Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska uskalsit mennä nettitreffimiehen kotiin?

Vierailija
14.02.2023 |

Kerran on tavattu ja mies pyytää nyt kotiinsa. Pelkään aika paljonkin mennä sinne, sillä olen lukenut kaikkia hulluja tarinoita mediassa ja somessa.
Kuinka nopeasti teille on läheisyys tullut kuvioihin?
Olen ollut pitkään sinkku, joten olen pudonnut vähän kyydistä miten nämä menee.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelottaa, et mene.

Ei sinun tarvitse tehdä mitään vain siksi että mies pyytää.

Vierailija
2/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin parien treffien jälkeen, mutta mua ei pelottanutkaan. Tahtoo sanoa että olin vähän varovainen koska pitää aina olla, mutta vuodet on sittemmin todistanut et mulla on maailman kiltein mies. Eli intuitio ei varoittanut koska ei ollut mitään aihetta sille.

Jos pelottaa niin elä mene vielä, vaan julkisia treffejä alle useammat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelottaa, et mene.

Tiedän kyllä. Ajattelen tätä ehkä liian hankalasti pitkän sinkkuuden ja omasta tahdosta deittailemattomuuden jälkeen.

Täällä saa aina lukea kuinka miehet ei halua jatkaa tutustumista jos nainen ei heti suostu läheisyyteen. Minä en sellaista edes halua ja jännittää treffata mies senkin vuoksi hänen kotonaan.

Ap

Vierailija
4/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoille treffeille 🤷 joo, mietin (ja sanoin miehellekin), että nyt menee kyllä kaikkia taiteen sääntöjä vastaan tää.

Vierailija
5/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pelottaa, et mene.

Tiedän kyllä. Ajattelen tätä ehkä liian hankalasti pitkän sinkkuuden ja omasta tahdosta deittailemattomuuden jälkeen.

Täällä saa aina lukea kuinka miehet ei halua jatkaa tutustumista jos nainen ei heti suostu läheisyyteen. Minä en sellaista edes halua ja jännittää treffata mies senkin vuoksi hänen kotonaan.

Ap

Jos mies ei jatka tutustumista ilman seksiä ja ilman vain hänen ehdoilla kulkemistaan, niin saa mennäkin sellainen! Ehdit paremmin etsiä sitä oikeaa ja kivaa.

Aina oon itse harrastanut hyvin nopsaan läheisyyttä, mutta pienikin painostus olisi kyllä vienyt halut, eikä mikään suhde pitkään toimi niin että yksi sanelee ja toinen sopeutuu. Pitäisi luonnostaan olla melko samantahtinen ainakin jos onnellista haluaa.

Vierailija
6/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ehdottaisin tapaamista julkisella paikalla, ja katsoisin miten mies suhtautuu. Jos tulee yhtään kiukuttelua tai vänkäämistä, lopettaisin homman suosiolla. Mitään painostamista mahdollisesti vaaralliseen tilanteeseen en halua kumppaniehdokkaaltani.

Vierailija
7/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia siihen menee. Älä kiirehdi.

Vierailija
8/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysin poliisit mukaani

Vierailija
9/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna ehdottaisin tapaamista julkisella paikalla, ja katsoisin miten mies suhtautuu. Jos tulee yhtään kiukuttelua tai vänkäämistä, lopettaisin homman suosiolla. Mitään painostamista mahdollisesti vaaralliseen tilanteeseen en halua kumppaniehdokkaaltani.

Näin teen. Kiitos neuvoista kaikille. Jotenkin uuden ja jännittävältä tuntuvan tilanteen edessä..

Ap

Vierailija
10/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:

Höpsistä, jos olet hyvä hän pitää sinut.

Jatkuu

Vierailija
11/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa

Menet hänen luokseen, kun

Jatkuu

Vierailija
12/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa (viesti ei mene kerralla läpi)

selvästi mietit sellaisia asioita kuin

Jatkuu

Vierailija
13/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa

läheisyys, kuviot, ja vaarallisuus.

Jatkuu

Vierailija
14/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa sitten joku ammattivahtimestari sinne eteiseen varmistamaan. Esittelet vaan isobroidina, joka sattui tulemaan juuri kylään, eihän haittaa?.

Vierailija
15/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa

J ä n n ä tyttö!

Loppu.

P S.

Miten toi sana voi olla kielletty? Miksi?

Vierailija
16/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan uskaltaisi mennä vieraan miehen kotiin.

Vierailija
17/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin kun oltiin netissä keskusteltu vajaa puoli vuotta. Siitä kahden viikon päästä toiset treffit minun luonani, ja kolmannet taisi sitten olla jo hänen luonaan.

Yhdessä nyt 10 vuotta, naimisissa ja muutama lapsi.

Vierailija
18/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurata omaa vaistoa. Jos ei tule riittävän turvallista tunnetta, niin olla varovainen.  Itselle tuo olisi liian nopeasti ennakolta ajateltuna, pitempää tutustumista aluksi.

Vierailija
19/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ole parisuhdeainesta

Vierailija
20/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene, seuraa tilannetta ja sitä miksi mies haluaa heti luokseen. Jos vain pil perässä, luovuttaa ellet suostu heti. Jos oikeesti kiinnostunut, jaksaa odottaa vaikka kuukausia. Ja sinä päätät milloin on ok, ei äijä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi