Miten pitkiä suihkuja otat? (Äänestys)
Kommentit (53)
Hölmöt vaihtoehdot. Itse laittaisin
1-2
3-5
6-7
8-9
10 tai enemmän
Miten kukaan pystyy viettämään suihkussa yli 10 min? Vesi ei minulla valu kuin muutama minuutti yhteensä, ja on pitkät hiukset. Mutta tietysti sammutan suihkun kaikkien aineiden laiton ajaksi.
Kolme kertaa päivässä n. 10 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan pystyy viettämään suihkussa yli 10 min? Vesi ei minulla valu kuin muutama minuutti yhteensä, ja on pitkät hiukset. Mutta tietysti sammutan suihkun kaikkien aineiden laiton ajaksi.
Kun joku Tauno on käynyt asentamassa vedensäästövehkeet sinne suihkuun niin menee tupla-aika.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Vaikka minulla on pitkät hiukset (kampaajalla sanotaan niitä extrapitkiksi), niin en varmasti valita vettä 2-3 minuuttia enempää, vaikka vaahdotan ne pestessä kahteen kertaan ja pesen hoitoaineen pois sekä tietenkin saippuat itsestäni.
Kyselystä puuttui oleellinen tieto, että kuinka usein niitä suihkuja otetaan.
On ihan eri juttu käydä vaikka 5 minuuttia kaksi kertaa päivässä kuin
30 min kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Helposti siinä veden alla istuskelee vaikka kuinka kauan.
Käyn kylvyssä kahdesti päivässä ihan enrgiansäästövouhottajien iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Vaikka minulla on pitkät hiukset (kampaajalla sanotaan niitä extrapitkiksi), niin en varmasti valita vettä 2-3 minuuttia enempää, vaikka vaahdotan ne pestessä kahteen kertaan ja pesen hoitoaineen pois sekä tietenkin saippuat itsestäni.
2 minuuttia on todella lyhyt aika pitkien hiusten kasteluun, tuplavaahdotukseen, huuhteluun, hoitoaineen huuhteluun sekä vartalon ja kasvojen huuhteluun.
3-5 minuutissa ei kyllä ehdi höyläilemään ihokarvoja, joten siitä riippuen menee aikaa. Päivittäin joutuu tuon kuitenkin tekemään, kiitos kauheusihanteiden ja tummien piirteiden.
Minulla on siinä 10minuutin molemmin puolin. Aina pesen myös hampaat ilta suihkussa ollessa ja vesi valuu koko ajan. Pesen hiukset shampoo-hoitoaine yhdistelmällä niin silloinkin valuu koko ajan.
Ap. Joko olet saanut tarpeeksi ilmoitettuja suihkuaikoja? Ellet, niin laitan omani. 😂
Enpä ole koskaan kellottanut suihkuani.
Vuodessa ehkä 15 minuuttia. Omassa saunassa kotapata, pesuvati, kauha järjestelmä. Ei vaikuta sähkökatkot eikä hinnat.
Kiharia tai laineikkaita, tuuheita hiuksia ei voi pestä samalla tavalla kuin hanuriaan. Mitä nyt on suorahiuksisten luirutukkien tukanpesua katsellut :D
Kaksi kertaa viikossa, suihkutan alhaisella paineella noin 5 minuuttia. Olen säästänyt yli 300€ vesilaskussa kahden vuoden aikana. Tänä vuonna tähtään ennätykseen.
Tiskit pesen kans pienellä vesimäärällä, huuhtelu käsisuihkulla.
8 minuuttia, josta vesi valuu 3 minuutin ajan. Nopeammin en pääse ulos.