Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät koiranomistajat nouki niitä paskoja?

Vierailija
13.02.2023 |

Vaan jättävät ne koirien jöötit minne sattuu.

Kommentit (249)

Vierailija
61/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne paskat pitkin pientareita ja kävelyteitä kuvottavia. Ja itsekin olen koiranomistaja. Eri asia joku metsä, mutta come on, asutusalueet ja mistä muut kävelee täytyisi pitää puhtaana. Ei kukaan halua talloa koiranpaskan päälle.

Meillä on lähellä kiva pieni metsäalue. Kaunis. Se on täynnä paskaa. Suututtaa. Koiranulkoiluttajat tykkää kävellä siellä, mutta mitään muita siellä ei voi tehdä.ei piknkikkiä , ei tarjoa tai sieniä yms. Polulla ei ole kakkaa, mutta heti sen vierestä alkaa pelkkää kakkaa. Koirankakalle menetetty alue.

Vierailija
62/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun tupakoijat ja roskaajat kerää jättensä alan keräämään

Te olette samoja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska hajoaa ja maatuu. Miksi se pitäisi noukkia?

Vierailija
64/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään ne aina pussiin joka on mukana ja vien roskiin.

Vierailija
65/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se paskapussi pitäisi sitten laittaa? Lenkkeillä sen kanssa monta kilometriä? Entä kun koira ruikkii löysät? Tai tekee monta pökälettä eri paikkoihin? Jos sontii kulkuväylälle potkaisen sivuun, muuten saa maatua rauhassa.

En minäkään viitsi omia roskiani viedä mihinkään, ja roskis ei ole vieressä. Näinhän se menee.

Vierailija
66/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai noukin, sehän on ihan vaivaton ja nopea kerätä. Miten tätäkään ei jotkut viitsi tehdä?

Vierailija
67/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä kaupunkia semmosia isoja kasoja koiran jätöksiä muutaman metrin välein (sama hurtta kus et ja pas samalla pikku alueella päivittäin?) kuin olisi isompi miesoletettu parin kilon paistit siihen vääntänyt.

Vierailija
68/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun muun koiran tassut (ja miksei sinunkin) voi likastua ja se on ikävää. Niitä pusseja saa ilmaiseksikin jos kaikki rahat menee johonkin muuhun.

Ja ei ne montaa euroa maksa ne pussit meinaan.

Vierailija
69/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim keväällä, oikeiden tutkimusten mukaan, koiran kakka on yksi suurimmista mitä kuivassa ilmassa pölisee. Keväällä siis hengitämme kakkaa.

Vierailija
70/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo mennyt läpi virkavallalle kun virtsasin festarialueelle kun bajamajoihin oli satoen metrien jono?

Vierailija
71/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on kyllä hirveää, kun paskoja ei kerätä. :( Toiset ei yhtään ajattele yhteistä elinympäristöä. Pienten lasten olisi ihana antaa rymytä lähimetsässä ja ulkoilualueilla. Mutta eihän siellä metsässä voi mennä turvallisesti kun kohta on taaperon hanskassa kakkaa. Näiden piittaamattomien vuoksi lapset myös istuu ulkona sitten rattaissa eikä voi kävellä itse tien reunassa. Kiitos vain.

Vierailija
72/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pussi taskussa kun vien koiran ulos, koska esim. kerrostalon pihalta tai puiston nurmikentältä siivoan kyllä. Kadulle yksikään koirani ei ole paskonut ikinä 30:n vuoden aikana kun mulla on koiria ollut. Yleensä tuo nykyinenkin sontii jonnekin pusikkoon tai metsään, en lähde rämpimään sinne itse paskan perässä, se maatuu kyllä. Ostin neljä vuotta sitten tarjouksesta neljä rullaa niitä kakkapusseja ja yksi on vielä jäljellä. Aion jatkaa samalla linjalla. Paljon enemmän haittaa on jostain karkki-, rööki- ja jäätelöpapereista ym. mitä porukka surutta heittelee maahan. Itse laitan aina roskat taskuun jos ei roskista näy missään. Ja yleensä ei näy siinä muuten yksi syy lisää miksen kerää koiran jätöksiä; roskikset on hyvin harvassa eikä kiinnosta kävellä kilometrejä paskapussi kädessä.

Vierailija
73/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ratkaisee taas tässäkin.

Vierailija
74/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskellä kaupunkia semmosia isoja kasoja koiran jätöksiä muutaman metrin välein (sama hurtta kus et ja pas samalla pikku alueella päivittäin?) kuin olisi isompi miesoletettu parin kilon paistit siihen vääntänyt.

Luultavasti on yksi koira. Jos olisi miesoletettu, niin joku olis joskus sen nähnyt. Meillä siistiytyi tie, kun yksi nainen muutti kahden bokserit kanssa pois.

Vierailija
75/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus alkuperäiseen: koska tekevät mitä huvittaa eivätkä mitä asuttamansa yhteiskunta määrää. Useimmat maahanmuuttajatkin ovat sopeutuneet tänne paremmin.

Vierailija
76/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska ei kiinnosta

Miksi teitä kiinnostaa jotkut koiranpaskat? Olette kuvottavia.

Vierailija
77/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on koira ja todellakin paskat kerätään. Mutta on kyllä koiranomistajia niin moneen junaan, että tähänkin kerhoon kuuluu jos minkälaista järjenjättiläistä. Tulin pari viikkoa sitten töistä kotiin ja meidän pihassa oli kusettamassa koiraa joku aivan outo mies. Flexi pitkänä koira oli koipi pystyssä aivan reilusti tontillamme. Lähtivät lipettiin ennen kuin kerkesin ripittämään tuota äijää, mutta mitä siis helvettiä? Kuka päästää koiransa kuseksiin toisten pihoihin?

Vierailija
78/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa. Täällä on yksi mies, jolla on kaksi koiraa ja ne saa kusta ja paskoja mihin vain. Kerran näin kun se mies itse kusi terassin nurkkaan.

Vierailija
79/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy niin että koirani kakkaa kaksi kertaa lenkin aikana ja mulla on vaan yksi pussi, joka on käytetty siihen ekaan kakkaan. Yleensä kyllä koitan muistaa ottaa kaksi pussia mukaan.

Joskus koira on myös esim. syksyllä pimeässä kakannut lehtien sekaan ja en taskulampun kanssa tiirailusta huolimatta ole sitä kakkaa enää löytänyt, joten vaikea siivota.

Pahoittelut näistä. En itsekkään tykkää kakoista pientareilla kun taudit leviävät.

Vierailija
80/249 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina pussi taskussa kun vien koiran ulos, koska esim. kerrostalon pihalta tai puiston nurmikentältä siivoan kyllä. Kadulle yksikään koirani ei ole paskonut ikinä 30:n vuoden aikana kun mulla on koiria ollut. Yleensä tuo nykyinenkin sontii jonnekin pusikkoon tai metsään, en lähde rämpimään sinne itse paskan perässä, se maatuu kyllä. Ostin neljä vuotta sitten tarjouksesta neljä rullaa niitä kakkapusseja ja yksi on vielä jäljellä. Aion jatkaa samalla linjalla. Paljon enemmän haittaa on jostain karkki-, rööki- ja jäätelöpapereista ym. mitä porukka surutta heittelee maahan. Itse laitan aina roskat taskuun jos ei roskista näy missään. Ja yleensä ei näy siinä muuten yksi syy lisää miksen kerää koiran jätöksiä; roskikset on hyvin harvassa eikä kiinnosta kävellä kilometrejä paskapussi kädessä.

Ja sitten kun lapset menevät keräämään pääsiäisenä pajunoksia tai äitienpäivänä valkovuokkoja sieltä "pusikosta", niin he ovat sinun jättämässäsi kakassa.

Sinä ajattelet, ettei niitä pidä siivota, koska ne eivät häiritse sinua. Mutta kyllä kakat häiritsevät muita.

Tätä kutsutaan itsekkyydeksi ja piittaamattomuudeksi. Ja vaikka ei moraali riitä, niin kyllähän tuollainen lakiakin rikkoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän