73-syntyneet viisikymppisiä?
Kermakakun koristeena kultainen 50-v -kyltti. Lahjaksi juhlatuoppi kultasepänliikkeestä. Stereoissa soi lampada, Irwin ja Juice.
Kommentit (76)
Niin se aika menee. Kuuskymppisiä odotellessa.
Kesällä 50, ihan tosi outoa. Viime vuosina sairastellessa olen taantunut entisestään, ja nykyisin henkisesti lähinnä ameeba. En löydä myöskään peilistä viisikymppistä aikuista kuten sellaisen subjektiivisesti ajattelisin näyttävän.
Kyllä ovat. Oliko tämä joku laskutoimituskysymys?
Vierailija kirjoitti:
Kesällä 50, ihan tosi outoa. Viime vuosina sairastellessa olen taantunut entisestään, ja nykyisin henkisesti lähinnä ameeba. En löydä myöskään peilistä viisikymppistä aikuista kuten sellaisen subjektiivisesti ajattelisin näyttävän.
Ahahaha- täällä samanmoinen, tuskin yllän edes tuohon ameebaan! Vaihdevuosioireet veivät luiston niin ylä- kuin alapäästäkin ja peiliin välttelen katsomasta parhaan kykyni mukaan. Juuri viime viikolla soitti vanha tuttu samaa ikäluokkaa, ja lässytti luurissa kuinka Elää Unelmaansa. Ihmettelin hiljaa mielessäni että mitä vttua nyt taas, olin juuri miettinyt että olispa kiva kuolla poies!
Vierailija kirjoitti:
Tuo muovinen 50 -kyltti on kyllä legendaarinen.
Mä haluan sellaisen sitten kun täytän 50. 😄 Nyt 43. Kiikkustuoli lahjaksi olisi myös kiva (oikeasti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan sellaisen sitten kun täytän 50. 😄 Nyt 43. Kiikkustuoli lahjaksi olisi myös kiva (oikeasti).
Entä pihakeinu? Tai grillikota?
Mikä ihmeen muovinen kultainen 50v kyltti????
Kysyy vm72
Ei edes viiriä ojennettu vaikka oli kahvipannu kuumana koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
No mitä siellä näkyy? Mun peilissä näkyy kaljuuntuva harvahampainen pullea menninkäismummo.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes viiriä ojennettu vaikka oli kahvipannu kuumana koko päivän.
😂 😂 😂 Voi voi.
Ootko joku kunnan silmäätekevä vai vaan tavallinen hampuusi kylänraitilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä siellä näkyy? Mun peilissä näkyy kaljuuntuva harvahampainen pullea menninkäismummo.
Täällä samanlainen, täytän keväällä 57v
Kahden viikon päästä 50 v, apuva. Vastahan sitä juhlittiin 40 v päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Miltä JÄTTI PERSEHUULISET TULEE NÄYTTÄMÄÄN 50-VUOTIAANA!
HEHÄN OVAT IKINUORIA MIELESTÄÄN , VAIKKA NYT JO IKÄISTÄÄN VANHEMMAN NÄKÖISIÄ .
Sitä et sinä tule näkemään kun kuolet siihen capslockin päällä makaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D:D:D:D:D:D:D:D
Näin on ja vuonna 2005 syntynyt lapsi nyt aikuinen
Vierailija kirjoitti:
Kahden viikon päästä 50 v, apuva. Vastahan sitä juhlittiin 40 v päiviä.
Kova juhlaputki sulla, kun melkein 10v jatkui nelikymppisten juhliminen.
Vierailija kirjoitti:
Näin on ja vuonna 2005 syntynyt lapsi nyt aikuinen
Ei todellakaan ole. Täysi-ikäinen voi olla, jos on syntynyt alkuvuodesta, mutta aikuisuuteen on vielä pitkä matka.
Tytönhuitukoita te viiskymppiset olette.
Irwin ja Juice?
Eiköhän nuo ole enempi oman sukupolveni juttuja.
t: kuuskymppinen