Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokralla asuminen on parempaa ja arvokkaampaa kuin omassa

Vierailija
14.02.2023 |

Olen asunut 10 vuotta ja en ole luopumassa tästä. En ikinä halua mitään vastikkeita maksamaan

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi jos on luottotiedot menneet niin pakko asua betonikopissa.

Vierailija
22/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt myisin pirttini ja saisin siitä sen mitä arvioija kertoi, niin jäisin 100k voitolle. Mieluusti asuisin jossain 500e/kk kämpässä vuoden pari, mutta eukon ego on niin suuri että ero varmaan tulisi jos tosissani ehdottaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Minulla on oma velaton asunto. Jos olisin nuori, en ostaisi omaa. Velka otetaan kuin sika säkissä. Korot ja kulut nousevat, mutta ei tiedä otettaessa miten paljon. Kertokaa yksi muu tuote lainan lisäksi, josta ette ostohetkellä tiedä hintaa. Jos käy hyvä onni, olet maksanut eläkkeelle jäädessä asuntovelkasi. Ei käy.

Vierailija
24/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet julkkikset asuu vuokralla.

Vierailija
25/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuokin joku kysymys, mikä pitäisi olla muiden päätettävissä, miten asuu, minkälaisessa suhteessa ja mitä vielä.

Vierailija
26/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen täysin kyllästynyt tähän vuokra-asumiseen, mutta tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta ostaa omaa.

En edes asu missään pahimmassa slummissa, mutta tuntuu, että iso osa naapureista on enemmän tai vähemmän ongelmatapauksia. Rappukäytävässä on jatkuvasti aivan järkyttävä kannabiksen lemu, koira jätetään yksin monta kertaa päivässä kerrostalon pihalle rähjäämään, rappukäytävää käytetään varastona (vaikka lain mukaan irtaimistoa ei saa säilyttää rappukäytävässä.) Isännöitsijä ei reagoi mitenkään. Muuten täällä on sentään hiljaista ja yöllä on rauhallista.

Vierailija
27/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa ollaan vastuussa naapureiden yhtiölainoista ja vuokra-asunnoista on ylitarjonta.

5000 ihmistä kuolee kuukaudessa ja asuntoja vapautuu koko ajan.

Vierailija
28/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kitise sitten kun joudut työskentelee eläikään saakka kun asunnon omistajat lopettaa hommat 60 vuotiaana ja alkavat nautiskelee lämmössä.

Vierailija
29/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii vapaudesta nauttivalle . Mutta jokainen tyylillään

Ihan yhtä vapaa minä osakeasunnon omistajana olen kuin vuokralla asuvakin.

Ai, meilläkin on osake ja en kyllä koe olevani vapaa. Asunnosta täytyy huolehtia ja vuokralaisista . Mutta hienoa, jos sinä koet olevasi vapaa :)

Vierailija
30/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sijoitin asumalla vuokralla. Vuokra oli meinaan vain 250/kk eikä ollut lapsia/autoa. Asuin 8-vuotta ja ostin oman asunnon säästöillä:) Rahaa jäi jopa huomattava ylikin muuhun elämiseen

Vierailija
31/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sijoitin asumalla vuokralla. Vuokra oli meinaan vain 250/kk eikä ollut lapsia/autoa. Asuin 8-vuotta ja ostin oman asunnon säästöillä:) Rahaa jäi jopa huomattava ylikin muuhun elämiseen

Ja lainaa en ottanut ollenkaan joten ei tarvitse miettiä niitä seuraavat yli 10-vuotta..

Vierailija
32/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu kaupungin/kunnan asunnossa, niin mikäs siinä on asuessa. Yksityinen vuokranantaja ei välttämättä ole kauhean kiva...

Vierailija
33/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäisi ollakin, koska on kalliimpaa.

Vierailija
34/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kitise sitten kun joudut työskentelee eläikään saakka kun asunnon omistajat lopettaa hommat 60 vuotiaana ja alkavat nautiskelee lämmössä.

Siis häh, vuokralla asuvat ovat yleensä työttömiä ja töissä silloin tällöin.

Vierailija
35/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman juopot ja spurgut asuu vuokralla.

Vierailija
36/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla olisi varaa vuokralla asua. Ihan sikana menisi rahaa kankkulan kaivoon!

Vierailija
37/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei selvinnyt aloituksesta eikä vastauksista millälailla vuokralla asuminen on arvokkaampaa? Itselläni oli velaton ok-talo ruvetessani eläkkeelle 58 vuotiaana. 

Vierailija
38/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni arvioi asumiskulunsa alakanttiin.

Niin? Olen kolmetoista vuotta tässä asunut, joten ehkä osaan ihan oikein arvioida.

Vierailija
39/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, meilläkin on osake ja en kyllä koe olevani vapaa. Asunnosta täytyy huolehtia ja vuokralaisista . Mutta hienoa, jos sinä koet olevasi vapaa :)

Asunnosta täytyy huolehtia, oli asumismuoto ihan mikä tahansa.

Vierailija
40/97 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken maailman juopot ja spurgut asuu vuokralla.

No ei. Kyllä vuokralla asuu ihan kunnon ihmisiäkin. En ymmärrä oikein tuota, että vuokralla asujat olisivat joitakin laitapuolen kulkijoita. Jokainen voi tehdä ratkaisunsa miten asuu, joillekin ei myönneta lainaa asuntoa varten jos on jo nuorena sekoillut raha-asioidensa kanssa. Syitä saattaa olla monia. Asun itse omassa mutta en aliarvioi ja halveksi vuokralla asuvia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi