Olen saanut todella hyvää palvelua terveyskeskuksesta. Oletko sinä?
Vuosi sitten soitin ja sanoin että haluan abortin. Olin rv 9+5. Sain samalle päivälle lääkärinajan.
Nyt minulla oli sitkeä flunssa (kova kuume ja yskä), soitin heti aamusta ja sain hoitajalle ajan, joka kutsui lääkärin ja tuli kuuntelemaan keuhkot, sain ajan keuhkoröntgeniin ja diagnoosi tuli keuhkokuume ja lääkkeet sain saman päivän aikana.
Olen tosi tyytyväinen!
Kommentit (43)
Aina kun olen päässyt lääkärin vastaanotolle, olen saanut heiltä vain erinomaista palvelua. Usein homma on hoitunut jopa puhelimitse. Ajan tai yhteyden saaminen on joka kerta ollut se haastavin ja turhauttavin osuus.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin oikein asut? Oma kokemus on, että usein väärä diagnoosi ja kuitenkin ovat aina niin varmoina asiasta. Eivät oikein usko potilasta. Toki hyviäkin kokemuksia ollut joskus.
Esimerkkinä epäilin syyhyä itselläni ja lääkäri oli sitä mieltä että kuiva iho vaan, kummasti kuitenkin parani syyhyvoiteella. Viimeksi kävin sen takia, että minulla saattaisi olla endometrioosi, lääkäri sanoi että todella epätodennäköistä ja sitten katsottiin ultraäänellä ja kovasti näytti endometrioosilta kuitenkin.
Osalle potilaan oma diagnoosi tai ehdotus hoidosta nostaa pakokauhun kaltaisen vastareaktion: ei ainakaan tätä!
Koettu itsekin endoepäily, mutta sillä erotuksella että vain epäilin. Siis aidosti. Ehkä tämä sai lääkärin tutkimaan, koska ei ollut suoraa ehdotusta. Olin siis pidempään kyseisen lääkärin potilas ja tiedän hänellä olleen egoisminsa ja sadisminsa kanssa ongelmia.
Tässähän se tärkein terkkarin vika: ' Penseän hoitsun tekoripset'