73-syntyneet viisikymppisiä?
Kermakakun koristeena kultainen 50-v -kyltti. Lahjaksi juhlatuoppi kultasepänliikkeestä. Stereoissa soi lampada, Irwin ja Juice.
Kommentit (76)
Kuka kertoi, että 50:n täytyy olla samanlaiset kuin omilla vanhemmilla 30 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä 50, ihan tosi outoa. Viime vuosina sairastellessa olen taantunut entisestään, ja nykyisin henkisesti lähinnä ameeba. En löydä myöskään peilistä viisikymppistä aikuista kuten sellaisen subjektiivisesti ajattelisin näyttävän.
No mitä siellä näkyy? Mun peilissä näkyy kaljuuntuva harvahampainen pullea menninkäismummo.
Täällä samanlainen, täytän keväällä 57v
Täällä taas nahistunut ja kuivettunut muumio. Tukka on vielä päässä, jos positiivista ettimällä ettii.
Koko ikävuosiluokka siirretään varareserviin vuoden lopussa. Siis jos on sattunut sijoitettuna olemaan... Lepo!
Discohile kirjoitti:
Kuka kertoi, että 50:n täytyy olla samanlaiset kuin omilla vanhemmilla 30 vuotta sitten?
Kohtalo. Turha taistella vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahden viikon päästä 50 v, apuva. Vastahan sitä juhlittiin 40 v päiviä.
Voin kertoa, että kuuskymppiset ovat edessä vieläkin nopeammin. Vauhti vaan tuntuu kiihtyvän, mitä lähempänä takaseinä häämöttää.
t: kuuskypänen
Vierailija kirjoitti:
Discohile kirjoitti:
Kohtalo. Turha taistella vastaan.
Ei ole sellaista kohtaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen muovinen kultainen 50v kyltti????
Kysyy vm72
https://www.confetti.fi/WebRoot/Confetti/Shops/Confetti/4A13/E700/E161/…
Hrrrrrr.
Onneksi ei näkynyt tota kun täytin viime vuonna.
Vm72
En aio juhlia mitenkään 50 vuottani. Olen melko yksinäinen, eikä ole lapsia tai puolisoa, ja vaikka ystäviä olisi, en silloinkaan juhlisi, koska tälläisessä asiassa olisin perhekeskeinen mieluummin juhlien suhteen.
Mun juhlissa soi varmaan ikätoveri Maija Vilkkumaa.
Ihanaa aikaa! Muksut muuttivat just omilleen, ei vielä lapsenlapsia, duunit sujuu ja lomat reissataan välillä yksin, välillä miehen kanssa reppureissaten pitkin Eurooppaa. Kesällä kierrellään rockkonsertteja ja festareita - toki hotellimajoituksessa, ei kroppa enää kestä telttailua ja tarvii muutenkin jo kunnon unet.
Naama tietty roikkuu ja tukka on vain muisto entisestään ja farkutkin ovat mallia joustovyötärö, mutta mitäpä noista.
Hyvä kun muistutit tosta muovisesta kakunkoristeista, täytyy hommata miehelle ihan läpällä kunnon mansikkakermakakku ko. koristeella kun pari kuukautta ennen mua saavuttaa iän. Joku viiri täytyy kyllä kanssa jostain löytää 🤔 Ja kaapissa on onneksi muutama mummulta peritty Myrna-kuppi, eikun pöytä koreaksi 🤩
Vierailija kirjoitti:
Irwin ja juice??!!!!!!
Päivänsankari on hyvä ja vetää karaokessa ensimmäisenä Rentunruusun. Ja heti perään Juicen 15. Yö. Sitten illan hämärtyessä puolison kanssa päivänsäde menninkäisen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa aikaa! Muksut muuttivat just omilleen, ei vielä lapsenlapsia, duunit sujuu ja lomat reissataan välillä yksin, välillä miehen kanssa reppureissaten pitkin Eurooppaa. Kesällä kierrellään rockkonsertteja ja festareita - toki hotellimajoituksessa, ei kroppa enää kestä telttailua ja tarvii muutenkin jo kunnon unet.
Naama tietty roikkuu ja tukka on vain muisto entisestään ja farkutkin ovat mallia joustovyötärö, mutta mitäpä noista.
Hyvä kun muistutit tosta muovisesta kakunkoristeista, täytyy hommata miehelle ihan läpällä kunnon mansikkakermakakku ko. koristeella kun pari kuukautta ennen mua saavuttaa iän. Joku viiri täytyy kyllä kanssa jostain löytää 🤔 Ja kaapissa on onneksi muutama mummulta peritty Myrna-kuppi, eikun pöytä koreaksi 🤩
Avot! Muista myös ilmoitus lehteen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Telttailukin onnistuu kyllä, kun on riittävän paksu ilmapatja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen muovinen kultainen 50v kyltti????
Kysyy vm72
Ps. Eihän tämä mikään kyltti ole, vaan kakkukoriste.
Vm72
Ne luumäet ja onnellinen perhe sekä Springsteen soikoon synttäreillä. Musat on minun valintoja ja siitä en tingi.
Sukulaiset kysyivat että pidänkö juhlia. Joo en todellakaan vaan puolison kanssa matka varattu jo kauan sitten. Toivottavasti eivät vain siellä hotellissa huomioi tunkemalla huoneeseen jotain "mukavaa" yllätystä. Hotelli tuli varattua sen perusteella esimerkiksi miten sänkyjä nukkumisen perusteella kehuttiin ja aamiaista mainostettiin. Ei biletyspaikkojen läheisyyden perusteella. Puolison kanssa päädyttiin siihen että ollaan kyllä vanhoja.
Irwin ja Juice - siis tää oli ilmeisesti vitsi?!