Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa keksimään kandinaihe yliopistoon!

Vierailija
14.02.2023 |

Olen tässä jo kandisemmassa 1kk ajan pohtinut, en ole keksinyt. Opiskelen hallinnon ja organisaatioiden tutkimusta.
Kiinnostaa:
-kriminologia
-sukupuolentutkimus

Olen ihan todella epätoivoinen ja itkun partaalla, mietin aihetta joka päivä useita tunteja mutten vaan keksi. Nyt joukkoäly käyttöön

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvä aihe olis joku sellanen, että mihin normaalisuus unohtui? Miksei tyttöä saa sanoa tytöksi ja poikaa pojaksi? 

Ei liity hallintoon jälleen kerran mitenkään joten mene v ...uun täältä länkyttämästä

-eri-

Vierailija
62/65 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaiset tutkivat huolellaVitutuksen ulottuvuuksia menneinä vuosina. Proggis sai mukavart apurahat. Laaja galluppikin oki käytössä, ja yliopistotukijat toimessaan. Tänä vuonna jyväskyläläiset yo-tutkijat saivat aivan roiman monivuotisen apurahan Suomen  8. tilastollisen kärkisijan johdosta  Onnelisuuden tutkintaan: miten tuota voisi hyödyntää markkinoissa ja maakuvassa? Yhdistä sinä  molemmat tutkimukset oikeussektorille. Miten vitutus ja onnellisuus kompensoivat toisiaan rikollisuuden eri muodoissa. Kavallus, pahoinpitely, ryöstö, nettihuijaus... näitähän riittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyaikana ei voida määritellä mitä tarkoittaa sana nainen ja sana mies?

Vierailija
64/65 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi ite. Minä ainakaan en ala sun opintojasi tekemään. Tai no, jos annat pankkitunnukset niin ehkä sitten

Vierailija
65/65 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi homos on rikos venäjällä?

Homofoobikot ovat todistetusti kaappihomoja. Myönnä jo, olosi helpottuu.

https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-big-questions/201106/homoph…