Ottaa päähän miehen lapsellinen käytös teiniä kohtaan
Se on alentunut ihan samalle tasolle teinin kanssa. Se huutaa JOKA ASIASTA kilpaa teinin kanssa, haukkuu ja pari kertaa on paiskonut lautasen maahan suutuspäissään. Vähän aikaa sitten mies meni tahallisesti imuroimaan sunnuntai aamuna mun lapsen huonetta ja valittamaan sotkusta. Ihan turhaa provosointia siltäkin. Mulle se sitten valittaa miten rajaton mun lapsi on. Kumma, koska mulla ei ole mitään ongelmia pojan kanssa. Ollaan mekin joskus huudettu ja väännetty, mutta pystytään myös puhumaan. Ottaa päähän tuo miehen typerä käytös.
Kommentit (73)
Lähde AP, oikeesti. Pelasta lapsesi!
Vierailija kirjoitti:
Asunnossa voi tapahtua mitä Vaan kun et ole katsomassa! Jos jo sinun läsnäollessasi on tuollaista!
Onko miehellä ja pojalla paljon myös hyviä hetkiä yhdessä? Käyvätkö pyöräilemässä tai kalastamassa? Katsovatko scifi-leffoja ja syövät karkkia? Jos hyvät hetket puuttuu kokonaan niin ei muuta kun muuttolaatikoita pakkaamaan!!
Koska olet käynyt pojan kanssa rauhassa keskustelua kahdestaan missä itse kertoo miltä tuntuu?? Oireileeko poika? Miten koulu? Kaverit? Hrrastukset?
Ollaan me puhuttu. Ei se mun miehestä tykkää. Sanoo että ei jaksaisi riidellä. Ei se oireile. On kavereita ja koulu sujuu.
Se miksi olen yhä mun miehen kanssa niin vaikka miehellä ja pojalla on jatkuvia riitoja niin meillä menee oikein hyvin. Kun ollaan kahdestaan niin kaikki on hyvin. Tietysti taas koko aamun riideltyäni tästä asiasta miehen kanssa olen niin loppu että olisin valmis jättämään koko miehen. Ottaa niin paljon päähän tuo mun lapsen kiusaaminen. En halua että mun lapsi kärsii. Ap
Se on lapsen koti. Tuollainen mies ulos sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ap sietää, kun mies kuitenkin on ihana. Äitiä sinun pitäisi pitää vakava keskustelu miehen kanssa ja ilmoittaa, että ovi on, josta voi kävellä ulos.
En sietäisi mieheltä tuollaista kiusaa ollenkaan.
Puolet eri mieltä tästä kommentista! Mammat ovat siis sitä mieltä, että uusi ukko on oikeus haalata, mitä väliä lapsesta, kyllä se sopeutuu. Surettaa lapsen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunnossa voi tapahtua mitä Vaan kun et ole katsomassa! Jos jo sinun läsnäollessasi on tuollaista!
Onko miehellä ja pojalla paljon myös hyviä hetkiä yhdessä? Käyvätkö pyöräilemässä tai kalastamassa? Katsovatko scifi-leffoja ja syövät karkkia? Jos hyvät hetket puuttuu kokonaan niin ei muuta kun muuttolaatikoita pakkaamaan!!
Koska olet käynyt pojan kanssa rauhassa keskustelua kahdestaan missä itse kertoo miltä tuntuu?? Oireileeko poika? Miten koulu? Kaverit? Hrrastukset?
Ollaan me puhuttu. Ei se mun miehestä tykkää. Sanoo että ei jaksaisi riidellä. Ei se oireile. On kavereita ja koulu sujuu.
Se miksi olen yhä mun miehen kanssa niin vaikka miehellä ja pojalla on jatkuvia riitoja niin meillä menee oikein hyvin. Kun ollaan kahdestaan niin kaikki on hyvin. Tietysti taas koko aamun riideltyäni tästä asiasta miehen kanssa olen niin loppu että olisin valmis jättämään koko miehen. Ottaa niin paljon päähän tuo mun lapsen kiusaaminen. En halua että mun lapsi kärsii. Ap
Voitte seurustella myös niin, että asutte omissa asunnoissanne ainakin siihen asti, että poika muuttaa omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä voi mennä ihan hyvin, kun mies kiusaa lastasi?
Uusioperheen arkea jonka itsekin kävin läpi aikoinaan.
Menin naimisiin yksinhuoltajan kanssa, jonka lapset jonkun linnanvenkulan tekemiä aikoinaan ja kasvatuserot pamahtivat pintaan muutaman vuoden jälkeen tyttöjen kasvettua suuremmiksi.
Halusivat meikata, ottaa lävistyksiä, yökyläillä poikkistensa luona, rällätä ja ryypätä.
Yritin kasvattaa heitä vastuuntuntoisiksi nuoriksi ja otin yhteen vaimoni kanssa asiasta useasti.
Tyypilliseen uusperhe tapaan lapset liittouituivat äitinsä kanssa ja siinähän sitten lopulta olin kaikkien sylkykuppina.
Kiitti mulle riitti oli oma johtopäätökseni pakkain kamani ja häivyin.
Mitä olen heistä kuullut ja tyttöjä nähnyt myöhemmin, isänsä geenit heissä näyttävät ottaneen vallan.
Huumeiden käyttöä, aviottomia lapsia jne.
Ei kannettu vesi kaivossa pysy.
Kannattaisko miettiä sitä parisuhdetta vasta sitten kun lapsi on muuttanut pois kotoa.
Kuka käski muuttamaan uuden hoidon kanssa saman katon alle kun on vielä omia lapsia kasvatettavana?
Mitä tämän miehen käytökseen tulee, kyseessä on mielisairas tyyppi joka kannattaa laittaa luiskaan ihan ensitilassa.
Poika parka. Laita lapsen hyvinvointi nyt kaiken edelle. Ukko hiiteen, lapsella on paha olla. Siksi se oireilee.
Ota riitatilanteessa aina poikasi puoli niin että miehesi näkee että sinä seisot aina poikasi rinnalla.
Nyt ei ole kyse monesta vuodesta jos poika jo murkku, nämä vuodet voi olla poikasi elämässä ne tärkeimmät tulevaisuuden kannalta.
Miehen on opittava käyttäytymään ja jos ei osaa niin hän voi poistua paikalta ulos puita potkimaan jos menee tunteisiin.
Mulla oli oman isäni kanssa tuollaista, kun olin teini. Olen nainen, jos se jotain muuttaa. Välttelin häntä niin paljon kuin voin, koska emme mahtuneet samaan tilaan tappelematta. Ahdisti ja usein pelottikin olla kotona. Välimme eivät koskaan tulleet kuntoon.
Muuttakaa eri osoitteisiin. Lapsen ei kuulu joutua sietämään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Uusioperheen arkea jonka itsekin kävin läpi aikoinaan.
Menin naimisiin yksinhuoltajan kanssa, jonka lapset jonkun linnanvenkulan tekemiä aikoinaan ja kasvatuserot pamahtivat pintaan muutaman vuoden jälkeen tyttöjen kasvettua suuremmiksi.
Halusivat meikata, ottaa lävistyksiä, yökyläillä poikkistensa luona, rällätä ja ryypätä.
Yritin kasvattaa heitä vastuuntuntoisiksi nuoriksi ja otin yhteen vaimoni kanssa asiasta useasti.
Tyypilliseen uusperhe tapaan lapset liittouituivat äitinsä kanssa ja siinähän sitten lopulta olin kaikkien sylkykuppina.Kiitti mulle riitti oli oma johtopäätökseni pakkain kamani ja häivyin.
Mitä olen heistä kuullut ja tyttöjä nähnyt myöhemmin, isänsä geenit heissä näyttävät ottaneen vallan.
Huumeiden käyttöä, aviottomia lapsia jne.
Ei kannettu vesi kaivossa pysy.
Ei ole sinun tehtäväsi kasvattaa toisen lapsia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä voi mennä ihan hyvin, kun mies kiusaa lastasi?
Silloin kun ollaan kahdestaan niin mun mies on tosi ihana ja meillä on oikeasti hauskaa yhdessä. Silloin taas näen sen miehen johon aikoinaan rakastuin.
Mutta näinä kun ollaan riidelty koko aamu ja mun mies on haukkunut mun poikaa varmaan niin kovalla äänellä että sekin on kuullu kaiken niin se on ihan eri mies. Vihaan koko miestä. Sillä on kaks ihan eri puolta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte seurustella myös niin, että asutte omissa asunnoissanne ainakin siihen asti, että poika muuttaa omilleen.
Tähän johtopäätökseen tulin itsekin, kun huomasin, että kyläilyni häiritsi tyttöystäväni lasta, joten en alkanut leikkiä isäpuolta ja nähdään harvakseltaan ilman lasta. Mun on ihan turha lisätä lapselle paineita vaan sen takia, että voisin sanoa seurustelevani.
Ihan ensimmäiseksi vanhempien pitäisi tehdä keskenään selviksi kasvatussääntönsä.
Seuraavaksi pitää niistä kiinni, ettei tule tilanteita joissa toinen lipsuu kasvatusperiaatteista, sillä lapset osaavat kyllä käyttää tilannetta hyväkseen ja eskaloida erimielisyydet vanhempien väliseksi riidaksi.
Uusperheiden suurin ongelma on liian lepsu entinen yksinhuoltaja, joka ei osaa nähdä perheensä ongelmia ulkopuolisen silmin, sen silmin joka tulee perheeseen uusiojäsenenä ja tarvitsee myös oman tilansa perheen arjessa.
Usein tilanne pahenee lasten ja entisen yksinhuoltajan liitoksi, jossa uusi perheenjäsen nähdään vihollisena, eikä tasavertaisena kasvattajana perheessä.
Eri asunnot nyt heti! Tuo voi vielä päättyä niin että ottavat yhteen fyysisesti. Nuorella hormonimyrsky voi saada pimahduksen aikaseksi ja eihän siitä miehestäkään voi täysin varma olla. Voitte jatkaa miehen kanssa jos siltä tuntuu mutta toistaiseksi vain eri osoitteissa! Ei pojan ole siedettävä tuollaista omassa kodissaan, ei todellakaan.
Selität ettei poikasi tykkää miehestä. Väärin. Miehesi ei tykkää pojastasi ja kiusaa ja alistaa. Järkyttää kiusantekoa mennä imuroimaan, jos toinen nukkuu.
Anna pojallesi turvallinen koti. Näytä että hän on tärkein.
Ole lapsesi puolella. Mies kiusaa lastasi.
Näitä uusperhesotkuja on liikaa. Eikö juuri kaikki vakavimmat väkivaltajututkin lapsiin kohdistuen ole uusperheissä esim Vilja Erika.
Omassa lähipiirissäni eräs äiti ei uskonut, kun lapset sanoi miehen lyöneen. Mies oli selittänyt vahinkona ja äiti uskoi. Tuosta meni vuosi niin lapset oli huostasnotettuna.