Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkiä suihkuja otat? (Äänestys)

Vierailija
14.02.2023 |

Vastaahan.

Miten pitkiä suihkuja otat? (Äänestys)

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys pitäisi olla, kauanko (lämmin) suihku on päällä. Kasteluun menee 30s ja huuhteluun n. 1min. Tosin joskus sitä jää tosin lämmittelee suihkuun. Aineiden levittämisen ajan suihku on tietenkin kiinni.

Vierailija
22/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys pitäisi olla, kauanko (lämmin) suihku on päällä. Kasteluun menee 30s ja huuhteluun n. 1min. Tosin joskus sitä jää tosin lämmittelee suihkuun. Aineiden levittämisen ajan suihku on tietenkin kiinni.

Sulla ei ilmeisesti ole hiuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöt vaihtoehdot. Itse laittaisin

1-2

3-5

6-7

8-9

10 tai enemmän

Hölmö kommentti, kun kuka vaan voi tehdä oman avauksen ja äänestyksen.

Vai etkö osaa?

Vierailija
24/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka taitaa haista todella pahalle kun joka päivä käy suihkussa.

Vierailija
25/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla 15 min menee kokonaisuudessaan. En oo ottanut aikaa että kauanko suihku on auki mut varmaan liian kauan. On vielä tommonen normaali vanha suihku eikä onneks mikään inhottava vettä säästävä/kylmä suihku. Mut puolustuksekseni sanon et käyn vaan joka toinen päivä:D

Vierailija
26/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x2 minuuttia päivässä.

Vierailija
27/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kalju, suihkuajaksi riittäisi 2-3 minuuttia.

Pelkästään hiustenpesu kuitenkin pidentää aikaa.

Vierailija
28/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-5 minuutissa ei kyllä ehdi höyläilemään ihokarvoja, joten siitä riippuen menee aikaa. Päivittäin joutuu tuon kuitenkin tekemään, kiitos kauheusihanteiden ja tummien piirteiden.

Jos antaisit vaan kaikken ihokarvojen olla niin mitkään niistä ei hyppisi silmille elikä erottuisi häiritsevästi, mutta kai se sheivaluliike on jotain hyvää liikuntaa olkapäälle tai mitä lie, naisen lokiikkaa

Vierailija
29/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan pystyy viettämään suihkussa yli 10 min? Vesi ei minulla valu kuin muutama minuutti yhteensä, ja on pitkät hiukset. Mutta tietysti sammutan suihkun kaikkien aineiden laiton ajaksi.

Kun joku Tauno on käynyt asentamassa vedensäästövehkeet sinne suihkuun niin menee tupla-aika.

Jep. Suihkussa käynti on nykyään stressaavaa Ja aikaavievää kun hiuksiin meinaa jäädä shampoota, vaikka miten huuhtelisi. Normaalisti suihkussa käymiseen menee noin 8-10 minuuttia. Nykyään 20 minuuttia vedensäästön takia.

Vierailija
30/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan pystyy viettämään suihkussa yli 10 min? Vesi ei minulla valu kuin muutama minuutti yhteensä, ja on pitkät hiukset. Mutta tietysti sammutan suihkun kaikkien aineiden laiton ajaksi.

Samaa mietin. Vaikka minulla on pitkät hiukset (kampaajalla sanotaan niitä extrapitkiksi), niin en varmasti valita vettä 2-3 minuuttia enempää, vaikka vaahdotan ne pestessä kahteen kertaan ja pesen hoitoaineen pois sekä tietenkin saippuat itsestäni.

Hyi 🤢

Vierailija
31/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku Tauno on käynyt asentamassa vedensäästövehkeet sinne suihkuun niin menee tupla-aika.

Jep. Suihkussa käynti on nykyään stressaavaa Ja aikaavievää kun hiuksiin meinaa jäädä shampoota, vaikka miten huuhtelisi. Normaalisti suihkussa käymiseen menee noin 8-10 minuuttia. Nykyään 20 minuuttia vedensäästön takia.

Entä jos huuhtelisi suoraan hanan alla tai irrottaisi letkusta suihkupään, jos juoksuputkea ei ole?

Vierailija
32/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos huuhtelisi suoraan hanan alla tai irrottaisi letkusta suihkupään, jos juoksuputkea ei ole?

En jaksaisi alkaa säätämään, liian väsyttävää touhua koko suihkussakäynti muutenkin 🙄

Vierailija
33/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Vaikka minulla on pitkät hiukset (kampaajalla sanotaan niitä extrapitkiksi), niin en varmasti valita vettä 2-3 minuuttia enempää, vaikka vaahdotan ne pestessä kahteen kertaan ja pesen hoitoaineen pois sekä tietenkin saippuat itsestäni.

2 minuuttia on todella lyhyt aika pitkien hiusten kasteluun, tuplavaahdotukseen, huuhteluun, hoitoaineen huuhteluun sekä vartalon ja kasvojen huuhteluun.

2. minuutissa huuhtoudutaan, ei peseydytä. Moni täällä vinkuu ihmisten hajusta joukkoliikennevälineissä yms. Johtuisikohan myös siitä, että tuossa alvariinsa pikasuihkuissa hyppäämisissä unohtuu itse asia eli kunnollinen pesu.

34/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiharia tai laineikkaita, tuuheita hiuksia ei voi pestä samalla tavalla kuin hanuriaan. Mitä nyt on suorahiuksisten luirutukkien tukanpesua katsellut :D 

Minulla on puolikihara paksu tukka ja minuutti riittää huuhtelemaan pesuaineen  pois

Vierailija
35/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiharia tai laineikkaita, tuuheita hiuksia ei voi pestä samalla tavalla kuin hanuriaan. Mitä nyt on suorahiuksisten luirutukkien tukanpesua katsellut :D 

Minulla on puolikihara paksu tukka ja minuutti riittää huuhtelemaan pesuaineen  pois

Sitten peset 30 sekunnissa, koska huuhteluun pitää varata aikaa tuplasti hiustenpesuaikaan verrattuna.

Sanoisin, että sinulla jää reilusti shampoota hiuksiin joka pesukerta.

Vierailija
36/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun olemaan pitkään suihkussa kipusairauden vuoksi, eli tunteja menee.

Vierailija
37/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Meillä oli kylppäriremontti viime syksynä ja nyt vettä ei enää tule suihkusta samaan malliin eikä sitä pystyvesiputkea enää ole. On tosi hankalaa käydä suihkussa, kolme kättä olisi ehdoton edellytys, että olisi sujuvaa. Yleensä käyn nykyisin kaksi kertaa viikossa ja hiukset sitten ovat likaiset ja rasvasta kiiltävät noin kolme päivää viikossa. Suihkussa sitten kestää, koska hiukseni ovat harteille ulottuvat ja peseminen ja huuhtominen vie aikaa puhumattakaan siitä, että koko toimitus on hirveän kömpelöä nyt, kun ei sitä pystyputkea ole. Pitää koko ajan miettiä, mitä tekee ja miten, suihkussa käynti ei enää ole rutiinijuttu.

Vierailija
38/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyitä koska saunon joka päivä. Ympäristötekona kippaan joskus löylyveden lopun päälleni ja näin vettä säästyy suihkuttelusta

Vierailija
39/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun on ihan fakta, että useimmille ihmisille on nautinnollista olla lämpimän, juoksevan veden alla. Miksi siitäkin pitää tehdä joku kiirepaniikkihetki? Eikö missään saa enää olla rauhassa ja hyvinvoiva? Stressiä, stressiä! Jopa suihkussa hirveä kiire paniikki äkkiä nyt huitaiset vaan ja sitten heti pois!

Sitten pitää maksaa terapeutille ja hyvinvointivalmentajalle ja mt-lääkkeistä jne., kun elämästä on tehty tuollaista jatkuvaa stressipanikoimista. Käykää nyt jestas ihan rauhassa siellä suihkussa peseytymässä. Nauttikaa siitä hetkestä.

Ja tämä ei tarkoita, että siellä tarvii olla tuntia, mutta kyllä nyt vaikka 7min voi ihan rauhassa olla (eikä tarvi mitata aikaa, vaan ihan normaalisti kunhan vaan käy ja on sen, mitä se ottaa). Halvemmaksi se tulee, kun jatkuvasta stressistä johtuvat mt-ongelmat.

Vierailija
40/53 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en katso kelloa kun menen suihkuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi