Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän miehen lapsellinen käytös teiniä kohtaan

Vierailija
12.02.2023 |

Se on alentunut ihan samalle tasolle teinin kanssa. Se huutaa JOKA ASIASTA kilpaa teinin kanssa, haukkuu ja pari kertaa on paiskonut lautasen maahan suutuspäissään. Vähän aikaa sitten mies meni tahallisesti imuroimaan sunnuntai aamuna mun lapsen huonetta ja valittamaan sotkusta. Ihan turhaa provosointia siltäkin. Mulle se sitten valittaa miten rajaton mun lapsi on. Kumma, koska mulla ei ole mitään ongelmia pojan kanssa. Ollaan mekin joskus huudettu ja väännetty, mutta pystytään myös puhumaan. Ottaa päähän tuo miehen typerä käytös.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunnossa voi tapahtua mitä Vaan kun et ole katsomassa! Jos jo sinun läsnäollessasi on tuollaista!

Onko miehellä ja pojalla paljon myös hyviä hetkiä yhdessä? Käyvätkö pyöräilemässä tai kalastamassa? Katsovatko scifi-leffoja ja syövät karkkia? Jos hyvät hetket puuttuu kokonaan niin ei muuta kun muuttolaatikoita pakkaamaan!!

Koska olet käynyt pojan kanssa rauhassa keskustelua kahdestaan missä itse kertoo miltä tuntuu?? Oireileeko poika? Miten koulu? Kaverit? Hrrastukset?

Ollaan me puhuttu. Ei se mun miehestä tykkää. Sanoo että ei jaksaisi riidellä. Ei se oireile. On kavereita ja koulu sujuu.

Se miksi olen yhä mun miehen kanssa niin vaikka miehellä ja pojalla on jatkuvia riitoja niin meillä menee oikein hyvin. Kun ollaan kahdestaan niin kaikki on hyvin. Tietysti taas koko aamun riideltyäni tästä asiasta miehen kanssa olen niin loppu että olisin valmis jättämään koko miehen. Ottaa niin paljon päähän tuo mun lapsen kiusaaminen. En halua että mun lapsi kärsii. Ap

Miten teillä voi mennä ihan hyvin, kun mies kiusaa lastasi?

Silloin kun ollaan kahdestaan niin mun mies on tosi ihana ja meillä on oikeasti hauskaa yhdessä. Silloin taas näen sen miehen johon aikoinaan rakastuin.

Mutta näinä kun ollaan riidelty koko aamu ja mun mies on haukkunut mun poikaa varmaan niin kovalla äänellä että sekin on kuullu kaiken niin se on ihan eri mies. Vihaan koko miestä. Sillä on kaks ihan eri puolta. Ap

Taitaa olla psyko. Lähde heti. Vai joko se on kieputtanut sut sen pikkurillin ympärille?

Vierailija
42/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nalkuttava akka joka ei osaa kasvattaa. Mies heittää kohta sen ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusioperheen arkea jonka itsekin kävin läpi aikoinaan.

Menin naimisiin yksinhuoltajan kanssa, jonka lapset jonkun linnanvenkulan tekemiä aikoinaan ja kasvatuserot pamahtivat pintaan muutaman vuoden jälkeen tyttöjen kasvettua suuremmiksi.

Halusivat meikata, ottaa lävistyksiä, yökyläillä poikkistensa luona, rällätä ja ryypätä.

Yritin kasvattaa heitä vastuuntuntoisiksi nuoriksi ja otin yhteen vaimoni kanssa asiasta useasti.

Tyypilliseen uusperhe tapaan lapset liittouituivat äitinsä kanssa ja siinähän sitten lopulta olin kaikkien sylkykuppina.

Kiitti mulle riitti oli oma johtopäätökseni pakkain kamani ja häivyin.

Mitä olen heistä kuullut ja tyttöjä nähnyt myöhemmin, isänsä geenit heissä näyttävät ottaneen vallan.

Huumeiden käyttöä, aviottomia lapsia jne.

Ei kannettu vesi kaivossa pysy.

Ei ole sinun tehtäväsi kasvattaa toisen lapsia..

Opin tärkeän läksyn sen suhteen aikana.

Vanhempien geenit vaikuttavat lapsen tulevaisuuteen enemmän kuin kasvatus.

Geenit vaikuttavat myös kaveripiirin muodostumiseen, eikä minulla ollut mitään mahdollisuutta estää lapsia tuhoamasta omaa elämäänsä ja yrittää opettaa heille koulunkäymisen tärkeyttä.

Vierailija
44/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään lapsen ei pitäisi sietää tuollaista omassa kodissaan.

Vierailija
45/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakara on varmaan aggressiivinen autistivajakki, laitokseen!

Vierailija
46/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen miesviha-aloitus sunnuntain ratoksi. Huoh!

Ai, eikö se lapsikin ole miespuolinen? Se, jota ap yrittää suojella?

Vierailija
47/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusioperheen arkea jonka itsekin kävin läpi aikoinaan.

Menin naimisiin yksinhuoltajan kanssa, jonka lapset jonkun linnanvenkulan tekemiä aikoinaan ja kasvatuserot pamahtivat pintaan muutaman vuoden jälkeen tyttöjen kasvettua suuremmiksi.

Halusivat meikata, ottaa lävistyksiä, yökyläillä poikkistensa luona, rällätä ja ryypätä.

Yritin kasvattaa heitä vastuuntuntoisiksi nuoriksi ja otin yhteen vaimoni kanssa asiasta useasti.

Tyypilliseen uusperhe tapaan lapset liittouituivat äitinsä kanssa ja siinähän sitten lopulta olin kaikkien sylkykuppina.

Kiitti mulle riitti oli oma johtopäätökseni pakkain kamani ja häivyin.

Mitä olen heistä kuullut ja tyttöjä nähnyt myöhemmin, isänsä geenit heissä näyttävät ottaneen vallan.

Huumeiden käyttöä, aviottomia lapsia jne.

Ei kannettu vesi kaivossa pysy.

Ei ole sinun tehtäväsi kasvattaa toisen lapsia..

Opin tärkeän läksyn sen suhteen aikana.

Vanhempien geenit vaikuttavat lapsen tulevaisuuteen enemmän kuin kasvatus.

Geenit vaikuttavat myös kaveripiirin muodostumiseen, eikä minulla ollut mitään mahdollisuutta estää lapsia tuhoamasta omaa elämäänsä ja yrittää opettaa heille koulunkäymisen tärkeyttä.

Opit toki myös sen, että sinulla ja linnanvenkulalla oli sama naismaku?

Kuinka jännän naisen löysit seuraavaksi?

Vierailija
48/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää omalle kohdalle: nukut rauhassa sunnuntaiaamuna kun joku paukkaa yhtäkkiä sänkysi viereen imuroimaan.

Tuo on sadistista!

Vierailija
49/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunnossa voi tapahtua mitä Vaan kun et ole katsomassa! Jos jo sinun läsnäollessasi on tuollaista!

Onko miehellä ja pojalla paljon myös hyviä hetkiä yhdessä? Käyvätkö pyöräilemässä tai kalastamassa? Katsovatko scifi-leffoja ja syövät karkkia? Jos hyvät hetket puuttuu kokonaan niin ei muuta kun muuttolaatikoita pakkaamaan!!

Koska olet käynyt pojan kanssa rauhassa keskustelua kahdestaan missä itse kertoo miltä tuntuu?? Oireileeko poika? Miten koulu? Kaverit? Hrrastukset?

Ollaan me puhuttu. Ei se mun miehestä tykkää. Sanoo että ei jaksaisi riidellä. Ei se oireile. On kavereita ja koulu sujuu.

Se miksi olen yhä mun miehen kanssa niin vaikka miehellä ja pojalla on jatkuvia riitoja niin meillä menee oikein hyvin. Kun ollaan kahdestaan niin kaikki on hyvin. Tietysti taas koko aamun riideltyäni tästä asiasta miehen kanssa olen niin loppu että olisin valmis jättämään koko miehen. Ottaa niin paljon päähän tuo mun lapsen kiusaaminen. En halua että mun lapsi kärsii. Ap

Silloin kun ollaan kahdestaan niin mun mies on tosi ihana ja meillä on oikeasti hauskaa yhdessä. Silloin taas näen sen miehen johon aikoinaan rakastuin.

Mutta näinä kun ollaan riidelty koko aamu ja mun mies on haukkunut mun poikaa varmaan niin kovalla äänellä että sekin on kuullu kaiken niin se on ihan eri mies. Vihaan koko miestä. Sillä on kaks ihan eri puolta. Ap

Tuollaista huutoa lapsen ei pidä kuulla missään tilanteessa. Kävitkö tsekkaamassa onko lapsi ok?

Vierailija
50/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta ap se lapsi vihaa isäpuolensa lisäksi myös sinua. Sinä mahdollistat tuon tilanteen kotonasi.

Vierailija
51/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojallasi on varmaan painajaismaiset oltavat siellä huoneessaan kn pitää kuunnella ukon huutamista 😪😪😭😭

Vierailija
52/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mies on sanonut, kun olet asiasta hänen kanssaan puhunut?

Vierailija
53/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö luulisi olevan pidemmän päälle hankalaa, että lapsi ei voi sietää uutta miestä ja uusi mies ei voi sietää sinun lastasi?

Koittakaa nyt selvittää mistä on kyse, ja jos ei ala laantumaan niin kyllä mä ainakin sanoisin miehelle, että tuolla on ovi. Jos on pakko ison äijän heittäytyä lapsen tasolle, niin mitä se kertoo ihmisestä.

Lapset ja teinit tarvitsee aikaa sulatella vanhempien uusia suhteita, ja kenties se muuttuu helpommaksi kun lapsi on täysi-ikäunen ja asuu omillaan. Onhan se tietysti jos vanhemmat ovat eronneet, niin tietysti se harmittaa ja muutenkin teineillä on aina omat mielialanvaihtelunsa jne ja teinit ajattelee asioista eri taballa kuin aikuiset. Aikuisen pitäisi näyttää mallia, ja keskustella ja puhua asioista kunnolla ennrnkuin joku uusi tyyppi tulee kunnolla mukaan kuvioon.

Jos kaikki tapahtuu liian nopeasti niin siinä saattaa käydä noin, että sitten kaikilla menee hermot. Silti aikuisen pitäisi olla se, joka näyttää mallia lapselle, ja että jos jokin painaa hänen mieltään niin voi kertoa vanhemmille.

Vierailija
54/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis niin mitään järkeä jatkaa samassa asunnossa asumista!!! Mies ei voi hyvin ja lapsi vielä vähemmän. Tuo tulee ihan oikeasti vaikuttamaan nuoren mielenterveyteen. Valitettavasti on vastaavasta kokemuksia. Joku päivä lapsesi saa paniikkihäiriökohtauksia ja ahdistukseen lääkityksen.

Vierailija
55/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista huutoa lapsen ei pidä kuulla missään tilanteessa. Kävitkö tsekkaamassa onko lapsi ok?

Joo. Oli vielä silloin nukkumassa. Toivottavasti ei esittänyt. Ap

Vierailija
56/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuota samaa, miten rajaton poika on ja jonkun ne rajat on laitettava. Ei suostu myöntämään että se "rajattomuus" johtuisi hänen omasta toiminnastaan. Tästä ollaan just koko aamu riidelty... Ap

Vierailija
57/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Oli vielä silloin nukkumassa. Toivottavasti ei esittänyt. Ap

Kävitkö siellä huoneessa vai kurkkasitko vain ovelta? On voinut piiloutua peiton alle itkemään.

Vierailija
58/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän naisen lapsellinen käytös poikaa kohtaa

Se on alentunut ihan samalle tasolle teinin kanssa. Se nalkuttaa JOKA ASIASTA kilpaa teinin kanssa, haukkuu ja pari kertaa on paiskonut lautasen maahan suutuspäissään. Vähän aikaa sitten nainen meni tahallisesti imuroimaan sunnuntaiaamuna mun lapsen huonetta ja valittamaan sotkusta. Ihan turhaa provosointia siltäkin. Mulle se sitten valittaa miten rajaton mun lapsi on. Kumma, koska mulla ei ole mitään ongelmia pojan kanssa. Ollaan mekin joskus huudettu ja väännetty, mutta pystytään myös puhumaan. Ottaa päähän tuo naisen typerä käytös.

Vierailija
59/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän naisen lapsellinen käytös poikaa kohtaa

Se on alentunut ihan samalle tasolle teinin kanssa. Se nalkuttaa JOKA ASIASTA kilpaa teinin kanssa, haukkuu ja pari kertaa on paiskonut lautasen maahan suutuspäissään. Vähän aikaa sitten nainen meni tahallisesti imuroimaan sunnuntaiaamuna mun lapsen huonetta ja valittamaan sotkusta. Ihan turhaa provosointia siltäkin. Mulle se sitten valittaa miten rajaton mun lapsi on. Kumma, koska mulla ei ole mitään ongelmia pojan kanssa. Ollaan mekin joskus huudettu ja väännetty, mutta pystytään myös puhumaan. Ottaa päähän tuo naisen typerä käytös.

Miksi kopioit ap:n tekstin ja vaihdoit sukupuolet? Mitä lisäarvoa tämä toi ketjuun?

Vierailija
60/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tuota samaa, miten rajaton poika on ja jonkun ne rajat on laitettava. Ei suostu myöntämään että se "rajattomuus" johtuisi hänen omasta toiminnastaan. Tästä ollaan just koko aamu riidelty... Ap

No osaatko sinä ap pitää rajoja lapsellesi? Onko hänellä sääntöjä, vai oletko kaverivanhempi joka ei kestä sitä, että on lapsen silmissä välistä inhottava käskyttäjä (koska se rooli on välttämätön lasten kanssa jos meinaa rajoja pitää eikö kasvattaa vapaan kasvatuksen hedelmää)? Osallistuuko lapsesi asunnon siivoukseen, siivoaako omat jälkensä vai asuuko kuin hotellissa? Osaako käyttäytyä vai annatko haistatella ja puhua rumasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä