Mieheni tunnusti olevansa bi-seksuaali
Mies tunnusti mulle pikkupäissään olevansa bi ja haaveilevansa seksistä miehen kanssa. Mua ällöttää koko asia ja en halua enää edes koskea mieheeni! Voiko suhde toipua tästä enää mitenkään?
Kommentit (138)
Tosiasia on se, että naisista ei ole seksissä yhtään mihinkään, eikä mies tarvitse naista. Kahden miehen välinen seksi on monin verroin nautinnollisempaa, kuin taantumuksellinen heteroseksi epäviehättävän naisen kanssa.
ex bi, nyk gay
Ei se mies ole välttämättä valmis ollut kertomaan aiemmin tai varma omista tunteistaan. Suuri osa bi- tai h/l- ihmisistä herää suuntaukseen vasta lähempänä keski-ikää. Suurella osalla 2-40-vuotiaista on itsestään hyvin heteronormatiivinen kuva itsestään, kunnes joku merkittävä tapaus herättää ajattelemaan että mitä joseikä siinä vaiheessa, kun itse vielä puntaroi omia ajatuksiaan ja kenties taistelee niiden todenperäisyyksiä vastaan, halua välttis kertoa toiselle. Jos onkin itse väärässä ja toinen ottaakin jo porot nokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa minunkin mies biseksuaali. Jos hän kaipaisi minun lisäkseni välillä myös miestä, niin antaisin hänen tietysti toteuttaa itseään. Mielelläni katselin kun kaksi miestä harrastaa seksiä, se on minun suurin fantasiani.
Sama! Tosin joskus nuorena olen päässyt katsomaan miesten panemista, oli kiihottavaa. Mä ottaisin mielelläni kokeilunhaluisen bi-miehen.
Mistäs sitä teidän kaltaisianne, mielensä avoimena pitäviä Naisia voisi löytää? ;)
Kyseleepi 5-kymppinen mies joka tuollaisen Naisen hetinmiten ottaisi kun vaan löytäisi...
Tykkäätkö myös miehistä? Mitä kaikkea suostuisit miehen kanssa tekemään?
T. bi-miehistä pitävä na
Minäkin olen Turusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa minunkin mies biseksuaali. Jos hän kaipaisi minun lisäkseni välillä myös miestä, niin antaisin hänen tietysti toteuttaa itseään. Mielelläni katselin kun kaksi miestä harrastaa seksiä, se on minun suurin fantasiani.
Sama! Tosin joskus nuorena olen päässyt katsomaan miesten panemista, oli kiihottavaa. Mä ottaisin mielelläni kokeilunhaluisen bi-miehen.
Mistäs sitä teidän kaltaisianne, mielensä avoimena pitäviä Naisia voisi löytää? ;)
Kyseleepi 5-kymppinen mies joka tuollaisen Naisen hetinmiten ottaisi kun vaan löytäisi...
Tykkäätkö myös miehistä? Mitä kaikkea suostuisit miehen kanssa tekemään?
Eikö yhtään tällaista ihanaa Naista löydy Tampereelta?
Eikö yhtään tällaista ihanaa Naista löydy Tampereelta?
Hieno luottamuksenosoitus mieheltäsi, toivottavasti olet sen arvoinen
Vierailija kirjoitti:
On se kumma tasa-arvo kun naiset vaan saa lesboilla mutta miehet eivät saiaivat nauttia muiden miesten munasta halutessaan. Ihminen on biseksuaalinen olento syntymästä kuolemaan asti.
HYI! NAISEN HOMOILUT INHOTTAA SATA KERTAA ENEMMÄN KUIN MIEHEN!!!!!!!!
WTF!?!? Nyt kuule aloittaja ihan seriously, jätä mies jos et arvosta häntä. Tuosta saa kyllä vaikutelman ettet rakasta häntä. Toivottavasti ymmärsin väärin.
Siis tosi hienoahan tuo on että hän on rehellinen.
Voi olla että sun mies vasta myönsi asian edes itselleen. Ei se välttämättä tarkoita että hän haluaisi pettää, jos sitä pelkäät niin keskustele hänen kanssaan asiasta ihan rauhallisesti. Tee rauhallisessa keskustelussa selväksi jos et halua avointa suhdetta. Jos silti pettää, niin sitten se on tietysti eri asia. Pettäminen on aina yhtä vakavaa oli kysymys toisesta naisesta tai toisesta miehestä. Mutta anna hänen fantasioida. Tai vielä parempi fantasioikaa avoimesti yhdessä, se kummasti vie estot pois ja tutustuu samalla toiseen ihmiseen ihan pintaa syvemmältä.
Mä tiesin kyllä mieheni bi-seksuaalisiudesta jo ennen suhdetta. Ei oo haitannut mitään. Kumpikaan ei edes halua pettää ja meillä on tosi onnellinen suhde.
Mä haluaisin biseksuaalin miehen.
Mua alkaa panettamaan, kun ajattelen kahta miestä yhdessä. Huh.🥵
N39
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on se, että naisista ei ole seksissä yhtään mihinkään, eikä mies tarvitse naista. Kahden miehen välinen seksi on monin verroin nautinnollisempaa, kuin taantumuksellinen heteroseksi epäviehättävän naisen kanssa.
ex bi, nyk gay
Kyllä sinäkin olisit nöyrää poikaa, kun tulisin ja ottaisin sut strapin kanssa. Sen jälkeen saisit imeä siitä omat eritteesi pois. Puhdasta pitää tulla.
Kaikki miehet haaveilevat seksistä miehen kanssa, mutta monet ovat niin estyneitä ja pitävät kulisseja yllä, etteivät koskaan päädy tätä toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haaveilevat seksistä miehen kanssa, mutta monet ovat niin estyneitä ja pitävät kulisseja yllä, etteivät koskaan päädy tätä toteuttamaan.
Älä jauha paskaa. Tuo on just sitä, mitä homot toitottaa, yrittävät saada homouden näyttämään tavallista yleisemmältä. Heteromiestä oksettaa ajatuskin toisesta miehestä seksimielessä. Bi-miehet on asia erikseen.
Ei voi mun vaimo oli niin.. Yäk olo tuli
Nyt heterot kanssa naimisissa olen.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei siis halua pettää eikä ole pyytänyt lupaa vieraisiin, vaan paljastanut fantasioivansa joskus miehistä. -ap
No voi kamala. Kyllä nyt vähintään ero pitää ottaa, jos mies fantasia muusta kun vaimostaan!
Voit saada vähemmän kivoja tauteja tuliaisina, kun miehesi tuosta tunnustuksesta rohkaistuneena aktivoituu toteuttamaan unelmaansa.
Oisitpa lähempää ;)