Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistäkin noloa käydä yksin kaupassa?

Vierailija
15.02.2023 |

Muille tulee mieikuva että on erakoitunut

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole,mutta nyt sinkkuna olisi ihanaa,jos joskus toinen kävisi välillä tekemässä ostokset. Joskus vaan ei jaksais lähteä kauppaan,mutta ei ole tietenkään noloa käydä yksin :)

Vierailija
42/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ihan parasta se yksin on, saa rauhassa keskittyä ostoksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni käy kaupassa yksin.

Helpompi tehdä ostoksensa kun ei ole riippakiviä mukana.

Kukaan ei todellakaan ajattele yhtään mitään vaan yhtälailla keskittyy tekemään omat ostoksensa, todennäköisesti yksin ja kaikessa rauhassa.

Kaikenlaisia aivoripuleita sitä taas ... 🤦🏻🤣🤷🏻

Kyllä jotkut ajattelee. Esim. jos joku ex on uuden suhteensa kanssa liikenteessä ja itse yksin, niin kyllä siinä molemmille ajatuksia herää. Pariutunut ex tyttis on vahingoniloinen ja tuntee mielihyvää, kun itse jättämänsä mies ei ole kelvannut muillekaan ja itse on kelvannut ja niin pois päin.

Rohkenen epäillä ...

Mutt jos on niin kipee päästään että vaivautuu tuhlaamaan ajatuksiaan toisiin ihmisiin sen sijaan että pitäis huolta omista asioistaan niin siitä vaan ... 😂🤣

Enemmistö kuitenkin keskittyy tekemään ostoksensa ja ihan itsekseen eikä voisi vähempää kiinnostaa toiset ihmiset tai niiden ajatukset.

Vierailija
44/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on myös teini-iän jälkeen noin lamaannuttavalla tasolla pohtia, mitä muut miettii milloin mistäkin asiasta, jota teen omassa elämässäni. Omg, siis mitä mieltä muut on, onx tää noloo!

Vierailija
45/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mä käyn mieluiten yksin kaupassa, nopeampaa ja helpompaa.

Vierailija
46/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ostosten tilaaminen aina kotiin viestitä enemmän erakoitumisesta?

Vierailija
47/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta olis jos kauppaan mennessä pitäis vielä ajatella tommosta vaikka just eronneena,kun pitäis muistaa tuoda sitä ja sitä ja ai niin,nyt olen menossa yksin,miettiiköhän ne et erakoiduinko eron jälkeen :D varmasti ajattelevat! äkkiä etsittävä joku,että voidaan taas mennä yhdessä kauppaan

Vierailija
48/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka ihanaa oli äitiyslomalla, kun mies jäi lapsen kanssa kotiin, ja pääsi yksin käymään kaupassa, ihan kaikessa rauhassa.

Ota ero ja vie lapset mukanasi, voit adoptoida pois, niin saat rauhassa tehdä yksin mitä vaan laki sallii. Nauttisit siitä takuuvarmasti!

Vierailija
49/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan kaupassa. Minä se vasta erakoitunut olen. Ruuat ja tavarat tulevat kotiin netistä tilaamalla. 

Vierailija
50/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku käy koska 40 prossan invalidi asteen vuoksi ei voi ajaa autoa eikä kantaa 5 muovikassia. Kaksin aina kaunihimpi ja helpompi.

Vierailija
51/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy koskaan kaupassa. Minä se vasta erakoitunut olen. Ruuat ja tavarat tulevat kotiin netistä tilaamalla. 

Jätetään varmaan vielä oven taakse. Ei toimiteta sisään.

Vierailija
52/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi mennä sinne kenenkään naisen kans koska en kehtaa hommata sellaista. Joku voisi nähdä ja kaikki minut tietävät ovat jo kuitenkin tottuneet ajatelemaan että olen pariutumiskelvoton. En halua tuottaa kellekkän mitään shokkia. Yksinkään ei ole kyllä kiva mennä koska näen yksinäisen itseni inhottavana muiden joukossa ollessani, aina tulee se sama, jonkinlainen avuton viilis ja rumannäköinen olo ja kaupassa näen peilistä itseni erinäköisenä kuin kotona peiliin  katsoessani. Kyllä, olen vammamielinen mutta itsesääli on yksinäisen ainoa piristys

Vierailija
53/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut napanuoran 46 vuotta sitten

Vierailija
54/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se joo vähän noloa, jatkuvasti saa vältellä yksin kaupassa ostoksiaan tekeviä naisia jotteivat ala iskemään yksin kaupassa ostoksiaan tekevään miestä. Sitten vielä hyllyttäjien seksuaalinen valta on suurta kun kyykistyvät laittamaan tavaroita alahyllyille niin siinäpä voi vilahtaa taas sen naisen alushousut. Ja taas pitää varoa jo kaukaa tätä tilannetta.

Vierailija
55/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on selvästi läheisriippuvainen. Sääliksi käy työtovereita.

Vierailija
56/57 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakistanilaista träs-meteliä

Vierailija
57/57 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä hourit? Olen käynyt yksin kaupassa siitä asti, kun yleensä aloin käydä yhtään missään. Siis joskus kansakouluaikoina ja siitä voit päätellä, että olen käynyt yksi kaupassa vuosikymmeniä.

Tiesitkö, että ei tavalliset ihmiset kiinnitä niin kauheasti huomiota toisiin kuin sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä