Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tunnusti olevansa bi-seksuaali

Vierailija
13.02.2023 |

Mies tunnusti mulle pikkupäissään olevansa bi ja haaveilevansa seksistä miehen kanssa. Mua ällöttää koko asia ja en halua enää edes koskea mieheeni! Voiko suhde toipua tästä enää mitenkään?

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään nyt selväksi että varmaan jokainen mies haluaisi upottaa munansa myös johkiin toiseen ihmiseen kuin naiseensa, mutta he eivät sitä tee. Joku voi haluta jonkun upottavan munan itseensä, mutta eivät sitä tee. Ihan normaali asia ja älkää kuvitelko että olette ainoita ihmisiä jotka kumppanianne kiihottaa.

Niin ja JOKAIKINEN nainen fantasioi saavansa jotakuta muuta kuin kumppaniaan reikäänsä. Aivan yhtälailla naisiakin kiinnostaa muut kuin oma kumppani. Jos joku väittää jotain muuta, niin on joko tekopyhä valehtelija, tai ei ole koskaan ollut oikeasti parisuhteessa.

Vierailija
102/138 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että miehesi uskalsi tunnustaa sinulle jotain noin henkilökohtaista ja arkaa asiaa vaikkakin vähän päissään. Täällä peräpohjolassa seksuaalisia eroavaisuuksia  kun kohdellaan väjän 1700-luvun malliin vieläkin. Sinusta on paljon kiinni miten etenette ja sanoista on vielä pitkä matka tekoihin. Tiedän useita joilla samanlainen asia tullut esille ja silti mitään ei ole tehty/tapahtunut.

Tämä voi parhaimmillaan tuoda rikkautta ja väriä liittoonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että miehesi uskalsi tunnustaa sinulle jotain noin henkilökohtaista ja arkaa asiaa vaikkakin vähän päissään. Täällä peräpohjolassa seksuaalisia eroavaisuuksia  kun kohdellaan väjän 1700-luvun malliin vieläkin. Sinusta on paljon kiinni miten etenette ja sanoista on vielä pitkä matka tekoihin. Tiedän useita joilla samanlainen asia tullut esille ja silti mitään ei ole tehty/tapahtunut.

Tämä voi parhaimmillaan tuoda rikkautta ja väriä liittoonne.

Mies on toiminut väärin kun jättänyt asian aiemmin sanomatta. Selkeää valehtelua ja hyväksikäyttöä. Ei tuollaiseen ihmiseen voi luottaa muissakaan asioissa.

Vierailija
104/138 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan partnerin todellisen seksuaalisen suuntautumisen paljastuminen iso asia. Onko mies salannut tämän sinulta suhteen aluksi vai onko se hänellekin uutta? 

Jos suhde on tuore, niin kuuntelisin vaistoani ja lopettaisin suhteen. Jossain vaiheessa mies ehkä haluaa toteuttaa fantasian tai ehkä on jo toteuttanutkin aiemmin, jos on aina tiennyt olevansa bi. Ja jos ajatus miehestäsi toisen miehen kanssa ällöttää sinua, niin en tiedä onko paljoakaan tehtävissä.

Jos teillä on lapsia, on tilanne tietenkin monimutkaisempi. Siinä tapauksessa kannattaa ottaa aikaan ja miettiä monelta kannalta ratkaisua. Menkää terapiaan.

Seksuaalisuus on ihana asia, mutta vain sellainen seksuaalisuus, josta itse nauttii ja sellaisen kumppanin kanssa, jonka kokee kiihottavana. Jos ei pysty näkemään kumppaniaan kiihottavana, niin mitä sellaisesta suhteesta pitkän päälle tulee. Parempi on molempien löytää sopivampi ja olla alusta asti rehellinen taipumuksis

Ei kai se jos biseksuaalisuus on osa omaa seksuaalisuutta tarkoita, ettei nauti kumppanin kanssa seksistä ja että olisi halukas lähteä kokeilemaan seksiä saman sukupuolen kanssa.

Vierailija
105/138 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minunkin mies biseksuaali. Jos hän kaipaisi minun lisäkseni välillä myös miestä, niin antaisin hänen tietysti toteuttaa itseään. Mielelläni katselin kun kaksi miestä harrastaa seksiä, se on minun suurin fantasiani. 

Vierailija
106/138 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusti? En tiennyt sen olevan enää laitonta. En tosin tiedä millaisissa piireissä liikutte.

Vierailija
107/138 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa minunkin mies biseksuaali. Jos hän kaipaisi minun lisäkseni välillä myös miestä, niin antaisin hänen tietysti toteuttaa itseään. Mielelläni katselin kun kaksi miestä harrastaa seksiä, se on minun suurin fantasiani. 

Sama! Tosin joskus nuorena olen päässyt katsomaan miesten panemista, oli kiihottavaa. Mä ottaisin mielelläni kokeilunhaluisen bi-miehen.

Vierailija
108/138 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! Tosin joskus nuorena olen päässyt katsomaan miesten panemista, oli kiihottavaa. Mä ottaisin mielelläni kokeilunhaluisen bi-miehen.

Olen kateellinen. Mä ajattelin jo, että pitäisikö liittyä johonkin miesten treffi-sovellukseen ja salaa vaklata, että missä miehet tapaavat toisiaan. Menen sitten kylpylään tms. tapaamispaikkaan katselemaan heidän touhujaan. Miettisin myös, että pystyisinkö naamioitumaan mieheksi ja menisin jonnekin p*rnoluolaan norkoilemaan. Tietääkö joku, että onnistuuko tällainen vai onko kiinnijäämisen riski suuri? 

Vierailija
109/138 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sitä teidän kaltaisianne, mielensä avoimena pitäviä Naisia voisi löytää? ;)

Kyseleepi 5-kymppinen mies joka tuollaisen Naisen hetinmiten ottaisi kun vaan löytäisi...

Vierailija
110/138 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sitä teidän kaltaisianne, mielensä avoimena pitäviä Naisia voisi löytää? ;)

Kyseleepi 5-kymppinen mies joka tuollaisen Naisen hetinmiten ottaisi kun vaan löytäisi...

Tykkäätkö myös miehistä? Mitä kaikkea suostuisit miehen kanssa tekemään? 

T. bi-miehistä pitävä nainen 

Vierailija
111/138 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. 

Vierailija
112/138 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kai se jos biseksuaalisuus on osa omaa seksuaalisuutta tarkoita, ettei nauti kumppanin kanssa seksistä ja että olisi halukas lähteä kokeilemaan seksiä saman sukupuolen kanssa."

Tuossa lainaamassasi viestissähän puhuttiin siitä, että vaimon halut mieheensä ovat menneet asian johdosta. Siis ap:n tilanteesta. Se on ketjun aihe eikä miehen halut.

Mikähän tässä on niin vaikea ymmärtää? Vaimon halut menneet siksi, että mies on bi. Aletaan vääntää siitä miehen tilanteesta väkisin. En minäkään jatkaisi suhdetta, jos en enää haluaisi miestäni oli syy mikä tahansa. Vaikka sitten joku ällöttävänä pitämäni teko.

Vierailija
113/138 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas alkaisin haluamaan miestäni entistä enemmän, jos hän paljastuisi bisseksi. Kiihottava ajatus. 

Vierailija
114/138 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. 

Missä siis oot? ;) Itse oon Tampereella...

Vierailija
115/138 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö myös miehistä? Mitä kaikkea suostuisit miehen kanssa tekemään? 

T. bi-miehistä pitävä nainen 

Hmm... antaisin suihin, ottaisin suihin, ottaisin peppuuni (tämä kiihottaa kaikkein eniten ;))

Mistäspäin oot ja minkä ikäinen? Itse oon Tampereelta...

Vierailija
116/138 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua naisena vähän kiihottaisi miehen bi-seksuaalisuus tai edes ajatukset. Ja itse kyllä tykkäisin sitten sellaisesta kolmen kimpastakin.

Ja se on tietty täysin ymmärrettävää ettei halua mitään ylimääräisiä seksipartnereita suhteeseen, tässä oli vaan oma henkilökohtainen ajatus. Pääsanoma on, että ei kaikki naiset asiasta kauhistu. Kun ilmeisesti monet miehet salaa näitä ajatuksiaan. Juuri oli joku artikkeli, oliko se että 75% bi-miehistä salailee asiaa. Se on surullista ettei voi olla avoin.

Nää asiat pitää kertoa heti suhteen alussa. Ei tunnustaa sitten kun ollaan aviossa. Minäkin olen deittaillut miestä, joka kertoi melko alussa biseksuaalisuudestaan. Hyvä että kertoi, koska minulle se oli deal breaker. 

Vierailija
117/138 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan partnerin todellisen seksuaalisen suuntautumisen paljastuminen iso asia. Onko mies salannut tämän sinulta suhteen aluksi vai onko se hänellekin uutta? 

Jos suhde on tuore, niin kuuntelisin vaistoani ja lopettaisin suhteen. Jossain vaiheessa mies ehkä haluaa toteuttaa fantasian tai ehkä on jo toteuttanutkin aiemmin, jos on aina tiennyt olevansa bi. Ja jos ajatus miehestäsi toisen miehen kanssa ällöttää sinua, niin en tiedä onko paljoakaan tehtävissä.

Jos teillä on lapsia, on tilanne tietenkin monimutkaisempi. Siinä tapauksessa kannattaa ottaa aikaan ja miettiä monelta kannalta ratkaisua. Menkää terapiaan.

Seksuaalisuus on ihana asia, mutta vain sellainen seksuaalisuus, josta itse nauttii ja sellaisen kumppanin kanssa, jonka kokee kiihottavana. Jos ei pysty näkemään kumppaniaan kiihottavana, niin mitä sellaisesta suhteesta pitkän päälle tulee. Parempi on molempien löy

Ei se, vaan siitä yhtäkkiä kertominen. Miksi kertoi? Mitä ajatteli sillä saavuttavansa? Keskity. 

Vierailija
118/138 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana minäkin juoksin karkuun, kun mies tunnusti, että haluaisi harrastaa miehen kanssa suuseksiä. 

Nyt kun on ikää mittarissa, ja keski-ikää lähestytään, ei haittaisi. Minusta tuntuu, että itsekin olen pikkaisen bi, kun haaveilen naistenvälisestä. 

Vierailija
119/138 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. 

Missä siis oot? ;) Itse oon Tampereella...

Turun lähellä.

Vierailija
120/138 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oikeasti tykkää miehistä enemmän kuin naisista 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan