Mieheni tunnusti olevansa bi-seksuaali
Mies tunnusti mulle pikkupäissään olevansa bi ja haaveilevansa seksistä miehen kanssa. Mua ällöttää koko asia ja en halua enää edes koskea mieheeni! Voiko suhde toipua tästä enää mitenkään?
Kommentit (145)
Vaimoni tiesi jo 19 vuotta sitten, että olen bi, kun kerroin asiasta suhteen alkuvaiheessa. 2 lasta ja ylä- ja alamäkiä myöhemmin ollaan vieläkin yhdessä!
Vieras pillu ja kulli kiinnostaa, mutta kiinnostaa ainakin se vieras pillu useimpia heteroitakin. Niin kauan kun ollaan monogamisessa suhteessa, ei liene kauheasti eroa käytännössä.
Lähinnä näkyy siinä, että katson sekä hetero että homo-ja lesbojynkkyä.
Jos ällöttää mies, varmaan kannattaa erota. Itsestäni olisi vaan hot, jos vaimo olisi myös bi. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yritetään kovasti kammeta sivuraiteelle keskustelua! Tottaa vaan että tosi moni nainen ei yksinkertaisesti kestä kuulla rehellisiä vastauksia. :D
Ihmislapsia ovat siis. Ja kannustan kaikki bimiehiä puuhailemaan sitten vaikka salassa, jos vastaanotto on noin tunnekylmää, patriarkaattista omistamista ja kontrolloimista. Minäkeskeisyys ja itsekkyys on nykyään lisääntynyt ja naisten vastauksista sen huomaa täälläkin.
Eikö kannattaisi kertoa ja päättää suhde, jos toinen ei voi sitä puolta hyväksyä? Tai kertoa ihan alussa ja etsiä vaikka binainen/mies kaveriksi, sen sijaan, että pettää/on kaapissa. Tai hetero, joka hyväksyy asian. Minä kokisin aikamoisena epäluottamuksen osoituksena, jos heterona esiintynyt mieheni tykkäisikin miehistä ja haluaisi toteuttaa haaveitaan. Kyllä nämä pitäisi käydä suhteen alussa läpi, eikä salailla asioita.
Niin, et sitten ole tietoinen, että halut saattaa muuttua vasta myöhemmin tapailun jälkeen. Itseäni aina heterona pitäneenä miehenä ostin sitten joskus 5kympin jälkeen eturauhasvibran ja ohuehkon dildon. Halusin vain kokeilla miltä ne pepussa tuntuu. Ja arvaa mitä, teki ja tekee edelleen hyvää, muna ihan kivikovana omissa hetkissä. Tosin harvakseltaan tulee käytettyä. Juu pillu enimmäkseen kuitenkin haluissa ja sitä kyllä pannaan. Siitä huolimatta mielessä on kyllä käynyt miltä se oikea kulli tuntuis pepussa. Ei mikään pakkomielle kuten ei nuo lelutkaan, mutta en sulje pois sitä, että voisin sitäkin kokeilla joskus. Ja tämä siis vasta näin 5kympin jälkeen. Ja nuorempana juu, voiko sanoa ällötti homot. Nyt aivan sama, se on heidän seksualisuutta. Ja on kyllä baareissa tullut vastaan seuraa haluavia miehiä. Olen kyllä vielä kohteliaasti kieltäytynyt. Älä siis vain luule, ettei miehesi olisi ollut hetero tavatessanne tai että hän myöhemmin jostain bi-kiinnostuksestaan huolimatta, sinulle siitä jossain tilanteessa kertoessaan, sitä välttämättä haluaa toteuttaa. Mutta hei, elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä kyllä haluaisi kuulla miehen haaveilevan toisista naisistakaan. Vaikka tottakai haaveilee, mutta miksi ne haaveet pitää jakaa kumppanin kanssa eikä pitää itsellään. Siitä tulee vain vertailua. Minun olisi tummahiuksisenä ja isotissisenä vaikea kuulla miehen haaveilevan seksistä pienitissisen blondin kanssa tuntematta, etten olekaan miehen tyyppiä. Enkä kyllä usko, että miehenikään pitäisi, jos kertoisin haluavani seksiä tumman ja pitkän miehen kanssa.
Tähän vielä toinen sukupuoli, niin aika riittämätön olo olisi. Jos kertoisin miehelleni olevani bi niin ei se suhde kyllä siitä jatkuisi.
Tämä. Kuulemma pitää olla avoin ja pitää jakaa fantasiansa kumppaninsa kanssa... Jakakaa vain, mutta omalla vastuulla. Tämä on sitä samaa sarjaa kuin ne kysymykset joita pitää osata väistää. Kun vaimo kysyy että. "Kulta, näyttääkö minun perseeni tässä mekossa leveämmältä kuin yleensä?" tai "Jos tietäisit ihan varmasti että et jäisi kiinni, niin panisitko siskoani vai äitiäni?"
Jokaisen miehen tulee ymmärtää että tuon tyyppisen kysymyksen kuullessaan pitää unohtaa visusti lupaukset "että ollaan rehellisiä olipa tilanne mikä hyvänsä" - jutut ja huomata että juuri sillä hetkellä pitää lähteä tarkistamaan pannuhuoneen mittarista keskuslämmityskattilan paine, tai että pitää lähteä ihan vain johonkin juuri sillä sekunnilla. Takaisin tullessa pitää teeskennellä ettei ole mitään tuollaisia kysymyksiä koskaan kuullutkaan. Koska, mikä tahansa vastaus noihin kysymykseen on väärä. Ja niihin vääriin vastauksiin tullaan vielä tulevaisuudessa palaamaan.
Olen eri, mutta miksi kummassa ylipäätään olet naisten kanssa suhteessa, jos se on noin hankalaa? Kun kerran olet bi, niin valitse kumppaniksi mies, niin loppuvat kaikki ongelmat.
On kyllä todella vaikea tajuta tällaista ajattelua. Parisuhteessa naisen oleminen on ihan vapaaehtoista. En olisi päivääkään yhdessä miehen kanssa, jonka ajatusmaailma on tuollainen. Toisenlaisiakin miehiä on, ihan normaaleja heteroita.
No olipas taas pässin vastaus. Etkö osaa lukea? Eihän kommentoija maininnut missään olevansa bi, vaan otti kantaa fantasiosta kertomiseen ja miten siinä puolison kysellessä voi käydä, jos avoimesti kertoo. Koska vastaus ekaan -kyllä- ai olen lihonnut, -ei- enkö ole mielestäsi muka seksikäs ja toinen -kyllä- ai jaa, panisit ihan ketä vaan, jos et jäis kiinni -ei- ootko sä nyt ihan rehellinen, etkä salaa multa mitään
Minkä takia sitten olla jossain parisuhteessa, jos ei kumppania kiinnosta sinä vaan aivan kaikki muu. Koko suhdehan on silloin jo ohi. Parisuhde on muutenkin täysin yliarvostettu asia, samoin kun joku luottamus ja rakkaus on vain keksittyjä määreitä, puhumattakaan siitä, että joku elinikäinen parisuhde ja kumppanuus on itseasiassa toisen pitämistä vain siinä muuten vaan ilman mitään syytä, kun kiinnostaakin ihan kaikki muu ja kaikki muut. Hyi helvetti.
Turha sellaisiin määreisiin kuten yllä on muka manifestaa nojaavansa, jos suhde on ohi niin se on. Kuten aloittajan tapauksessa on, menköön niitten miesten luo saman tien kerta on niin hienoa ja kiinnostaa ja pysyköön siellä myös kokonaan.
Olisi tosiaan reilua kertoa noista ominaisuuksista, kun tapaa uuden ihmisen, niin toinen vois päättää itse onko sellainen tyyppi häntä varten vai ei. Naisiakin pidetään aina vaan tyhmänä ja alistetaan roolien myötä koko parisuhteissa, vailla mitään arvoa ja kiedotaan johonkin huolehtijan ja välittäjän rooliin, kun ei muu kiinnosta heissä. Parempi ettei sellaiseen asemaan nöyrry, ero on parasta, jos yhtään arvostat itseäsi, samoin kun oma itsenäinen elämä on parasta, seuraa saa sitten vapaanakin ihmisenä kyllä kaikkialta jos sitä kaipaa