Auttakaa keksimään kandinaihe yliopistoon!
Olen tässä jo kandisemmassa 1kk ajan pohtinut, en ole keksinyt. Opiskelen hallinnon ja organisaatioiden tutkimusta.
Kiinnostaa:
-kriminologia
-sukupuolentutkimus
Olen ihan todella epätoivoinen ja itkun partaalla, mietin aihetta joka päivä useita tunteja mutten vaan keksi. Nyt joukkoäly käyttöön
Kommentit (65)
Turkulaiset tutkivat huolellaVitutuksen ulottuvuuksia menneinä vuosina. Proggis sai mukavart apurahat. Laaja galluppikin oki käytössä, ja yliopistotukijat toimessaan. Tänä vuonna jyväskyläläiset yo-tutkijat saivat aivan roiman monivuotisen apurahan Suomen 8. tilastollisen kärkisijan johdosta Onnelisuuden tutkintaan: miten tuota voisi hyödyntää markkinoissa ja maakuvassa? Yhdistä sinä molemmat tutkimukset oikeussektorille. Miten vitutus ja onnellisuus kompensoivat toisiaan rikollisuuden eri muodoissa. Kavallus, pahoinpitely, ryöstö, nettihuijaus... näitähän riittää.
Miksi nykyaikana ei voida määritellä mitä tarkoittaa sana nainen ja sana mies?
Keksi ite. Minä ainakaan en ala sun opintojasi tekemään. Tai no, jos annat pankkitunnukset niin ehkä sitten
Vierailija kirjoitti:
Miksi homos on rikos venäjällä?
Homofoobikot ovat todistetusti kaappihomoja. Myönnä jo, olosi helpottuu.
https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-big-questions/201106/homoph…
Ei liity hallintoon jälleen kerran mitenkään joten mene v ...uun täältä länkyttämästä
-eri-