Katso A-studio klo 21.00 eli NYT!
Aiheena jengirikollisuus ja -väkivalta.
Ehkä jopa rauhan uskonto mainitaan kun uutisissakin (ihan totta) mainittiin.
Kommentit (52)
Olen jo aivan vauhkona teeveen ääressä! SUOMI SOUMALAISILLE!
Oishan se ihme jos suomi tekis jotain omaa eikä seuraisi isompia (rikolllisuudessa)
Olis Li Anderssoni siel kertomassa kuinka vain tarvitaan muutama miljardi lisää kotoutukseen niin kyllä se siitä.
Avasin jo oluen ja poppareita nyt sitten myös esiin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ap:lla on pöntössä vähän ylipainetta. Aikuiset katsovat ohjelmia vähän pienemmällä keuhkoamisella.
Maailma tuli kylään ja viihtyy hyvin.
Tänne vaan kaikki rajojen takaa, Suomi pelastaa kaikki paitsi itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ap:lla on pöntössä vähän ylipainetta. Aikuiset katsovat ohjelmia vähän pienemmällä keuhkoamisella.
Ei tuo ole AP.
Sinä taidat olla CP.
Vierailija kirjoitti:
Olis Li Anderssoni siel kertomassa kuinka vain tarvitaan muutama miljardi lisää kotoutukseen niin kyllä se siitä.
Tai joku tasa-arvotutkija selittämässä, että kaikkeen syynä on rasismi, näköalattomuus jne.
Vierailija kirjoitti:
Näin. Vaikka missään muualla ei olla onnistuttu, niin Suomi etunenässä miljardeineen kyllä onnistuu. Meillä on velvollisuus olla ensimmäisiä kaikessa. Ensin pelastamme ilmaston ja heti perään maailman pakolaisongelman. Muut maat voivat sitten tulla perässä.
Vierailija kirjoitti:
Valtio elää tavallaan, vieraat lähtee ajallaan.
Postimerkki p....
Homma johtavat huumerikolliset...
Svedut ajaneet puolustuskykynsä alas, sössineet sisäisen turvallisuutensa ja jengiväkivalta rehottaa. Lisäksi he vinkuvat, että me emme saisi mennä ennen heitä Natoon, vaikka meillä on hullu itänaapuri ihan vieressä, kun taas Ruotsi lymyilee selkämme takana. Olisivat ihan hiljaa ja laittaisivat asiansa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Svedut ajaneet puolustuskykynsä alas, sössineet sisäisen turvallisuutensa ja jengiväkivalta rehottaa. Lisäksi he vinkuvat, että me emme saisi mennä ennen heitä Natoon, vaikka meillä on hullu itänaapuri ihan vieressä, kun taas Ruotsi lymyilee selkämme takana. Olisivat ihan hiljaa ja laittaisivat asiansa kuntoon.
SAATANAN SVEDUPETTERIT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja r y ö s t ä ä
ja
r a i s k a a.
Paljon enemmän kuin kantaväestö. Fakta.
Tosiaan tottahan se on. Yritäpä todistaa muuta jos olet eri mieltä.
Mulla on seisonut jo 15 minuuttia kun olen seurannut keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun pommit alkavat räjähdellä Suomessakin, niin taitaa se sinunkin hymy hyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seisonut jo 15 minuuttia kun olen seurannut keskustelua.
Laukesin jo. Mutta alkaa jöpöttää jo uudestaan kun kuulin sanan segregaatio.
Ja nato lässytystä alkuun.