Ketä vasemmistokonservatiivi voisi äänestää?
Tuo nurkka on vaalikoneiden perusteella aika tyhjä :( vai pitääkö vain jättää äänestämättä
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kannata äänestää ketään. Jätetään ne äänet oikeistolle.
Äänestämättä jättäminen tosiaan suosii Kokoomusta, koska sen kannattajat ovat aktiivisia äänestäjiä.
Eli jos olet vasemmistolaisesti ajatteleva, niin mene äänestämään! Äänestä vaikka vähiten huonoa vaihtoehtoa, jos hyvää ehdokasta ei löydy. Estä Kokoomusta voittamasta vaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Persuja kannattaa äänestää jos ei tajua mistään mitään, kuten tässäkin tapauksessa.
Avaatko tätä ajatustasi vähän, vai oletko vain papukaija joka toistelee jostain kuulemaasi suosittua narratiivia? Nyt sinulla on mahdollisuus puhua minut, persujen äänestämistä harkitsevan, pois tuosta ajatuksesta. Sana on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen vasemmistokonservatiivi vaalikoneen mukaan.
Ehkä joku sdp:n "vanhan liiton" tyyppi sitten.
Kannatan hyvinvointivaltiota, vahvaa valtiota, kunnollista palkkaa työväelle, julkisia palveluita, jne.
En kannata identiteettihörhöilyä tai näitä vastaavia.Sinuna äänestäisin jotain perussuomalaisten ehdokasta. Se puolue vastaa parhaiten noihin vaatimuksiisi.
Kokeile vaikka vaalikonetta jos et usko.
Ei vastaa. Siellä on veroleikkauksia ja työväen olojen kurjistamista.
Se persujen pääagenda ei myöskään ole minulle erityisen tärkeä suuntaan tai toiseen, vaan nimenomaan työväen oikeudet ja wanhanajan feminismi. Ei siis hörhöily, vaan Minna Canth -tyyliä.Ok eli olet pseudofeministi joka kannattaa lähinnä itsesi kaltaisten, valkoisten, länsimaalaisten hetero-cisnaisten oikeuksia. Muut syököön paskaa. Eiköhän se tosiaan persuihin käy tie sitten. Demareistakin voi toki löytyä joku yli viisikymppinen ehdokas tähän, mutta puolueen linja on sitten oma lukunsa.
... päin vastoin kuin oikeat feministit, jotka kannattavat miesten päästämistä naisten pukuhuoneisiin ilmoitusasiana ja monikulttuurisuutta etenkin silloin jos monikulttuuri on naisia vapauttavalla tavalla naisia säkittävä ja tyttöjä silpova.
Ps on hyvä valinta.
Ainakin itse aion olla nyt radikaali ja äänestää perusssuomalaisia. Nämä muut on jo niin nähty ja köykäiseksi havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista puoluetta ei ole. Kaikki vähänkään vasemmalla olevat puolueet ovat menneet ihan full retard-moodissa mukaan näihin vähemmistöhömpötyksiin. Ei vaan pysty enää äänestämään vasemmistoa, viimeksi äänestin SDP:tä ja sitä ennen aina Vasemmistoliittoa. Enää ei pysty.
En minäkään pysty, mutta en pysty äänestämään mitään muitakaan puolueita. Olen harkitusti äänestämättä siis.
Oikeasti vasemmistolaiselle puolueelle voisi olla kysyntää.
Persuja kannattaa äänestää jos ei tajua mistään mitään, kuten tässäkin tapauksessa.