Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

73-syntyneet viisikymppisiä?

Vierailija
15.02.2023 |

Kermakakun koristeena kultainen 50-v -kyltti. Lahjaksi juhlatuoppi kultasepänliikkeestä. Stereoissa soi lampada, Irwin ja Juice.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden viikon päästä 50 v, apuva. Vastahan sitä juhlittiin 40 v päiviä.

Voin kertoa, että kuuskymppiset ovat edessä vieläkin nopeammin. Vauhti vaan tuntuu kiihtyvän, mitä lähempänä takaseinä häämöttää.

t: kuuskypänen

Niinpä. Viiskymppiset juhlin äskettäin mutta tänä vuonna kuuskymppisillä karkaan.

Vierailija
42/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä 50, ihan tosi outoa. Viime vuosina sairastellessa olen taantunut entisestään, ja nykyisin henkisesti lähinnä ameeba. En löydä myöskään peilistä viisikymppistä aikuista kuten sellaisen subjektiivisesti ajattelisin näyttävän.

No mitä siellä näkyy? Mun peilissä näkyy kaljuuntuva harvahampainen pullea menninkäismummo.

Sivusta kommentti, että olen kohta 49 ja näytän papukaijalta! En tiedä, onko se hyvä vai huono juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jokainen voi juhlia tavallaan. Me vietetiin miehen kanssa yhteiset viisikymppisjuhlat. Vieraita n. 60 ja ei muita sukulaisia kun omat perheet. Muut vieraat ystäviä ja työkavereita. Paljon skumppaa, tanssia, livebändi, hyvää ruokaa ym. Tanssittiin aamuviiteen. Vieraat kiittelivät jälkeenpäin ikimuistoisista bileistä.

Vierailija
44/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irwin ja Juice?

Eiköhän nuo ole enempi oman sukupolveni juttuja.

t: kuuskymppinen

Darude taitaa sopia paremmin

Vierailija
45/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyltti? Kyltti kakun päällä??!! 😂

Vierailija
46/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin ajateltuna, vuonna 1950 syntyneet täyttävät tänä vuonna 73 vuotta. Esimerkiksi tässä ketjussa jo mainittu Juice Leskinen olisi täyttänyt sunnuntaina, jos olisi elossa.

Vierailija
47/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irwin ja Juice?

Eiköhän nuo ole enempi oman sukupolveni juttuja.

t: kuuskymppinen

Joo ne on Dingokansaa.

Vierailija
48/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne luumäet ja onnellinen perhe sekä Springsteen soikoon synttäreillä. Musat on minun valintoja ja siitä en tingi. 

Glory days?

Vierailija
49/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisiä??? Onkos AP on nyt vähän hupsu? 73-syntyneet ovat tietysti 73-vuotiaita!

Vierailija
50/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyltti? Kyltti kakun päällä??!! 😂

Silloin vuosikymmeniä sitten oli se muovinen hirvitys 50v kakkujen päällä. Löytyy linkki kuvaankin jostain aiemmasta viestistä. Eihän se toki mikään kyltti ollut. 

Vierailija
51/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo 60-vuotispäivöni nähneenä Muistan että kun täytin 50 jäin ilman muovista 50-lätkää ja juhlatuoppia. Muuten oli kivaa.

Heti kohta sama toistui 60-vuotispäivillä.

Puoliso vei reissuun. Krääsää tulee yhä vähemmän mutta kiva kun perhe jabsuku ja kaverit muistaa 😀

Vierailija
52/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä soi Dingo, Europe, Scorpions ym

Vierailija
53/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jopa YLI 50v ja mulle Irwin ja Juice on aika tuntemattomia, molemmat oli huipulla kun olin suht pieni lapsi. Kakkua ei ollut kun täytin 50v, un en kakusta tykkää ja lahjaksi sain lahjakortteja ja jonkun kirjan. 

Vierailija
54/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden viikon päästä 50 v, apuva. Vastahan sitä juhlittiin 40 v päiviä.

No onneksi olkoon!🥳 jo näin etukäteen! Kerran sitä 50 vuotta täytetään. Kakku pöytään ja nauti.

Vierailija
55/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio juhlia mitenkään 50 vuottani. Olen melko yksinäinen, eikä ole lapsia tai puolisoa, ja vaikka ystäviä olisi, en silloinkaan juhlisi, koska tälläisessä asiassa olisin perhekeskeinen mieluummin juhlien suhteen.

En minäkään juhlinut mitenkään isolla kaavalla sitä viime vuonna. Frödingenin pakastekakulla äitin, tyttären ja siskon kanssa, kännit join omissa oloissani, mutta se on jokaviikkonen traditio muutenkin.

Vierailija
56/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä soi Dingo, Europe, Scorpions ym

Joo, tämä on tutumpaa: Deep Purple, Scorpparit, Iron Majden, Europe (ne kaksi biisiä), Duran Duran jne

Vierailija
57/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne luumäet ja onnellinen perhe sekä Springsteen soikoon synttäreillä. Musat on minun valintoja ja siitä en tingi. 

Glory days?

Sopii valtaosalle meistä.

Vierailija
58/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen on esivanhus.

Vierailija
59/76 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita kultaisia kylttejä saa? Onko joku ihana nettikauppa, että voin ripustaa seinälle? 😀

Vierailija
60/76 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irwin ja Juice - siis tää oli ilmeisesti vitsi?!

Viisikymppisten musiikkimaun mukaista :)