Auttakaa keksimään kandinaihe yliopistoon!
Olen tässä jo kandisemmassa 1kk ajan pohtinut, en ole keksinyt. Opiskelen hallinnon ja organisaatioiden tutkimusta.
Kiinnostaa:
-kriminologia
-sukupuolentutkimus
Olen ihan todella epätoivoinen ja itkun partaalla, mietin aihetta joka päivä useita tunteja mutten vaan keksi. Nyt joukkoäly käyttöön
Kommentit (59)
Yritysten organisaatioiden muutos sotien jälkeen vs nykyaika. Vähän ontullut muutosta "hierargiaan". Ennen jos duunari olisi marssinut yksikön vetäjän loossiin (avokonttori) ennen johtajan huojeeseen niin potkut olisi tullut välittömästi.
Aihe:
Miksi yhteiskunta on kieltänyt toimivan homouden eheytymisen - Muutos normaaliksi on mahdollista
Positiivisia kokemuksia homojen heteroitumisesta
Minkälaiselta sukupuolittuneelta organisaatiolta näyttäytyisi suomalainen koti Vauva.fi -keskustelujen pohjalta?
Miten rikoksesta tuomittuja henkilöitä käsitellään mediassa ( myös some)2020- luvulla? Tämä Rantis ja Nakki esimerkkeinä.
Ko hlöistä tehty jotain sankareita, vaikka molemmat tuomittu vakavista rikoksista. Molemmista tehty tv- sarja.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiselta sukupuolittuneelta organisaatiolta näyttäytyisi suomalainen koti Vauva.fi -keskustelujen pohjalta?
Haluan aiheseen "homo" sanan
AP
Et siis itsekään tiedä, mitä opiskelet, jos et keksi edes.... hetkinen kandinaihetta? Mitä ihmettä? Eikös siellä lipastolla ennen tehty gradu?
Vierailija kirjoitti:
Et siis itsekään tiedä, mitä opiskelet, jos et keksi edes.... hetkinen kandinaihetta? Mitä ihmettä? Eikös siellä lipastolla ennen tehty gradu?
En osaa kirjoittaa ja miettiä
AP
Vierailija kirjoitti:
Ennen gradua tehdään kandi. Olen kandivaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten rikoksesta tuomittuja henkilöitä käsitellään mediassa ( myös some)2020- luvulla? Tämä Rantis ja Nakki esimerkkeinä.
Ko hlöistä tehty jotain sankareita, vaikka molemmat tuomittu vakavista rikoksista. Molemmista tehty tv- sarja.
Tää olis ehkä enemmän viestintää ja graduaihe. Kandi on kirjallisuuskatsaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan aiheseen "homo" sanan
AP
Homogenoidun maidon juonnin vaikutus sukupuolelliseen identiteettiin suomalaisessa organisaatiossa.
Miksi naisten saavutukset ovat niin vaatimattomia?
.
Klassikko aiheeksi
Organisaatioiden ja hallinnon lasikatot, jos sukupuolen tutkimus kiinnostaa.
Ei kandin tarvitse olla kirjallisuuskatsaus
"Miksi päädyin opiskelemaan tämmöistä paskaa?"
Sukupuolen tutkijoiden naisvaltaisuus ja woken valheet
Miksi woke on valhe ja kommunismia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää olis ehkä enemmän viestintää ja graduaihe. Kandi on kirjallisuuskatsaus.
Mikä kirjallisuuskatsaus!? Aika laiskaa. Kyllä kandissa on suotavaa käyttää oikeaa aineistoa. Joillakin aloilla itse aineistonkin voi tuottaa itse.
Miksi se hyväksytään?