Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen rehellisesti sanottuna aina ihmetellyt mikä niitä ihmisiä vaivaa, jotka eivät laita kapulaa ostostensa perään. Itsekkyyskö?

Vierailija
14.02.2023 |

Vaikko laiskuuden maksimointia?

Kommentit (638)

Vierailija
101/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rullanvaihtaja kirjoitti:

Luulevatko nämä kapulahullut että se hihna loppuu? Huojentavana tietona voin paljastaa että ei se lopu. Siellä on 200 metrin rulla joka vaihdetaan joka aamu.

Eiks se hihna pyöri siinä ympyrää? :O

Vierailija
102/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kapulaa omien ostosten perään laiteta vaan ennen kuin alkaa lappaamaan omia ostoksia kassahihnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edelläni oleva ei laita ostostensa jälkeen kapulaa, en laita minäkään. Menkööt ostokset vaikka samaan läjään, jos haluaa kerran minun ostokseni maksaa.

Vierailija
104/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kysymys on se, että miksi jonkun muun pitää sun puolestasi se kapula siihen laittaa? Oletko itse laiska?

Mutta itse laitan kapulan eteen ja taakse, mihin vaan tarvitaan. En halua, että ostokseni menee muiden kanssa sekaisin. Helpompaa myös kassalle nähdä, missä ostaja vaihtuu.

Vierailija
105/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama, jos joku ei laita kapulaa ostostensa perään. Ladon omani siihen hihnalle ja jos menee edellisen laskuun niin se on sitten voi voi. Haen hyllystä uuden tuotteen tilalle jos tällainen kömmähdys pääsee käymään. 

Omien ostosteni perään laitan kapulan, koska en halua maksaa ostoksia, joita en ole itse valinnut.

Onko tämä kassaleikki päiväsi kohokohta?

Vissiin ei ainakaan kiire ole mihinkään, kun joutaa tuollaista.

Vierailija
106/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu hyviin tapoihin laittaa kapula aina omien ostosten perään.

Ei kuulu. Nimenomaan sen voi jättää pois. Jättää ostosten väliin ison raon kuten korona aikaan kuuluukin. Ja ei lääpitä likaista kapulaa käsillä. Perässä tuleva saa sen laittaa jos haluaa, kunhan ei mene edessä olevan ostoksiin kiinni. Onko paistopisteillä kannet, onko lattia puhdas ja kärryt? Korit?

Juuri näin! Itse en pane kapulaa ostosteni jälkeen, enkä monesti eteenkään, koska jätän selkeän välin edellisen asiakkaan ostosten väliin ja kassalla katson, että kaikki ostokseni tulee asianmukaisesti hoidettua. Jos seuraava asiakas on pannut ostoksensa heti ostosteni perään, niin osaan sanallisesti ilmaista kassahenkilölle, etteivät ole minun ostoksiani, jos näyttää siltä, että tilanne eskaloituu ja ostokset ovat vaarassa sekoittua.

Vierailija
107/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmisillä taas suuret ongelmat.

Vierailija
108/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taakse tuleva jonottaja aiheuttaa asiakkaan vaihtumisen ostosten välillä, joten on takanatulijan vastuulla huolehtia, ettei ostokset sekoitu.

Vierailija
109/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kapulaa omien ostosten perään laiteta vaan ennen kuin alkaa lappaamaan omia ostoksia kassahihnalle.

Niitä kapuloita ei läheskään aina ole siellä hihnan peräpäässä, mutta lähellä kassaa on aina.

Mutta siinähän sitten selvittelet asiaa, kun kassa ottaa seuraavankin ostokset kassan läpi, ennenkuin olet maksanut. Elämä on valintoja.

Vierailija
110/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama, jos joku ei laita kapulaa ostostensa perään. Ladon omani siihen hihnalle ja jos menee edellisen laskuun niin se on sitten voi voi. Haen hyllystä uuden tuotteen tilalle jos tällainen kömmähdys pääsee käymään. 

Omien ostosteni perään laitan kapulan, koska en halua maksaa ostoksia, joita en ole itse valinnut.

On, olen työtön. Saan elämäni pienen ilon siitä, kun joku vahingossa ostaakin ruisleivän, joka oli oikeasti minun hihnalle laittama. Hehee

Vierailija
111/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihmisillä taas suuret ongelmat.

Älä muuta sano.

Väliäkö sillä kuka sen kapulan laittaa, kunhan se laitetaan tai jätetään tarpeeksi tyhjää tilaa seuraavan ostoksiin. Ideahan on se, etteivät ostokset sekoitu.

Vierailija
112/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oman helppouden takia laitan kapulan aina omien ostosten taakse. Tarvittaessa myös eteen, jos edessäolija on heikkoälyisempi.

Vierailija
113/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. Nimenomaan sen voi jättää pois. Jättää ostosten väliin ison raon kuten korona aikaan kuuluukin. Ja ei lääpitä likaista kapulaa käsillä. Perässä tuleva saa sen laittaa jos haluaa, kunhan ei mene edessä olevan ostoksiin kiinni. Onko paistopisteillä kannet, onko lattia puhdas ja kärryt? Korit?

Juuri näin! Itse en pane kapulaa ostosteni jälkeen, enkä monesti eteenkään, koska jätän selkeän välin edellisen asiakkaan ostosten väliin ja kassalla katson, että kaikki ostokseni tulee asianmukaisesti hoidettua. Jos seuraava asiakas on pannut ostoksensa heti ostosteni perään, niin osaan sanallisesti ilmaista kassahenkilölle, etteivät ole minun ostoksiani, jos näyttää siltä, että tilanne eskaloituu ja ostokset ovat vaarassa sekoittua.

Ja tällä tavoin pidennät kassajonoa....

Vierailija
114/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tokmannilla joku venäläinen nainen ei laittanut. Annoin mennä omat ostokseni samaan.

Vierailija
115/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

130kg penkistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan ja molemmille puolille jos sekä edessäni ettå takanani seisoo joku,mikään ei ole niin ärsyttävää ja noloa kuin penkoa omia ostoksia sieltä toisten ostosten joukosta " Nuo tamppoonit ovat minun ja niin myös tuo maito. Hei tänne se maito nyt!"

Minä jätän hyvän turvavälin edellä menijään ja jään seisomaan omien ostoksieni loppupäähän(hihnan alkupään eteen), siten ettei seuraava pääse tunkemaan hihnalle. Hyvin toimii, ja voin aistia kuinka takanaolija ahdistuu kun ei pääse kassalle, yrittää änkeä mutta vaikeaahan se on 95kg miestä töniä, harvalla uskallus riittää.

Näin juuri pitää toimia.

Vierailija
116/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, olen työtön. Saan elämäni pienen ilon siitä, kun joku vahingossa ostaakin ruisleivän, joka oli oikeasti minun hihnalle laittama. Hehee

No et sä sitä leipää saa, maksaja vie mukanaan.

Vierailija
117/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpöt kapulassa.

Vierailija
118/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä tavoin pidennät kassajonoa....

Millä tavalla se välin jättäminen oikein pidentää kassajonoa, kun ei sinne pakkauspuolelle mahdu kerralla määräänsä enempää ihmisiä?

Vierailija
119/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan kapulan mutten vedä hernettä nenään jos toiset eivät laita.

Kassahenkilön vasen käsi ei rasitu turhaan, kun malttaa odottaa hihnan pidempää väliä muutaman sekunnin. Vahdin aina, että väli säilyy ja tarvittaessa sanon, mitkä ovat viimeiset omat tavarani.

Vierailija
120/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi tokmannilla joku venäläinen nainen ei laittanut. Annoin mennä omat ostokseni samaan.

Miten asia auttoi sinua tai edellä olevaa asiakasta? Kertoisitko mikä järki tässä toiminnassa on. Sinä et saa niitä ostoksia mitä tulit hakemaan, ja edellä oleva maksaa itselleen mahdollisesti turhista ostoksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän