Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko hankkia Hogwarts Legacy-pelin? Jos olet pelannut jo, niin onko hyvä peli?

Vierailija
14.02.2023 |

Itse hommaan sen ps4:lle jossain kohtaa tulevaisuudessa. PS4-version julkaisu on myöhemmin, eli 4.4.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin steamista pc:lle eilen. Puuskupuh-tuvalla aloitin, aika alussa olen vielä, lähinnä vaan tutkinut ympäristöjä.

Varmasti hyvä peli Potter-fanille.

Vierailija
2/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen kotona vielä asuva lapseni osti ja on pari iltaa tuossa opetellut mitä pitää tehdä, vähän olen käynyt sivusta seuraamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio, ei niin paljoa potterit kiinnosta.

Vierailija
4/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasistinen peli jota en ostaisi. Kehitystyössä ollut transseksuualinen lgqtbm- konsultti mutta tämä ei näy lopputuotteessa; ainakaan sukupuolten moninaisuutta impivaaralaisessa pelimaailmassa ei voi tutkia.

Hyvä puoli on pelihahmon muokattavuus, sukupuolielimet voi valita laajasta valikoimasta- hahmon sukupuolta voi vaihtaa milloin tahansa ja muista peikoista ja haltioista ei voi päätellä sukupuolta elleivät he näytä sukupuolielimiään.

Pelin parasta antia juuri taistelut jotka alkavat kun pelaaja olettaa jonkun peikon sukupuolen tai rodun väärin- silloin pelaaja on koko pelimaailman ajojahdin kohteena

Vänkyti vänkyti.

Vierailija
5/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin steamista pc:lle eilen. Puuskupuh-tuvalla aloitin, aika alussa olen vielä, lähinnä vaan tutkinut ympäristöjä.

Toimiiko sellaiselle joka ei tiedä pottereista mitään? Tykkää rdr2, witcher, ghost of tsushima, the last of us tyyppisistä peleistä ja ajattelin että tuo sopisi mun makuuni. Tykkään pääasiassa open world tyyppisistä peleistä joissa voi näperrellä kaikkea muutakin juonen lisäksi.

Vierailija
6/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa lähiaikoina kun nyt on uusi näytönohjain asennettuna c:

Vierailija
7/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko sellaiselle joka ei tiedä pottereista mitään? Tykkää rdr2, witcher, ghost of tsushima, the last of us tyyppisistä peleistä ja ajattelin että tuo sopisi mun makuuni. Tykkään pääasiassa open world tyyppisistä peleistä joissa voi näperrellä kaikkea muutakin juonen lisäksi.

Uskoisin itse ainakin, että toimii hyvin. Peli sijoittuu n. satavuotta ennen Harry Potter-kirjojen tapahtumia, eli niiden lukeminen ei ainakaan tarinnallisesti ole minun nähdäkseni pakollista. Jotkut hahmot toki voivat ehkä olla hiukan tuntemattomapia, jos ei kirjoje tai elokuvia ole nähnyt, mutta muuten uskoisin tämän pelin toimivan, vaikka Potter-maailma muuten olisi tuntematon.

Tässä pelissä on myös ihan mukavasti kaikkia sivutehtäviä avoimessa maailmassa, eli ainakin itse  suosittelen., jos avoin maailma innostaa. Itse tykkään melko harvasta isosta avoimen maailman pelistä, mutta tämä on yksi harvoja poikkeuksia, joissa se toimii todella hyvin ja sopivasti.

T: viestin nro 1 kirjoittaja.

Vierailija
8/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostelee mutta taitaa jäädä osto myöhemmäksi kun niin paljon pelejä kesken.

Vierailija
9/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan Monopoly, joku skottilainen kuulemma, voi rauhassa nappailla

Vierailija
10/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomieni markkinointimateriaalin perusteella grafiikat vuosituhannen alkupuolta.

Vierailija
11/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katsomieni markkinointimateriaalin perusteella grafiikat vuosituhannen alkupuolta.

Paremmat kuin monessa muussa nykypelissä.

Vierailija
12/22 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka peliä päässyt pelaamaan, niin onko toiminut hyvin?

Viiden jälkeen- ohjelmassa oli äsken, että peli vaatii paljon pyöriäkseen kunnolla.

Vierailija
13/22 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska ja buginen. Ei kannata ostaa.

Vierailija
14/22 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simsalabim! Sulla on nyt munat!

Vierailija
15/22 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja tosi hienon näköinen. Ei ole yhtään bugeja ilmennyt ainakaan vielä. PC:llä pelannut. Koneelta vaatii varmaan suht. paljon.

Vierailija
16/22 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ja viimeistä tehtävää vaille läpipelattu. Sivutehtäviä joku 5 jäljellä, jotka meinasin juosta läpi ennen kuin pieksen päävihulaisen. PC:llä jokseenkin buginen mutta fps nykimisen sai korjattua Steamin yhteisön vinkeillä. Peli lagaa jopa nvidian rtx 4090 grafiikkakortilla, pelin enginen optimointi on pielessä. 

Vierailija
17/22 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole lapsille?

Vierailija
18/22 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa hei ketjuilijat  haukkua taas lopuksi pelaavat miehet mieslapsiksi ja total turn-offeiksi.

Vierailija
19/22 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pelattuani on alkanut mietityttää että tulikohan tässä nuo transihmisten boikotoijat vähän huiputetuksi... 🤔 Tässähän on kaikki mahdolliset vähemmistöt esillä ja päähahmoakin puhutellaan they/them-pronominillä 😆

Vierailija
20/22 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska ja buginen. Ei kannata ostaa.

Sulla on vaan huono kone. Toimii kun unelma (kunnon koneella) ja tottakai jotain bugeja tulee löytymään. Whitcher 3:ssa ei muita olekaan. Bugit kyllä korjataan jos niitä ilmenee. Eivät noi inssit jotka peliä ovat tehneet voi millään kaikkien kokoonpanoja testata. Eli koneesi on surkea.