Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsi sydämelle nainen, miksi seksihalusi hiipuivat ihan ok parisuhteessa? + kysely: mikä korjaisi tilanteen?

Vierailija
15.02.2023 |

Monta eri näkökulmaa esitetty tälläkin foorumilla. Milloin perusbiologiaa, milloin vika miehessä, milloin nykyajan hektinen elämä,milloin huono seksi, milloin hormonaalinen ehkäisy.

Nainen, joka tunnistat haluttomuuden, mikä korjaisi tilanteen? Sana korjaisi kuulosta tietysti vähän pahalta, ellei koe aiheesta ongelmaa. Aika tavallista lienee, että halujen kohtaamattomuus on ongelma parisuhteessa.

Kyselyssä oli aluksi kohtana yksi: "Mies jotenkin petraisi suhteessa, huomioisi enemmän, olisi enemmän läsnä."
Tehdään oletus, että sinulla on sinua huomioiva kumppani, mutta silti halusi ovat olennaisesti vähentyneet.

Käsi sydämelle nainen, miksi seksihalusi hiipuivat ihan ok parisuhteessa? + kysely: mikä korjaisi tilanteen?

Vaihtoehdot

Kommentit (179)

Vierailija
121/179 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ihan siltä kuin jollain olis kova tarve

ja halu moittia ja halveksia avioliitossa tai

parsihteessa olevia. Eli tämäkin kysely haiskahtaa hyvin tarkoitushakuiselta. Mielestäni aivan toisin päin tulisi olla pyrkimys

Kyllä avioliitto tai uskollinen parsuhde on

mitä arvokkain asia. Ei seksikään saisi muodostua niin tärkeäksi epäjumalaksi, että

heti vaan neuvotaan rikkomaan yhteys ja

uutta hakemaan .

En moiti parisuhteessa tai aviossa olevia, vaan näiden naisten miehiä, jotka eivät vaivaudu tyydyttämään naisiaan. Parisuhteessa luulisi olevan itsestään selvää, että huolehditaan siitä, että oma rakas nainen tulee tyydytetyksi. Tästä olen ainakin itse aina lähtenyt. Itselleni seksi on parisuhteen liimaa ja edellytys parisuhteen toimivuudella. Jos sitä ei olisi, en olisi parisuhteessakaan.  Samoiten seksin yksipuolinen lopetus (ilman järkevää syytä)  lopettaisi parisuhteen samalla kertaa. Ilman seksiä en olisi missään tapauksessa.

Vierailija
122/179 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

parsihteessa olevia. Eli tämäkin kysely haiskahtaa hyvin tarkoitushakuiselta. Mielestäni aivan toisin päin tulisi olla pyrkimys

mitä arvokkain asia. Ei seksikään saisi muodostua niin tärkeäksi epäjumalaksi, että

uutta hakemaan .

En moiti parisuhteessa tai aviossa olevia, vaan näiden naisten miehiä, jotka eivät vaivaudu tyydyttämään naisiaan. Parisuhteessa luulisi olevan itsestään selvää, että huolehditaan siitä, että oma rakas nainen tulee tyydytetyksi. Tästä olen ainakin itse aina lähtenyt. Itselleni seksi on parisuhteen liimaa ja edellytys parisuhteen toimivuudella. Jos sitä ei olisi, en olisi parisuhteessakaan.  Samoiten seksin yksipuolinen lopetus (ilman järkevää syytä)  lopettaisi parisuhteen samalla kertaa. Ilman seksiä en olisi missään tapauksessa.[/

/

No hyvä jos et vähättele avioliittoa !

Sitten ollaan ilmeisesti vähän samoilla

linjoilla, että suhdehan se pitää koittaa saada

toimivaksi. Oletko siis itse nainen ja siis

naisena kyselet vai mies ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/179 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uutta hakemaan .

En moiti parisuhteessa tai aviossa olevia, vaan näiden naisten miehiä, jotka eivät vaivaudu tyydyttämään naisiaan. Parisuhteessa luulisi olevan itsestään selvää, että huolehditaan siitä, että oma rakas nainen tulee tyydytetyksi. Tästä olen ainakin itse aina lähtenyt. Itselleni seksi on parisuhteen liimaa ja edellytys parisuhteen toimivuudella. Jos sitä ei olisi, en olisi parisuhteessakaan.  Samoiten seksin yksipuolinen lopetus (ilman järkevää syytä)  lopettaisi parisuhteen samalla kertaa. Ilman seksiä en olisi missään tapauksessa.[/

/

Ihan olen mies ja peräänkuulutan muiltakin miehiltä vastuun ottamista omasta naisestaan.  Jos ei omaa naistaan pidä hyvänä, niin ketä sitten?  Miksi ylipäätään menee parisuhteeseen, jättää kerran oman naisen tyydyttämättä, eikä tee kaikkeaan naisensa tyydyttämiseksi. Luulisi jo järjenkin sanovan, että luistamalla vastuustaan käsiin itsekin seksin puutteesta ennemmin tai myöhemmin. Puhumattakaan siitä että paras nautinto, eli naisen orgasmit ja tyydyttämien, jää kokematta.  Ja puhumattakaan siitä hyvästä, mitä nainen suo kykenevälle miehelleen. Näillä eväillä lähdin itse parisuhteeseen nuorena ja vaimo on kummasti ollut halukkaana koko ikänsä, eikä ole suostunut minusta luopumaan.  En osannut kuvitella, että oltaisiin koko ikä yhdessä, mutta näin vain kävi.. Kaipa sillekin on syynsä.

Vierailija
124/179 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uutta hakemaan .

/

Ihan olen mies ja peräänkuulutan muiltakin miehiltä vastuun ottamista omasta naisestaan.  Jos ei omaa naistaan pidä hyvänä, niin ketä sitten?  Miksi ylipäätään menee parisuhteeseen, jättää kerran oman naisen tyydyttämättä, eikä tee kaikkeaan naisensa tyydyttämiseksi. Luulisi jo järjenkin sanovan, että luistamalla vastuustaan käsiin itsekin seksin puutteesta ennemmin tai myöhemmin. Puhumattakaan siitä että paras nautinto, eli naisen orgasmit ja tyydyttämien, jää kokematta.  Ja puhumattakaan siitä hyvästä, mitä nainen suo kykenevälle miehelleen. Näillä eväillä lähdin itse parisuhteeseen nuorena ja vaimo on kummasti ollut halukkaana koko ikänsä, eikä ole suostunut minusta luopumaan.  En osannut kuvitella, että oltaisiin koko ikä yhdessä, mutta näin vain kävi.. Kaipa sillekin on syynsä.

Jawohl gruppenfuhrer.

Vierailija
125/179 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uutta hakemaan .

En moiti parisuhteessa tai aviossa olevia, vaan näiden naisten miehiä, jotka eivät vaivaudu tyydyttämään naisiaan. Parisuhteessa luulisi olevan itsestään selvää, että huolehditaan siitä, että oma rakas nainen tulee tyydytetyksi. Tästä olen ainakin itse aina lähtenyt. Itselleni seksi on parisuhteen liimaa ja edellytys parisuhteen toimivuudella. Jos sitä ei olisi, en olisi parisuhteessakaan.  Samoiten seksin yksipuolinen lopetus (ilman järkevää syytä)  lopettaisi parisuhteen samalla kertaa. Ilman seksiä en olisi missään tapauksessa.

Kyllähän siitä lähetään, että parisuhteessa tämänkin pitäisi olla tasavertaista eli molemmat tyydyttää toisiaan vuorotellen. Tuntuu, että kaikki pitää olla niin tasa-arvoista mutta seksissä miehen kuuluisi tyydyttää nainen ja jäädä itse vaille nautintoa. Ja edelleenkin se kerran viikossa säälistä annettu pussien tyhjennystä ei edes lasketa seksiksi.

Vierailija
126/179 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uutta hakemaan .

Kyllähän siitä lähetään, että parisuhteessa tämänkin pitäisi olla tasavertaista eli molemmat tyydyttää toisiaan vuorotellen. Tuntuu, että kaikki pitää olla niin tasa-arvoista mutta seksissä miehen kuuluisi tyydyttää nainen ja jäädä itse vaille nautintoa. Ja edelleenkin se kerran viikossa säälistä annettu pussien tyhjennystä ei edes lasketa seksiksi.

Kyllähän se on niin, että jos mies ei tyydytä naistaa niin on turha kuvitella, että nainenkaan tekisi  mitään miehen puolesta. Taitaa iso osa naisista syttyä siitä, että mies käy kuumana ja vie. Siten marssijärjestys menee myös siten. Mutta toki nainen vastaa miehensä tyydyttämisestä ihan samoin kuin mies hänen.

Vierailija
127/179 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommenteja naisilta on saatu. Kiitos

Näin mihenä odotan niitä lisää. Mistäs sitä

muuten vois tietää, jos ette naiset itse

toiveitanne tuo ilmi. Ihania olette !

Vierailija
128/179 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hiipuivat? Kun ikää tuli tarpeeksi mittariin (40) ja tajusi olevansa jo vanha muija, jolla on ikään liittyviä vaivoja ja "ulkonäköhaittoja" niin on vaikeampi innostua harrastamaan seksiä. Seksihalut tappaa minulla jo se, että illalla katsoo elokuvan jossa esineellistetään naisia. Vaikea siinä on sen jälkeen tuntea itsensä seksikkääksi neljäkymppisen naisen kropassa. Tuntee itsensä aivan pelleksi ja lähinnä v*tuttaa.

Onko tämä naisille tyypillistä? Kaiken maailman oman elämänsä turhapurot vetävät tuolla etuveitikka suorana. Tuskin pohtivat omaa seksikkyyttään suhteessa joihinkin median hunkseihin ja siitä ahdistuvat?

Keskimäärin naiset tekevät tätä varmasti enemmän. Jos mietitään vaikka politiikkaa niin eihän siellä miesten ulkonäkö saa juuri lainkaan palstatilaa lehdissä, mutta naisia kytätään ja kommentoidaan estotta. Onneksi tähän sentään kiinnitetään nykyään huomiota.

Moni nainen oppii jo lapsena että naisessa tärkeintä on aina lopulta se ulkonäkö, ja se on merkittävässä osassa ihmisarvon määrittelyssä. Samalla tulee opittua että vanheneminen ei ole kaunista. Päälle vielä se että tyttöjä monesti ohjataan ajattelemaan enemmän muita kuin itseään niin hyvää jälkeä tulee.

Ulkonä ei ole koskaan ollut parisuhteessa ja seksissä tärkein. Muuten perus- tainat jne norminäköiset naiset eivät ikinä saisi parisuhdetta. Kauniita ihmisiä on kiva katsoa, ihan niinkuin kaikkea kaunista. Muttei sillä  ole silti mitään tekemistä parisuhteen kanssa tai sillä, ettei mies haluasi ja rakastaisi ihan tavallista naista. Tavallisia on kaikki miehetkin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Sittenkin moni kiiltokuvamies mitä naiset himoinneet ovat olleet homoja. Että silleen. Huono tekosyy olla haluamatta miestä tai miestään. Sitä paitsi 40v  nainen on parhaassa iässä jos seksiä ajatellaan. Ei tuo 53v JLO näytäv vanhukselta ja veikkaisin, että seksi maistuu vielä.  

Oletan että olet mies, kovasti ainakin kuulostaa siltä? Minusta on hieman kurjaa että koet tietäväsi mitä kaikki muut ajattelevat näistä ulkonäköasioista. Minä koen että yhteiskunta viestittää minulle että tavallinen vanheneva nainen ei ole enää viehättävä. Minusta tuntuu kurjalta että koen olevani entistä epämiellyttävämmän näköinen koska yhteiskunnassamme hyvä ulkonäkö on valitettavasti edelleen naisen tärkeimpiä ominaisuuksia. Kyllä minä tiedän että osa miehistä panee melkein mitä tahansa, mutta se ei mitenkään minun haluja lisää.

Miten muuten sen että joku ihminen jonka pääasiallinen työ on näyttää hyvältä, ja joka näyttää edelleen hyvältä +50-vuotiaana pitäisi saada minut vakuuttuneeksi että olen väärässä? Ei valtaosa samanikäisistä naisista todellakaan näytä samalta. Emmekä me tiedä hänen seksielämästään mitään, voimme vain arvailla. Syy halujeni hiipumiseen on varmasti osin omassa huonossa itsetunnossani mutta se on silti oikea syy, olkoonkin ettei ainut. Minä en koe kelpaavani tällaisena ja kyllä se vaan haluihin vaikuttaa.

Vierailija
129/179 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä auttaisi haluttomuuteen? Se jos mies liikkuisi seksin aikana. Tekisi edes kerran jotain mitä ei tarvitsisi pyytää.

Nyt tilanne on se että jos en sano vaihdetaan asentoa, ota hiuksista kiinni, suutele kaulaa, suutele minua, laita käsi tuonne jne, niin mitään ei tapahdu. Hän makaa selällään vaikka tunnin. Ei eväänsä liikauta. Suuseksiä ei tipu koskaan, ei tietenkään, koska ei naisen jalkoväliä ole tehty nuoltavaksi.

Olenko haluton? Kyllä.

Riittääkö minulle seksi kerran kuussa? Kyllä.

Haluaisinko seksiä usein jos mies tekisi edes vähän enemmän? Kyllä.

Vierailija
130/179 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mikä auttaisi haluttomuuteen? Se jos mies liikkuisi seksin aikana. Tekisi edes kerran jotain mitä ei tarvitsisi pyytää.

Nyt tilanne on se että jos en sano vaihdetaan asentoa, ota hiuksista kiinni, suutele kaulaa, suutele minua, laita käsi tuonne jne, niin mitään ei tapahdu. Hän makaa selällään vaikka tunnin. Ei eväänsä liikauta. Suuseksiä ei tipu koskaan, ei tietenkään, koska ei naisen jalkoväliä ole tehty nuoltavaksi.

Olenko haluton? Kyllä.

Onneksi mulla ei ole tuollaista miestä. Miksi valitsit miehesi, mitkä asiat painoivat vaakakupissa?

Vierailija
131/179 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko haluton? Kyllä.

Hahahaa!

Tolta tuntuu naida lahnan kanssa. Kivaa, että jollain naisellakin on kokemusta sellaisesta. Meinaatko vielä pitkäänkin jatkaa samaa?

Vierailija
132/179 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies! Jos tiedät olevasi ihan ok ja huomioiva kumppani ja silti naisesi seksihalut ovat hiipuneet sinua kohtaan niin noin 50-50 mahdollisuudet elvyttää tilannetta. Paras optio jotenkin tuoda seksiin uutta tulokulmaa, aina voi oppia uutta itsestään ja kumppanistaan. Joillekin voi auttaa skarppaaminen olemuksessa. Toisaalta voi olla, että mikään mitä teet ei auta. Kannattanee kuitenkin kokeilla? Eihän tuossa ole hirveästi menetettävää, jos seksi on itselleen tärkeää.

Vierailija
133/179 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies! Jos tiedät olevasi ihan ok ja huomioiva kumppani ja silti naisesi seksihalut ovat hiipuneet sinua kohtaan niin noin 50-50 mahdollisuudet elvyttää tilannetta. Paras optio jotenkin tuoda seksiin uutta tulokulmaa, aina voi oppia uutta itsestään ja kumppanistaan. Joillekin voi auttaa skarppaaminen olemuksessa. Toisaalta voi olla, että mikään mitä teet ei auta. Kannattanee kuitenkin kokeilla? Eihän tuossa ole hirveästi menetettävää, jos seksi on itselleen tärkeää.

50-50 voi olla turhan optimistinen tulos, pitää ottaa huomioon että tätä palstaa lukee, ja näihin kyselyihin osallistuu enimmäkseen sellaiset ihmiset joita seksi kiinnostaa. Vastaava äänestäjämäärä arvalla valittuja peruspirjoja voisi antaa vieläkin surullisemman tuloksen....

Vierailija
134/179 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi että olen haluton, kyllä tekee edelleen mieli, mutta en vain mene sen halun mukana joka kerta. Toki haluja on nyt vähemmän mitä 10 ensimmäisen vuoden aikana oli. Syitä vähenemiseen on monia, ensinnäkin aikaa ei lapsiperhearjessa juuri ole, ja kotityöt ovat jääneet pitkälti minulle. Ei huvita käyttää sitä ainutta vapaata hetkeä seksille.

Toiseksi saan orgasmin miehen kanssa vain muutamia kertoja vuodessa ja seksi loppuu yleensä juuri siinä vaiheessa kun minusta alkaa tuntua hyvältä, mikä ei tietysti motivoi seuraavaan kertaan. Tosi pitkään jaksoin uskoa että kyllä se sieltä lopulta tulee kun tarpeeksi yrittää, mutta nyt olen luopunut toivosta saada ikinä orgasmia yhdynnässä. Ei vaan onnistu minun fysiikalla, se masentaa.

Nyt tiedän että joku ehdottaa että eihän sitä ole pakko saada samaa aikaa miehen kanssa. Mutta minä koen tosi epäreiluna että mies joutuisi käyttämään kauheasti aikaa ja vaivaa minuun vain siksi että olen hidas ja vaikea. Eihän se ole hänen vikansa että olen tämmöinen. Toisaalta tuntuu hölmöltä runkkailla itsekseen ennen tai jälkeen seksin ja olen huomaavinani että mieskin kokee sen loukkaavana. Tässä on siis vikaa erityisesti minussa.

Kolmas asia on oma ulkonäkö. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäni ja vanheneminen ei varsinaisesti auta asiassa. Peiliin katsominen itkettää. Haluaisin antaa miehelle parempaa mutta milläs sen teet, rumasta ei kaunista saa.

Kokonaisuutena tilanne harmittaa minuakin. Toivon että kun joskus vapaa-aikaa taas olisi, se voisi hieman auttaa. Mutta ei minusta mitään täydellistä seksikumppania kyllä kukaan saa optimiolosuhteissakaan.[/

-/

Mietin tuota ulkonäkökynnystäs naisella, joka

tässä tulee esille.

Jo naisella on epävarma olo vaikkapa vartalostaan niin eikö silloin olis juurikin

suotavaa pieni vaatetus seksin aikana. Ei se

minua ainakaan haittais : sopivaa rintsikkaa,

paitaa, sukkanauhaliivit , sukat...

Niillähä vois varmasti vähän ryhdistääkkin ja

tehdä seksikkäämmän vaikutuksen samalla

kun vaikka peittää selluliitit, jos niitä on

päässyt tulemaan. Mies voi olla makutuonari

Minusta tällainen on ihan hauskaa miehenä

Vierailija
135/179 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä viestistä saa sen kuvan, että naisen haluttomuus seksiin johtuu miehestä. Ja jotta saataisiin suhteeseen parempaa seksiä, niin miehen olisi skarpattava. Miksi näin, mikä vastuu omasta haluttomuudessa on naisella itsellään?

Vierailija
136/179 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä viestistä saa sen kuvan, että naisen haluttomuus seksiin johtuu miehestä. Ja jotta saataisiin suhteeseen parempaa seksiä, niin miehen olisi skarpattava. Miksi näin, mikä vastuu omasta haluttomuudessa on naisella itsellään?

Ottaapa koville, että pitäisi vähän alkaa huomioimaan sitä naistakin. Jos koet tuon puolen olevan hanskassa, niin ehkä sinun suhteessasi ongelma on sitten jossain muussa.

Vierailija
137/179 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen jää isossa osassa suhteissa tyydyttämättä on vika miehessä ja miehen viitsimisessä.  Sitten ei kannata ihmetellä, jos naista ei seksi kiinnosta.

Vierailija
138/179 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painapa nyt visusti tajuntaasi tämä:

Tällä palstalla minkä tahansa seksiin liittyvän ongelman syyllinen on mies. Jos on haluton nainen = miehen syy. Jos on haluton mies = miehen syy. Jos nainen on lesbo = Miehen syy. Jos nainen on aseksuaali = Miehen syy. Jos mies ei saa orgasmia = Miehen syy. Jos nainen ei saa orgasmia = Miehen syy.

Naisella ei ole minkäänlaista vastuuta mistään seksiin liittyvästä, vaan vastuu ja syy on miehen. Jos olet mies eikä teillä ole ihanaaseksiäihanjokapäivä, tai jos naisesi ei karjakehtele mankelipilluorgasmien vallassa vielä seitsenkymppisenä, niin olet itsekäs piilohomo- vässykkä ja syyllinen naisesi reumatismiin, psyykkisiin oireisiin, suonikohjuihin, yleiseen vitutukseen ja vaivaisenluihin.

Näin muutamia mainitakseni.

Vierailija
139/179 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla minkä tahansa seksiin liittyvän ongelman syyllinen on mies. Jos on haluton nainen = miehen syy. Jos on haluton mies = miehen syy. Jos nainen on lesbo = Miehen syy. Jos nainen on aseksuaali = Miehen syy. Jos mies ei saa orgasmia = Miehen syy. Jos nainen ei saa orgasmia = Miehen syy.

Naisella ei ole minkäänlaista vastuuta mistään seksiin liittyvästä, vaan vastuu ja syy on miehen. Jos olet mies eikä teillä ole ihanaaseksiäihanjokapäivä, tai jos naisesi ei karjakehtele mankelipilluorgasmien vallassa vielä seitsenkymppisenä, niin olet itsekäs piilohomo- vässykkä ja syyllinen naisesi reumatismiin, psyykkisiin oireisiin, suonikohjuihin, yleiseen vitutukseen ja vaivaisenluihin.

No voi voi, ai se olet sinä joka aina itket miesten tasa-arvosta ja siitä mitä naiset tekee ....  Siksi myös haukut minua, kun aina puollustan naisia ja vaadin miehiltä naisten tyydyttämistä.  Yksi ja sama persoona  jatkuvasti kääntämässä keskusteluita pois siitä, mitä miesten pitäisi tehdä tai mitä vaatia miehiltä. 

Sinä et näytä ymmärtävän, ettei miesten saamattomuus ja välinpitämättömyys naistensa tyydyttämisestä ole tämän saitin asia, vaan yleisesti monessa tutkimuksessa ja haastatteluissa todettua. Miten selität, että vain 46% naisista saa tyydytyksen miehen ja naisenvälisessä seksissä. Mitä ne loput miehet tekee?? Ei noi naisten valitukset miehen itsekkyydestä ja miehen palvelemisesta tule tyhjästä. Joutuvat myöntymään, koska eivät halua hajottaa parisuhdetta.  Kaiken lisäksi uusien tutkimusten mukaan enemmistö miehistä kokee jo paineita, ettei pysty tyydyttämään naistaan kalullaan, kun pelkäävät seisokkia. Tämäkin on täysin absurdia, jos enemmistö naisista saa hyvää tyydystä suuseksillä ja sormettamalla. Silti iso osa miehistä on niin puupäitä, että keskittyvät vain kaluunsa ja jättävät naisensa tyydyttämättä. 

Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, koska olen hoitanut omat leiviskäni ja tyydyttänyt aina vaimoni alusta lähtien. Mutta minua säälittää naiset, jotka joutuvat kärsimään saamattomien miesten kanssa.  Jos mies e saa pillua, niin oma vika. Tekee jotain sen eteen, että oma haluaa tai etsii halukkaan naisen. Niitä on maailma täynnä.  Olin alunperin sitä mieltä, että naisten pitäisi vaatia enemmän miehiltään, mutta  iso osa on nytkin jo sellaisia, että pelko persiissä ettei pysty kalullaan tyydyttämään naisia. Mitä niiltä ressukoilta voi enää enempää vaatia?? Pakollinen suuseksi-ajokortti voisi olla poikaa, mutta eihän huorankaan pillua voi nuolla.

Vierailija
140/179 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi, ai se olet sinä joka aina itket miesten tasa-arvosta ja siitä mitä naiset tekee ....  Siksi myös haukut minua, kun aina puollustan naisia ja vaadin miehiltä naisten tyydyttämistä.  Yksi ja sama persoona  jatkuvasti kääntämässä keskusteluita pois siitä, mitä miesten pitäisi tehdä tai mitä vaatia miehiltä. 

Sinä et näytä ymmärtävän, ettei miesten saamattomuus ja välinpitämättömyys naistensa tyydyttämisestä ole tämän saitin asia, vaan yleisesti monessa tutkimuksessa ja haastatteluissa todettua. Miten selität, että vain 46% naisista saa tyydytyksen miehen ja naisenvälisessä seksissä. Mitä ne loput miehet tekee?? Ei noi naisten valitukset miehen itsekkyydestä ja miehen palvelemisesta tule tyhjästä. Joutuvat myöntymään, koska eivät halua hajottaa parisuhdetta.  Kaiken lisäksi uusien tutkimusten mukaan enemmistö miehistä kokee jo paineita, ettei pysty tyydyttämään naistaan kalullaan, kun pelkäävät seisokkia. Tämäkin on täysin absurdia, jos enemmistö naisista saa hyvää tyydystä suuseksillä ja sormettamalla. Silti iso osa miehistä on niin puupäitä, että keskittyvät vain kaluunsa ja jättävät naisensa tyydyttämättä. 

Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, koska olen hoitanut omat leiviskäni ja tyydyttänyt aina vaimoni alusta lähtien. Mutta minua säälittää naiset, jotka joutuvat kärsimään saamattomien miesten kanssa.  Jos mies e saa pillua, niin oma vika. Tekee jotain sen eteen, että oma haluaa tai etsii halukkaan naisen. Niitä on maailma täynnä.  Olin alunperin sitä mieltä, että naisten pitäisi vaatia enemmän miehiltään, mutta  iso osa on nytkin jo sellaisia, että pelko persiissä ettei pysty kalullaan tyydyttämään naisia. Mitä niiltä ressukoilta voi enää enempää vaatia?? Pakollinen suuseksi-ajokortti voisi olla poikaa, mutta eihän huorankaan pillua voi nuolla.

Ymmärtääkseni vaimosi ei ole koskaan kertonut omaa mielipidettään täällä sinusta, ja antamastasi seksistä. Sen sijaan sinä vaahtoat vaimosi puolesta, ja kehut seksitaitojasi kehumasta päästyä. Jotenkin kuulostaa siltä että olet syönyt vaimosi puolesta hänen e-pillerinsäkin, kun nuo tunteenpurkauksesi kuulostavat niin estrogeenihöyryissä suolletuilta. "Itseltäänhän ne parhaat kiitokset saa" sanoo vanha kansa.