Miten pitkiä suihkuja otat? (Äänestys)
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiharia tai laineikkaita, tuuheita hiuksia ei voi pestä samalla tavalla kuin hanuriaan. Mitä nyt on suorahiuksisten luirutukkien tukanpesua katsellut :D
Minulla on puolikihara paksu tukka ja minuutti riittää huuhtelemaan pesuaineen pois
Sitten peset 30 sekunnissa, koska huuhteluun pitää varata aikaa tuplasti hiustenpesuaikaan verrattuna.
Sanoisin, että sinulla jää reilusti shampoota hiuksiin joka pesukerta.
Ei jää. Kastelen, levitän shamppoon ja annan vaikuttaa samalla kun saippuoin vartalon, sitten huuhtelen kerralla kaiken
Vierailija kirjoitti:
Minulla on siinä 10minuutin molemmin puolin. Aina pesen myös hampaat ilta suihkussa ollessa ja vesi valuu koko ajan. Pesen hiukset shampoo-hoitoaine yhdistelmällä niin silloinkin valuu koko ajan.
Tyhmää tuhlausta
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiharia tai laineikkaita, tuuheita hiuksia ei voi pestä samalla tavalla kuin hanuriaan. Mitä nyt on suorahiuksisten luirutukkien tukanpesua katsellut :D
Minulla on puolikihara paksu tukka ja minuutti riittää huuhtelemaan pesuaineen pois
Sitten peset 30 sekunnissa, koska huuhteluun pitää varata aikaa tuplasti hiustenpesuaikaan verrattuna.
Kai mina nyt p.le tiedän kauanko aikaa käytän. Kastelen ja hieron shamppoon päähän ja annan vaikuttaa kun saippuoin muualta. Mitä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää ? Miten huuhteluaika pitää vaikuttaa pesuaikaan ? Eim ole mitään sääntöä siihen kauanko shampoo on päässä
Sitäpaitsi minulla on tehoas suihkupää, jolla huuhtelen, ei mikään liruttaja
Riippuu masturboinko samalla suihkureissulla. Ilman wänkkäystä menee noin 5 minuuttia ja alapäävatkauksen kanssa voi mennä puolikin tuntia.
Riippuu ihan siitä, onko tarkoitus pestä hiukset vai vain huuhtaista hiet iholta. Siinä on kymmenien minuuttien pituinen ero.
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai mina nyt p.le tiedän kauanko aikaa käytän. Kastelen ja hieron shamppoon päähän ja annan vaikuttaa kun saippuoin muualta. Mitä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää ? Miten huuhteluaika pitää vaikuttaa pesuaikaan ? Eim ole mitään sääntöä siihen kauanko shampoo on päässä
Sitäpaitsi minulla on tehoas suihkupää, jolla huuhtelen, ei mikään liruttaja
Ei shampoon tarvitse antaa vaikuttaa. Sen voi huuhdella pois heti päähän levittämisen jälkeen.
Vesi sisältyy vuokraan, joten lotraan.
Käytän retkisuihkua, kaksi ämpärillistä (20L) menee vettä ja on pitkät, paksut hiukset. En viitsi mittailla minuuteissa kuinka kauan kestää suihkut koska tiedän että selviän siitä noin pienellä vesimäärällä.
Vierailija kirjoitti:
3-5 minuutissa ei kyllä ehdi höyläilemään ihokarvoja, joten siitä riippuen menee aikaa. Päivittäin joutuu tuon kuitenkin tekemään, kiitos kauheusihanteiden ja tummien piirteiden.
Ei kai sheivatessa tarvitse vettä valuttaa koko ajan.
Toin suihkuun ajastimen, jonka laitan hälyttämään kymmenen minuutin jälkeen. Hyvin ehtii siinä ajassa peseytyä. Ennen tykkäsin jäädä koomailemaan paljon pidemmäksi aikaa. Koko ajan valutan pienellä paineella, ettei palella.
Jätettävä hoitoaine on säästänyt aika paljon rahaa ja energiaa.
Reilut kaksi metriä pitkiä muuten en mahdu mukavasti siihen suihkun alle.
Näinhän se on. Kun tännekin tuli nuo, niin suihkuaika piteni.