Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä harrastuksen kautta olet saanut uusia ystäviä?

Vierailija
14.02.2023 |

Niin? Aina sanotaan, että harrastuksen kautta saa uusia ystäviä, mutta ei taida olla niin helppoa sekään. Ainakaan omat liikunnaliset harrastukseni ei ole tuonut yhtäkään uutta kaveria. Lähinnä aika kuluu oman suorituksen ja hakkaavan pulssin tarkkailussa. Ei siinä ohessa jaksa mitään puhua. Pukkarissa kaikilla kiire suihkuun ja himaan. Vinkkejä kehiin siis näin ystävänpäivän kunniaksi!

Kommentit (296)

Vierailija
181/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kodin tai lähialueen ulkopuolisia harrastuksia, joten harrastusten kautta en ole saanut ystäviä.

Tai no, käsitöitä harrastavana kävin aikuisiällä erilaisia käsityökursseja ja niiltä ajoilta on muutama ystävä tullut elämääni.

Pidempiaikaiset ystävät ovat nuoruuden ajoilta opiskelukavereista ystäviksi tulleita.  Olen kyllä tutustunut uusiin ihmisiin ja ystävystynyt aikuisiälläkin, vaikka olenkin vähän ujo. Itse asiassa aika hauskojakin tarinoita liittyy näihin tutustumisiin.

Kirjeenvaihdon kautta olen myös saanut ystäviä.

Kirjeet on niiiiin ihania. Kummitytön kanssa kirjoiteltiin siitä asti, kun meni kouluun. Vieläkin joskus kirjoitellaan, tyttö on 21v

Minäkin kirjoittelen kahden kummityttöni kanssa, ovat jo nuoria aikuisia ja asuvat kaukana.

Vierailija
182/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esboocarthsnon gangbang. Tuli täit ja kirput ja syyhy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästysharrastus. Yhdessä etsitään ja kaadetaan petoja sekä turinoidaan siinä sivussa.

Vierailija
184/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään. Harrastan kai outoja lajeja. Kuten esim. hiljaisuutta, ajattelemista ja nukkumista.

Vierailija
185/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persulaisuuden harrastaminen on tuonut uusia tuttavia. Ystäviä ne tuskin ovat kun eivät tunne sellaista käsitettä. Vihaavat kaikkia.

Vierailija
186/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postcrossingin, eli postcrossing.com

vaihdetaan postikortteja outojen kanssa, mutta on myös tapaamisia, joissa tutustuu samantyyppisiin ihmisiin. Itse olen saanut pari oikein läheiseksi tullutta ystävää ihan samalta paikkakunnalta, mutta myös muilta paikkakunnilta olen saanut kavereita, kenen kanssa kyläillään kesäisin puolin ja toisin, molempien miehet on ystävystyneet myös. En olisi koskaan uskonut! 

Vierailija
187/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä.

Käyn paljon yksin harrastusryhmissä kuten keramiikassa ja sellaisissa, mutta niihinkin tuppaa kaikki muut tulemaan kaverin kanssa. Tai sitten vaihdetaan muutama sana semi-ujosti ja lähdetään kotiin.

Vierailija
188/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten urheiluharrastuksen kautta siten, että itse olen viimeiset 10 vuotta ollut aktiivinen talkoilija. Seuran hommissa, esim kisoissa, tapaa toisia samanlaisia ja sieltä on tullut paljon kavereita, ehkäpä pari ystävääkin.

Vierailija
189/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rockin soittamisen. Suomessa on hyvin pienet piirit. Aikanaan tutustui nopeasti ihan staroihinkin, kun pyörittiin samoilla keikoilla. Siitä on jo aikaa.

Kyllä samoilla kusilaareilla on seisty. Esim Andy McCoyn muna on tosi pieni oikeesti. Remu Aaltosella tosiaan katkarapu.

Vierailija
190/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästysharrastus. Yhdessä etsitään ja kaadetaan petoja sekä turinoidaan siinä sivussa.

Ja lopuksi saunotaan miehissä pitkään ja hartaasti ja turistaan vielä lisää. 

Vierailija
191/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi.

Vierailija
192/296 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva. Oikein nautitaan siitä kun urheilun hengessä tapetaan viattomia eläimiä. Hyi, en halua tuollaisia ystäviä.

Vierailija
193/296 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat lähinnä harrastustuttavuuksia ja kun harrastus loppuu, loppuu yhteyskin. Kivoja ihmisiä kuitenkin tavannut. 

Vierailija
194/296 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään, koska en halua uusia ystäviä. Ihmiset ovat rasite ja rajoite minulle. Muutama hyvä ystävä riittää. Ovat olleet rinnalla lapsuudesta lähtien, enkä enempää tarvi. Laatu korvaa määrän.

Vierailija
195/296 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakki. Turnauksissa on pelien välissä aikaa jutella.

Vierailija
196/296 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa harrastamaan radioamatööritoimintaa ja saatte ison kasan uusia vihamiehiä.

Vierailija
197/296 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiliittojen järjestämistä tapahtumista ja toiminnasta olen löytänyt paljon ystäviä ja kavereita vuosien varrelta. Kuitenkin ne on jäsenille ilmaisia ja siellä käy oman ikäisiä nuoria paljon. M31

Järjestöistä on muutenkin helppo löytää ainakin samanhenkisiä ihmisiä, vaikka joissain niissä on se, että saman ikäisiä ei välttämättä löydä. Itsellä ainakin kävi iso tuuri.

Ja paritanssin puolelta olen myös hyviä tuttuja löytänyt.

Vierailija
198/296 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole harrastus, vaan työ! Satuin samaan työpaikkaan erittäin samanhenkisten (mutta erilaisten) ihmisten kanssa ja ystävystyimme. Nyt on muutamalla jo työpaikat vaihtuneet, mutta edelleen pidämme yhteyttä. Käymme mm. lounaalla, lenkillä, luistelemassa, tapahtumissa ja pelaamme lautapelejä. Puolisot ja perheet kulkevat myös mukana.

Vierailija
199/296 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin kämppädokailusta, kesäisin puistodokailusta. Yleisesti baareilusta.

Vierailija
200/296 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopottelusta oon saanut hyviä kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan