Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koukussa yskänlääkkeeseen

Vierailija
12.02.2023 |

Ihan älytön tilanne, tätä ei voi uskoa kukaan minusta. Olen 50-vuotias perheenäiti, töissä. Sairastin vuosi sitten flunssan yskällä ja otin vahingossa liikaa yskänlääkettä. Siitä tuli hyvä ja rento oli ja sen jälkeen olen ottanut sitä vähän joka tilanteessa Ihan tavallista käsikauppalääkettä, jota saa Yliopiston apteekista.

Tilanne nyt: lääkettä menee liki pullo / päivä. Vatsa ei tietty sitä kestä. Kukaan ei tätä huomaa ja koska asun pääkaupunkiseudulla, voin hajauttaa hankinnat. Olen aika huomaamaton ihminen, joten minuun harvoin kiinnitetään mitään huomiota. En siis jää mieleen.

Ihan uskomaton tilanne. En kehtaa kertoa tätä missään. En halua päihdeterapiaan, koska en halua Kantaan kirjauksia.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä hyvänmakuista pienenä mielellään joi. Aikuisena en juuri yskänlääkettä ole maistanut.

Vierailija
2/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli myynnissä jotain heroiinia sisältänyttä yskänlääkettä, oli kuulemma tehokasta mutta valitettavasti myynti kiellettiin. 

Vierailija
4/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme et noita saa myydä

Vierailija
5/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla stressaava elämäntilanne? Jotain mistä et halua puhua.

Mun mielestä voisit käydä lääkärissä. Sano että v-ttaa, masentaa, mikään ei huvita. Ei toi yskänlääke pitkälle sua auta. Ei lääkärit tuomitse. Ite oon käynyt läpi psykiatrit ja terapeutit, ja puhuminen niille on todellakin pitänyt mut hengissä.

Vierailija
6/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen otin pitkästä aikaa lusikallisen sitä myrkkyä yskääni ja hyi helv!

Vierota itseäsi. Laske annostusta ja hakeudu juttelemaan. On myös yksityisiä terapeutteja, jotka eivät tee kirjauksia. Tsemppiä!

Vierailija
7/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodeiini?

Vierailija
8/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöä taas.

Vierailija
9/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet kodeiinikoukussa.

Vierailija
10/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Resilaria vai kodeiinia?

Vierailija
11/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukku on luultavasti enemmän henkinen mitä aineesta johtuvaa.

Vierailija
12/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli myynnissä jotain heroiinia sisältänyttä yskänlääkettä, oli kuulemma tehokasta mutta valitettavasti myynti kiellettiin. 

Sain itse hiljan influenssan yhteydessä olleeseen rajuun yskään Cocillana-nimistå yskänlääkettä, jonka vaikutusaine on etyylimorfiini, hieman ihmettelinkin miksi farmaseutti varoitteli annostuksesta. Sitten kun luin tuoteselosteen, ihmettelin miksi koko tuotetta edes myydään. Kyseessä on siis reseptilääke.

Vierailija
13/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain itse hiljan influenssan yhteydessä olleeseen rajuun yskään Cocillana-nimistå yskänlääkettä, jonka vaikutusaine on etyylimorfiini, hieman ihmettelinkin miksi farmaseutti varoitteli annostuksesta. Sitten kun luin tuoteselosteen, ihmettelin miksi koko tuotetta edes myydään. Kyseessä on siis reseptilääke.

Pahassa keuhkokuumeessa tämä oli ainoa, jonka avulla sai hieman nukuttua.

Jos ihminen on yhtään riskiryhmässä koukuttua eri aineisiin (lääke tai alkoholi), tulisi hänen pysyä kaukana näistä.

Vierailija
14/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä resepti yskänlääke Cocillane on kyllä tehokas yskänlääke.

En kyllä siihen koukkuun jäänyt.

Vierailija
15/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, etkö muuta keksi?! Oikein pullo päivässä, hoh hoijaa. Ja jotkut ottaa tämänkin todesta.

Vierailija
16/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocillana on kyllä niin hirveän makuista, että eipä sitä tee mieli ottaa yhtään enempää kuin pakko.

Vierailija
17/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kyseessä on RESEPTILÄÄKE niin ihmettelet miksi sitä myydään? Ei sitä nyt kelle tahansa myydä.

Etyylimorfiini on varsin heikko opioidi.

Vierailija
18/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskänlääkkeet on kyllä kaikki niin hirveän makuisia, että en ymmärrä miten kukaan pystyy niitä ottamaan enemmän kuin pakko.

Vierailija
19/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut yskänlääkettä vaikka oli juuri kylkiluu murtunut kovan yskimisen seurauksena. Lääkäri vaan naureskeli että nehän on hengenvaarallisia, ne lamaa hengityksen. 

Vierailija
20/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo, etkö muuta keksi?! Oikein pullo päivässä, hoh hoijaa. Ja jotkut ottaa tämänkin todesta.

Jostain luin, että YA joutui laittamaan pullot piiloon. Niitä saa vain kysymällä ja farmaseutin kanssa keskustelemalla, koska addiktit ostelivat niitä mennen tullen. Joten ei välttämättä provo ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi