Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia yhteisiä asioita ja kiinnostuksenkohteita teillä on parisuhteessa?

Vierailija
14.02.2023 |

Kiinnostaisi tietää?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki ja taide, patikointi, matkailu, lukeminen, kokkaaminen.

Vierailija
2/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään enää oikein mitään. Joo en tiedä miksi ollaan yhdessä, kun joku kuitenkin kysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset juttelut, taide, kasvit, hassuttelu, seksi, mökkeily, luonto, musiikki, pyöräily ja vaikka mikä

Vierailija
4/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja sen puute ja sen tienaaminen ja sen jakaminen ja sen törsääminen

Vierailija
5/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihme kemia, pelkkä kahvinjuonti aamulla tuntuu yhteiseltä jutulta tai se kun mennään torille tai metsäretkelle. Tai se, kun toinen on jossain muualla ja laittaa sieltä viestin. Siis oikeastaan kaikki, mitä nyt ikinä tehdään.

Vierailija
6/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen huumorintaju, musiikkimaku, sekä yhteiskunnalliset- ja taloudelliset näkemykset. Lisäksi tykkäämme vietää aikaamme samalla tavalla. Kotona surffataan netissä ja jutellaan, sekä käydään yhdessä kävelyllä. Lomilla pidämme samanlaisista lomakohteista.

Vierailija
7/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset juttelut, taide, kasvit, hassuttelu, seksi, mökkeily, luonto, musiikki, pyöräily ja vaikka mikä

Meillä ruoka-seksi-autot-seksi-tissuttelu-seksi-messut-seksi-elokuvat-seksi

Ihan peruspari siis ollaan

Vierailija
8/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat (manga), sarjat (anime) ja kulttuuri ja historia.

Vierailija
9/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu, luonto, eläinrakkaus, yhteiset ystävät, konsertit, teatteri, taide, yhdessä liikkuminen, kokkaaminen, ravintolat, JA Ja ylipäätään uusien asioiden kokeileminen yhdessä, ollaan käyty esim kajaakilla soutelemassa, merenrantapiknikillä, kokeiltu parijoogaa, käyty naku-uinnilla jne.

Vierailija
10/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaillaan sohvilla eli chillataan

Vierailija
11/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet yllämainitut, kuten luonnossa liikkuminen, matkustus, kirjallisuus ja musiikki, mutta meillä on lisäksi yhteisenä tarinana meidän kokemus ulkosuomalaisuudesta ja kaikki siihen liittyvä. Asumme nyt neljännessä maassa avioliittomme aikana.

Vierailija
12/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen, lukeminen, elokuvat, kulttuuri kaiken kaikkiaan, puutarha, koira (hoito, koulutus), yhteiskunnalliset asiat - nuo nyt ainakin.

Vierailija
13/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivotaan erilaisia pikkuleipiä.

Vierailija
14/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taide, videopelit, luonto, ruoka

Vierailija
15/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaaminen, lastenhoito, BDSM, elokuvat noin alkuun mainittuna

Vierailija
16/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja raha varmaan keskeisimmät.

Vierailija
17/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä meillä on halu keksiä kaikista muista ihmisistä ikäviä puolia ja haukkua heitä.

Vierailija
18/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mitään. Kokeiltu on toistemme juttuja, suhteen alkuaikoina jopa uskoteltu molempien niistä pitävän. Sittemmin luovuttu kiinnostuksesta, ihan se yhteinen arki riittää. Kerrotaan sitten toisillemme esim jutuista kalastuksen tai teatteriharrastuksen parissa. Parisuhde voi toimia myös, ilman että tekee kaikkea yhdessä - kunhan jaksaa kuunnella juttuja niistä.

Vierailija
19/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla enemmänkin, mutta ihan riittävästi. Kiinnostaa keskustella mieheni kanssa ja hänen kanssaan voi olla puhua ihan avoimen rehellisesti kaikesta ja silti hakeutuu aina lähelleni eli hyväksyy kai :D yhteisiä mielenkiinnon kohteita, höm, en osaa listata omia mielenkiinnonkohteita mitenkään erityisesti. Mikä on milloinkin oleellista tietty kiinnostaa ja kiinnostaa molempia suunnilleen yhtä paljon. Erityisempiä mielenkiinnonkohteita, mitkä taas eivät kohtaa: itse olen todella esteettinen ihminen ja rakastan taidetta, arkkitehtuuria, muotia jne (tietty omalla tavallani suppeasti) ja nämä asiat pyörii mulla koko ajan mielessä. Olen myös tosi taitava käsistäni ja pidän kaikesta suunnittelusta ja näpertämisestä. Miestä taas kiinnostaa hyvin paljon kaikki logiikka, pelaa esim. Shakkia jne kun mua ei voi enempää vituttaa joku rubikin kuutio. Mutta kyllä mä mielelläni sit taas puuhastelen hänelle shakkinappuloita ja noita aivopähkinöitä omin käsin (netistä löytyy vaikka mitä) esimerkiksi. Esimerkiksi voidaan sitten puhua shakistakin, mies jostain maailman mestarien skandaaleista ja mä vaikka vaahterasta mistä ne valkoiset on tehty ':D ja meitä kiinnostaa olla yhdessä, usein aloitetaan molemmille ihan uusia asioita kuten lukemaan samaa kirjaa tai katsomaan jotain maailmansotien tapahtumia avaavia sarjoja jotta sivistyttäisiin helpolla tms... ton kanssa on helppo elää kun se on niin sopuisa. Mielellään avartaa maailmaani muttei jyrää tai painosta. Hyvä isä myös, olen onnekas

Vierailija
20/30 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopelit, lemmikit, anime, manga, kirjat, x-files fanitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi