73-syntyneet viisikymppisiä?
Kermakakun koristeena kultainen 50-v -kyltti. Lahjaksi juhlatuoppi kultasepänliikkeestä. Stereoissa soi lampada, Irwin ja Juice.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä 50, ihan tosi outoa. Viime vuosina sairastellessa olen taantunut entisestään, ja nykyisin henkisesti lähinnä ameeba. En löydä myöskään peilistä viisikymppistä aikuista kuten sellaisen subjektiivisesti ajattelisin näyttävän.
No mitä siellä näkyy? Mun peilissä näkyy kaljuuntuva harvahampainen pullea menninkäismummo.
Sivusta kommentti, että olen kohta 49 ja näytän papukaijalta! En tiedä, onko se hyvä vai huono juttu.
Onneksi jokainen voi juhlia tavallaan. Me vietetiin miehen kanssa yhteiset viisikymppisjuhlat. Vieraita n. 60 ja ei muita sukulaisia kun omat perheet. Muut vieraat ystäviä ja työkavereita. Paljon skumppaa, tanssia, livebändi, hyvää ruokaa ym. Tanssittiin aamuviiteen. Vieraat kiittelivät jälkeenpäin ikimuistoisista bileistä.
Vierailija kirjoitti:
Irwin ja Juice?
Eiköhän nuo ole enempi oman sukupolveni juttuja.
t: kuuskymppinen
Darude taitaa sopia paremmin
Kyltti? Kyltti kakun päällä??!! 😂
Toisinpäin ajateltuna, vuonna 1950 syntyneet täyttävät tänä vuonna 73 vuotta. Esimerkiksi tässä ketjussa jo mainittu Juice Leskinen olisi täyttänyt sunnuntaina, jos olisi elossa.
Vierailija kirjoitti:
Irwin ja Juice?
Eiköhän nuo ole enempi oman sukupolveni juttuja.
t: kuuskymppinen
Joo ne on Dingokansaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne luumäet ja onnellinen perhe sekä Springsteen soikoon synttäreillä. Musat on minun valintoja ja siitä en tingi.
Glory days?
Viiskymppisiä??? Onkos AP on nyt vähän hupsu? 73-syntyneet ovat tietysti 73-vuotiaita!
Vierailija kirjoitti:
Kyltti? Kyltti kakun päällä??!! 😂
Silloin vuosikymmeniä sitten oli se muovinen hirvitys 50v kakkujen päällä. Löytyy linkki kuvaankin jostain aiemmasta viestistä. Eihän se toki mikään kyltti ollut.
Nyt jo 60-vuotispäivöni nähneenä Muistan että kun täytin 50 jäin ilman muovista 50-lätkää ja juhlatuoppia. Muuten oli kivaa.
Heti kohta sama toistui 60-vuotispäivillä.
Puoliso vei reissuun. Krääsää tulee yhä vähemmän mutta kiva kun perhe jabsuku ja kaverit muistaa 😀
Niillä soi Dingo, Europe, Scorpions ym
Mä oon jopa YLI 50v ja mulle Irwin ja Juice on aika tuntemattomia, molemmat oli huipulla kun olin suht pieni lapsi. Kakkua ei ollut kun täytin 50v, un en kakusta tykkää ja lahjaksi sain lahjakortteja ja jonkun kirjan.
Vierailija kirjoitti:
Kahden viikon päästä 50 v, apuva. Vastahan sitä juhlittiin 40 v päiviä.
No onneksi olkoon!🥳 jo näin etukäteen! Kerran sitä 50 vuotta täytetään. Kakku pöytään ja nauti.
Vierailija kirjoitti:
En aio juhlia mitenkään 50 vuottani. Olen melko yksinäinen, eikä ole lapsia tai puolisoa, ja vaikka ystäviä olisi, en silloinkaan juhlisi, koska tälläisessä asiassa olisin perhekeskeinen mieluummin juhlien suhteen.
En minäkään juhlinut mitenkään isolla kaavalla sitä viime vuonna. Frödingenin pakastekakulla äitin, tyttären ja siskon kanssa, kännit join omissa oloissani, mutta se on jokaviikkonen traditio muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Niillä soi Dingo, Europe, Scorpions ym
Joo, tämä on tutumpaa: Deep Purple, Scorpparit, Iron Majden, Europe (ne kaksi biisiä), Duran Duran jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne luumäet ja onnellinen perhe sekä Springsteen soikoon synttäreillä. Musat on minun valintoja ja siitä en tingi.
Glory days?
Sopii valtaosalle meistä.
Mistä noita kultaisia kylttejä saa? Onko joku ihana nettikauppa, että voin ripustaa seinälle? 😀
Vierailija kirjoitti:
Irwin ja Juice - siis tää oli ilmeisesti vitsi?!
Viisikymppisten musiikkimaun mukaista :)
Niinpä. Viiskymppiset juhlin äskettäin mutta tänä vuonna kuuskymppisillä karkaan.