Minkä harrastuksen kautta olet saanut uusia ystäviä?
Niin? Aina sanotaan, että harrastuksen kautta saa uusia ystäviä, mutta ei taida olla niin helppoa sekään. Ainakaan omat liikunnaliset harrastukseni ei ole tuonut yhtäkään uutta kaveria. Lähinnä aika kuluu oman suorituksen ja hakkaavan pulssin tarkkailussa. Ei siinä ohessa jaksa mitään puhua. Pukkarissa kaikilla kiire suihkuun ja himaan. Vinkkejä kehiin siis näin ystävänpäivän kunniaksi!
Kommentit (296)
Esboocarthsnon gangbang. Tuli täit ja kirput ja syyhy.
Metsästysharrastus. Yhdessä etsitään ja kaadetaan petoja sekä turinoidaan siinä sivussa.
En minkään. Harrastan kai outoja lajeja. Kuten esim. hiljaisuutta, ajattelemista ja nukkumista.
Persulaisuuden harrastaminen on tuonut uusia tuttavia. Ystäviä ne tuskin ovat kun eivät tunne sellaista käsitettä. Vihaavat kaikkia.
Postcrossingin, eli postcrossing.com
vaihdetaan postikortteja outojen kanssa, mutta on myös tapaamisia, joissa tutustuu samantyyppisiin ihmisiin. Itse olen saanut pari oikein läheiseksi tullutta ystävää ihan samalta paikkakunnalta, mutta myös muilta paikkakunnilta olen saanut kavereita, kenen kanssa kyläillään kesäisin puolin ja toisin, molempien miehet on ystävystyneet myös. En olisi koskaan uskonut!
En tosiaan tiedä.
Käyn paljon yksin harrastusryhmissä kuten keramiikassa ja sellaisissa, mutta niihinkin tuppaa kaikki muut tulemaan kaverin kanssa. Tai sitten vaihdetaan muutama sana semi-ujosti ja lähdetään kotiin.
Lasten urheiluharrastuksen kautta siten, että itse olen viimeiset 10 vuotta ollut aktiivinen talkoilija. Seuran hommissa, esim kisoissa, tapaa toisia samanlaisia ja sieltä on tullut paljon kavereita, ehkäpä pari ystävääkin.
Vierailija kirjoitti:
Rockin soittamisen. Suomessa on hyvin pienet piirit. Aikanaan tutustui nopeasti ihan staroihinkin, kun pyörittiin samoilla keikoilla. Siitä on jo aikaa.
Kyllä samoilla kusilaareilla on seisty. Esim Andy McCoyn muna on tosi pieni oikeesti. Remu Aaltosella tosiaan katkarapu.
Vierailija kirjoitti:
Metsästysharrastus. Yhdessä etsitään ja kaadetaan petoja sekä turinoidaan siinä sivussa.
Ja lopuksi saunotaan miehissä pitkään ja hartaasti ja turistaan vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva. Oikein nautitaan siitä kun urheilun hengessä tapetaan viattomia eläimiä. Hyi, en halua tuollaisia ystäviä.
Ovat lähinnä harrastustuttavuuksia ja kun harrastus loppuu, loppuu yhteyskin. Kivoja ihmisiä kuitenkin tavannut.
En minkään, koska en halua uusia ystäviä. Ihmiset ovat rasite ja rajoite minulle. Muutama hyvä ystävä riittää. Ovat olleet rinnalla lapsuudesta lähtien, enkä enempää tarvi. Laatu korvaa määrän.
Shakki. Turnauksissa on pelien välissä aikaa jutella.
Alkakaa harrastamaan radioamatööritoimintaa ja saatte ison kasan uusia vihamiehiä.
Ammattiliittojen järjestämistä tapahtumista ja toiminnasta olen löytänyt paljon ystäviä ja kavereita vuosien varrelta. Kuitenkin ne on jäsenille ilmaisia ja siellä käy oman ikäisiä nuoria paljon. M31
Järjestöistä on muutenkin helppo löytää ainakin samanhenkisiä ihmisiä, vaikka joissain niissä on se, että saman ikäisiä ei välttämättä löydä. Itsellä ainakin kävi iso tuuri.
Ja paritanssin puolelta olen myös hyviä tuttuja löytänyt.
No ei ole harrastus, vaan työ! Satuin samaan työpaikkaan erittäin samanhenkisten (mutta erilaisten) ihmisten kanssa ja ystävystyimme. Nyt on muutamalla jo työpaikat vaihtuneet, mutta edelleen pidämme yhteyttä. Käymme mm. lounaalla, lenkillä, luistelemassa, tapahtumissa ja pelaamme lautapelejä. Puolisot ja perheet kulkevat myös mukana.
Talvisin kämppädokailusta, kesäisin puistodokailusta. Yleisesti baareilusta.
Juopottelusta oon saanut hyviä kavereita.
Minäkin kirjoittelen kahden kummityttöni kanssa, ovat jo nuoria aikuisia ja asuvat kaukana.