Mikä vaivaa miestä joka käyttäytyy kuin hänen on ok osoittaa hellyyttä, mutta jos minä teen niin, hän perääntyy?
Kommentit (45)
Kuulostaa välttelevästi kiintyvältä. Kaikki sitoutuminen ahdistaa, joten helpointa on osoittaa tunteita sellaisia kohtaan, jotka eivät palauta kiinnostusta samassa määrin. Tuntuvat tutuilta.
Itsellä ollut sama homma, peräisin vanhemmilta, joilta huolenpitoa ja hellyyttä sai tasan, kun sattui olemaan heille sopivat tähdet kohdillaan. Ikinä ei pyytämällä tai silloin kun sitä olisi oikeasti tarvinnut. Silti niitä kyvyttömiä rakasti, kun ei lapsena muitakaan vaihtoehtoja oikein ollut. Nyt yritän rimpuilla pois tästä noidankehästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pitkään AP:n kuvailema mies. Romantiikankipeä mutta heti kun lämpötila nousi, meninkin jäähän ja jätin naisen hämilleen. Olen edelleen samanlainen eikä kukaan nainen ole osannut minua muuttaa muuksi. Jos AP:n mies on samanlainen kuin minä, ei kannata yrittää muuttaa miestä muuksi kuin mitä mies on. Miehen voi muuttaa vain mies itse (jos hänkään)
Olen ollut kaltaisesi kanssa. Mies kehui aina kuinka mun kanssa on niin kivaa ja oon täydellinen jne. siihen asti kunnes itselleni alkoi kankean alun jälkeen tulla tunteita. Siinä vaiheessa mies löi liinat kiinni eikä halunnut nähdä tai olla yhteydessä. Kerran taisi yrittää vielä lämmitellä kunnes häipyi lopullisesti.
Tästä on kohta vuosi aikaa enkä ole vieläkään päässyt täysin yli. Tee maailmalle palvelus äläkä särje enää yhtään sydäntä!
Monille miehille on yksinkertaisesti vaikeaa ottaa vastaan tunteita ja hellyyttä. Siitä tulee todella haavoittunut olo. Silloin he vetäytyvät kuoreensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pitkään AP:n kuvailema mies. Romantiikankipeä mutta heti kun lämpötila nousi, meninkin jäähän ja jätin naisen hämilleen. Olen edelleen samanlainen eikä kukaan nainen ole osannut minua muuttaa muuksi. Jos AP:n mies on samanlainen kuin minä, ei kannata yrittää muuttaa miestä muuksi kuin mitä mies on. Miehen voi muuttaa vain mies itse (jos hänkään)
Olen ollut kaltaisesi kanssa. Mies kehui aina kuinka mun kanssa on niin kivaa ja oon täydellinen jne. siihen asti kunnes itselleni alkoi kankean alun jälkeen tulla tunteita. Siinä vaiheessa mies löi liinat kiinni eikä halunnut nähdä tai olla yhteydessä. Kerran taisi yrittää vielä lämmitellä kunnes häipyi lopullisesti.
Tästä on kohta vuosi aikaa enkä ole vieläkään päässyt täysin yli. Tee maailmalle palvelus äläkä särje enää yhtään sydäntä!
Tällä tavalla käyttäytyy narsisti. Ja siitä kestää pitkään päästä yli.
Ääää. Nyt palasin sitten niihin muistoihin. Muistan vieläkin kuinka ihanalta miehen ihokin tuntui, kun makasin sängyssä hänen käsivarret mun ympärillä :( Olisin voinut kuunnella tuntikausia pelkkää miehen puhetta, äänikin oli yhtä samettia.
Voi ei, otan osaa.
-eri
Se käyttää hellyyttä aloitteena seksiin kun sitä panettaa. Jos sitä ei paneta, se torjuu sun hellyyden osoitukset, koska on kylmä eikä välitä sinusta. Käyttää sinua siis seksiin.
Tuo on yksi mahdollisuus, mutta ei edes yleisemmästä päästä. Paljon muita, lievempiäkin syitä on. Jos tämä tosiaan on joku persoonallisuushäiriöinen narsisti, siitä on taatusti muitakin piirteitä nähtävissä. Jos taas sellaisia ei ole, niin luultavasti joku lievempi juttu joka voi hyvinkin parantua ajan kanssa turvallisessa suhteessa.