Ketä vasemmistokonservatiivi voisi äänestää?
Tuo nurkka on vaalikoneiden perusteella aika tyhjä :( vai pitääkö vain jättää äänestämättä
Kommentit (27)
Joo, ei kannata äänestää ketään. Jätetään ne äänet oikeistolle.
Minäkin olen vasemmistokonservatiivi vaalikoneen mukaan.
Ehkä joku sdp:n "vanhan liiton" tyyppi sitten.
Kannatan hyvinvointivaltiota, vahvaa valtiota, kunnollista palkkaa työväelle, julkisia palveluita, jne.
En kannata identiteettihörhöilyä tai näitä vastaavia.
Kuulostaa erikoiselta maailmankuvalta. Olet siis joku vanhan liiton naiset keittiöön -sarjan duunariänkyrä vai miten tuo käytännössä toimii? Persuihin te kai yleensä olette valuneet.
Suomesta puuttuu konservatiivinen vasemmistopuolue. Ehkä siksi joka 5. suomalainen äänestää nyt persuja.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan hyvinvointivaltiota, vahvaa valtiota, kunnollista palkkaa työväelle, julkisia palveluita, jne.
Kannatan myös koulutukseen panostamista, lakko-oikeutta, vaka-opettajien ja hoitajien palkkojen korotuksia työvoiman houkuttelemiseksi, kunnollista terveydenhoitoa kaikille kansalaisille, jne.
En kannata kuitenkaan hillitöntä "maamuilua".
Vierailija kirjoitti:
Sinuna äänestäisin jotain perussuomalaisten ehdokasta. Se puolue vastaa parhaiten noihin vaatimuksiisi.
Kokeile vaikka vaalikonetta jos et usko.
Pahan pistit. Jotain tarkentavaa tarttis saada.
Onko sinulla mahdollisesti jotain seksuaalisia perversioita? Pidätkö kannabiksen aromista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kannata identiteettihörhöilyä tai näitä vastaavia.Sinuna äänestäisin jotain perussuomalaisten ehdokasta. Se puolue vastaa parhaiten noihin vaatimuksiisi.
Ei vastaa. Siellä on veroleikkauksia ja työväen olojen kurjistamista.
Se persujen pääagenda ei myöskään ole minulle erityisen tärkeä suuntaan tai toiseen, vaan nimenomaan työväen oikeudet ja wanhanajan feminismi. Ei siis hörhöily, vaan Minna Canth -tyyliä.
Pitää kysyä itseltään, onko tärkeämpää konservatiivisuus vai vasemmistolaisuus ja mennä sen mukaan. Tuo on tosiaan aika monenkin maan vasemmistolle tyypillistä (ja luontevaakin mielestäni), että konservatiivit on vähemmistössä. Yksittäisiä ehdokkaita varmasti löytyy jos se on tärkeää, mutta puolueen linjahan se ratkaisee eduskunnan äänestyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää äänestää! Etsi Vasemmistoliitolta tai SDP: ltä konservatiivisempi ehdokas.
No se ei vaikuta mitään. Puolueen johto antaa linjauksen ja muut ovat vain kumileimasia. Eli ensin pitää katsoa puolueen kannat ja sitten vasta henkilön. Nuo ovat puoluevaalit eikä henkilövaalit.
Vapauden liittoa ehdottaisin.ä
Vasemmistoliitossa niskuroidaan puoleen johtoa vastaan. Jaakko Laakso kritisoi ankarasti puoleen johtoa aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Pahan pistit. Jotain tarkentavaa tarttis saada.
Onko sinulla mahdollisesti jotain seksuaalisia perversioita? Pidätkö kannabiksen aromista?
Eipä ne omat perversiot liity seksuaalimoraalia koskeviin mielipiteisiin mitenkään. Itse olen umpihetero, yksiavioinen ydinperheen isä mutta seksuaalimoraalin osalta ultraliberaali.
Sellaista puoluetta ei ole. Kaikki vähänkään vasemmalla olevat puolueet ovat menneet ihan full retard-moodissa mukaan näihin vähemmistöhömpötyksiin. Ei vaan pysty enää äänestämään vasemmistoa, viimeksi äänestin SDP:tä ja sitä ennen aina Vasemmistoliittoa. Enää ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kannata identiteettihörhöilyä tai näitä vastaavia.Sinuna äänestäisin jotain perussuomalaisten ehdokasta. Se puolue vastaa parhaiten noihin vaatimuksiisi.
Ei vastaa. Siellä on veroleikkauksia ja työväen olojen kurjistamista.
Se persujen pääagenda ei myöskään ole minulle erityisen tärkeä suuntaan tai toiseen, vaan nimenomaan työväen oikeudet ja wanhanajan feminismi. Ei siis hörhöily, vaan Minna Canth -tyyliä.
Ok eli olet pseudofeministi joka kannattaa lähinnä itsesi kaltaisten, valkoisten, länsimaalaisten hetero-cisnaisten oikeuksia. Muut syököön paskaa. Eiköhän se tosiaan persuihin käy tie sitten. Demareistakin voi toki löytyä joku yli viisikymppinen ehdokas tähän, mutta puolueen linja on sitten oma lukunsa.
Miksi pitäisi äänestää? oletko leikkitarhasta karannut?
Vierailija kirjoitti:
Suomesta puuttuu konservatiivinen vasemmistopuolue. Ehkä siksi joka 5. suomalainen äänestää nyt persuja.
Juuri näin. Minä olen sekoitus persuja ja vassaria, ripaus vihreää ja demaria seassa.
Meillä pitäisi olla oma puolue. Nyt persutkin on mennyt enemmän oikealle kuin minulle sopii. En tiedä ketä äänestää.
Pitäisi olla puolue, joka yhdistää SDP: n ja PS:n parhaat puolet. Itse kaipaisin puoluetta, jolla on PS:n näkemykset Suomessa olevista ulkomaalaista, Suomeen haluavista ulkomaalaisista, näille annettavista rahoista ja palveluista sekä Suomesta ulkomaille annettavista rahoista ja suunnilleen kaikki muu sitten SDP:ltä.
Pitää äänestää! Etsi Vasemmistoliitolta tai SDP: ltä konservatiivisempi ehdokas.