä ei taida Keski-Suomessa tavara niin liikkua kuin etelämpänä tai sitten ei vaan kohtaa tarvitsijaa.. Täytyy vielä odotella jos joku kiinnostuisi, olohuone vaan käy ahtaaksi kun niitä nyt siellä säilytän
Me yritettiin metsästää vauvantarvikkeita jo odotusaikana neuvolan ilmoitustauluja tutkimalla, mutta kukaan ei tuntunut myyvän kaksosille esim. pinnasänkyjä kun olisi ollut mukava saada kaksi samalaista... Päädyimme sitten ostamaan uutena kalliilla.
Eli kannattaa yrittää neuvolan ilmoitustaulua. Monet tykkäävät ostaa paikallisesti ja käydä itse katsomassa myytävänä olevia tavaroita.
Onnea myyntiin!
Piiki
sinne vein heti ekana ilmoituksen, pari lappua oli hävinnyt muttei kukaan soittanut, no odotellaan ja jos joku kiinnostuu täällä niin laitan hänelle s-posti osoitteeni ja kuvia
pojille toinen pinnasänky. Maksoi 50 e. Sit ostettiin turvakaukalo 35e ja kaksostenrattaat (Firkon), hintaan sisältyi sadesuoja, jalkapeitto ja yksi kantokoppa ja maksettiin niistä yht.250e.
Toivottavasti näistä tiedoista jotain apua.
T: Santsuma & pojat 4½kk