Aloitin uuden työn maanantaina ja olen ollut siitä asti uneton, apua
Kärsin lapsesta asti kamalasta kuluttavasta unettomuudesta, joka yllättäen loppui edellistä lasta odottaessa, lapsi nyt vajaa 2v. Olen ollut niin onnellinen että se tuntikausien kieriminen sängysså, kivuas vartalo ja paine ja tietoisuus siitä että kello on 3.30 ja herätys 6.40 että heti jos nukahtais ehtisi muutaman tunnin oli ohi.
Uusi työ alkoi maanantai aamuna, on vastuullinen ja pitäis olla koko ajan skarppi. Sunnuntai yönä heräsin kun mies kävi tupakalla enkä saanut unta ennen neljää uudestaan. Toissa yönä nukahdin 23-03.30 kunnes lapsella oli painajainen ja se piti käydä rauhoittelemassa ja peittelemässä, ei enää unta. Viime yönä heräsin itse vessahätään klo 00.00, sen jälkeen nukahdin ehkä tunniksi, ja heräsin painajaiseen jossa sota oli alkanut, meidän taloa kohti ammuttiin ja kun menin hädissäni keräämään lapsia, esikoinen oli veressä kun luoti oli lävistänyt sen kaulan. Heräsin eikä enää tullut uni.
Miten mä selviän tän päivän hengissä kun kolme yötä on mennyt näin vajailla unilla? Ahistaa että onko tämä nyt tullut jäädäkseen. Sattuu silmiin, sydän hakkaa, koko keho tuntuu adrenaliiniselta ja kireältä. Ja pian edessä kaheksan tuntia töitä ja pitäisi olla siellä muista ihmisistä vastuussa.
Plasebo