Aiotko hankkia Hogwarts Legacy-pelin? Jos olet pelannut jo, niin onko hyvä peli?
Itse hommaan sen ps4:lle jossain kohtaa tulevaisuudessa. PS4-version julkaisu on myöhemmin, eli 4.4.
Kommentit (22)
Aikuinen kotona vielä asuva lapseni osti ja on pari iltaa tuossa opetellut mitä pitää tehdä, vähän olen käynyt sivusta seuraamassa
En aio, ei niin paljoa potterit kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Rasistinen peli jota en ostaisi. Kehitystyössä ollut transseksuualinen lgqtbm- konsultti mutta tämä ei näy lopputuotteessa; ainakaan sukupuolten moninaisuutta impivaaralaisessa pelimaailmassa ei voi tutkia.
Hyvä puoli on pelihahmon muokattavuus, sukupuolielimet voi valita laajasta valikoimasta- hahmon sukupuolta voi vaihtaa milloin tahansa ja muista peikoista ja haltioista ei voi päätellä sukupuolta elleivät he näytä sukupuolielimiään.
Pelin parasta antia juuri taistelut jotka alkavat kun pelaaja olettaa jonkun peikon sukupuolen tai rodun väärin- silloin pelaaja on koko pelimaailman ajojahdin kohteena
Vänkyti vänkyti.
Vierailija kirjoitti:
Ostin steamista pc:lle eilen. Puuskupuh-tuvalla aloitin, aika alussa olen vielä, lähinnä vaan tutkinut ympäristöjä.
Varmasti hyvä peli Potter-fanille.
Toimiiko sellaiselle joka ei tiedä pottereista mitään? Tykkää rdr2, witcher, ghost of tsushima, the last of us tyyppisistä peleistä ja ajattelin että tuo sopisi mun makuuni. Tykkään pääasiassa open world tyyppisistä peleistä joissa voi näperrellä kaikkea muutakin juonen lisäksi.
Aion ostaa lähiaikoina kun nyt on uusi näytönohjain asennettuna c:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin steamista pc:lle eilen. Puuskupuh-tuvalla aloitin, aika alussa olen vielä, lähinnä vaan tutkinut ympäristöjä.
Toimiiko sellaiselle joka ei tiedä pottereista mitään? Tykkää rdr2, witcher, ghost of tsushima, the last of us tyyppisistä peleistä ja ajattelin että tuo sopisi mun makuuni. Tykkään pääasiassa open world tyyppisistä peleistä joissa voi näperrellä kaikkea muutakin juonen lisäksi.
Uskoisin itse ainakin, että toimii hyvin. Peli sijoittuu n. satavuotta ennen Harry Potter-kirjojen tapahtumia, eli niiden lukeminen ei ainakaan tarinnallisesti ole minun nähdäkseni pakollista. Jotkut hahmot toki voivat ehkä olla hiukan tuntemattomapia, jos ei kirjoje tai elokuvia ole nähnyt, mutta muuten uskoisin tämän pelin toimivan, vaikka Potter-maailma muuten olisi tuntematon.
Tässä pelissä on myös ihan mukavasti kaikkia sivutehtäviä avoimessa maailmassa, eli ainakin itse suosittelen., jos avoin maailma innostaa. Itse tykkään melko harvasta isosta avoimen maailman pelistä, mutta tämä on yksi harvoja poikkeuksia, joissa se toimii todella hyvin ja sopivasti.
T: viestin nro 1 kirjoittaja.
Kiinnostelee mutta taitaa jäädä osto myöhemmäksi kun niin paljon pelejä kesken.
Mulla on vaan Monopoly, joku skottilainen kuulemma, voi rauhassa nappailla
katsomieni markkinointimateriaalin perusteella grafiikat vuosituhannen alkupuolta.
Vierailija kirjoitti:
katsomieni markkinointimateriaalin perusteella grafiikat vuosituhannen alkupuolta.
Paremmat kuin monessa muussa nykypelissä.
Te jotka peliä päässyt pelaamaan, niin onko toiminut hyvin?
Viiden jälkeen- ohjelmassa oli äsken, että peli vaatii paljon pyöriäkseen kunnolla.
Ihan paska ja buginen. Ei kannata ostaa.
Hyvä ja tosi hienon näköinen. Ei ole yhtään bugeja ilmennyt ainakaan vielä. PC:llä pelannut. Koneelta vaatii varmaan suht. paljon.
Ostin ja viimeistä tehtävää vaille läpipelattu. Sivutehtäviä joku 5 jäljellä, jotka meinasin juosta läpi ennen kuin pieksen päävihulaisen. PC:llä jokseenkin buginen mutta fps nykimisen sai korjattua Steamin yhteisön vinkeillä. Peli lagaa jopa nvidian rtx 4090 grafiikkakortilla, pelin enginen optimointi on pielessä.
muistakaa hei ketjuilijat haukkua taas lopuksi pelaavat miehet mieslapsiksi ja total turn-offeiksi.
Tätä pelattuani on alkanut mietityttää että tulikohan tässä nuo transihmisten boikotoijat vähän huiputetuksi... 🤔 Tässähän on kaikki mahdolliset vähemmistöt esillä ja päähahmoakin puhutellaan they/them-pronominillä 😆
Vierailija kirjoitti:
Ihan paska ja buginen. Ei kannata ostaa.
Sulla on vaan huono kone. Toimii kun unelma (kunnon koneella) ja tottakai jotain bugeja tulee löytymään. Whitcher 3:ssa ei muita olekaan. Bugit kyllä korjataan jos niitä ilmenee. Eivät noi inssit jotka peliä ovat tehneet voi millään kaikkien kokoonpanoja testata. Eli koneesi on surkea.