Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän miehen lapsellinen käytös teiniä kohtaan

Vierailija
12.02.2023 |

Se on alentunut ihan samalle tasolle teinin kanssa. Se huutaa JOKA ASIASTA kilpaa teinin kanssa, haukkuu ja pari kertaa on paiskonut lautasen maahan suutuspäissään. Vähän aikaa sitten mies meni tahallisesti imuroimaan sunnuntai aamuna mun lapsen huonetta ja valittamaan sotkusta. Ihan turhaa provosointia siltäkin. Mulle se sitten valittaa miten rajaton mun lapsi on. Kumma, koska mulla ei ole mitään ongelmia pojan kanssa. Ollaan mekin joskus huudettu ja väännetty, mutta pystytään myös puhumaan. Ottaa päähän tuo miehen typerä käytös.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän naisen lapsellinen käytös poikaa kohtaa

Se on alentunut ihan samalle tasolle teinin kanssa. Se nalkuttaa JOKA ASIASTA kilpaa teinin kanssa, haukkuu ja pari kertaa on paiskonut lautasen maahan suutuspäissään. Vähän aikaa sitten nainen meni tahallisesti imuroimaan sunnuntaiaamuna mun lapsen huonetta ja valittamaan sotkusta. Ihan turhaa provosointia siltäkin. Mulle se sitten valittaa miten rajaton mun lapsi on. Kumma, koska mulla ei ole mitään ongelmia pojan kanssa. Ollaan mekin joskus huudettu ja väännetty, mutta pystytään myös puhumaan. Ottaa päähän tuo naisen typerä käytös.

Miksi kopioit ap:n tekstin ja vaihdoit sukupuolet? Mitä lisäarvoa tämä toi ketjuun?

Mietipä sitä tämä sunnuntai.

Vierailija
62/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan selvä keissi. Reviirien taisto. Lopputulos ei ole kenenkään kannalta paras, koska jompikumpi voittaa ja jompikumpi häviää. Poikasi on sinulle vihainen ja katkera lopun elämääsi, jos hän häviää. Pystytkö elämään sen kanssa ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nyt aivan ehdottomasti ja välittömästi miehelle moro ja näkemiin?

Vierailija
64/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes kuvittelet, että voisit jatkaa tuossa tilanteessa? Keskenkasvuisen poikasi elämä pilataan ja siitä SINÄ olet vastuussa.

Mikä sinua pitää suhteessa? Parempi asunto tai elintaso? Yksinäisyyden pelko? Mukavuudenhalu?

Oikea vastaus on ITSEKKYYS. Olet surkea äiti, jos jatkat tuossa asetelmassa.

Kuvottavaa!

Vierailija
65/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän naisen lapsellinen käytös poikaa kohtaa

Se on alentunut ihan samalle tasolle teinin kanssa. Se nalkuttaa JOKA ASIASTA kilpaa teinin kanssa, haukkuu ja pari kertaa on paiskonut lautasen maahan suutuspäissään. Vähän aikaa sitten nainen meni tahallisesti imuroimaan sunnuntaiaamuna mun lapsen huonetta ja valittamaan sotkusta. Ihan turhaa provosointia siltäkin. Mulle se sitten valittaa miten rajaton mun lapsi on. Kumma, koska mulla ei ole mitään ongelmia pojan kanssa. Ollaan mekin joskus huudettu ja väännetty, mutta pystytään myös puhumaan. Ottaa päähän tuo naisen typerä käytös.

Miksi kopioit ap:n tekstin ja vaihdoit sukupuolet? Mitä lisäarvoa tämä toi ketjuun?

Mietipä sitä tämä sunnuntai.

Enpä todella aio miettiä yhden typeryksen kommenttia kokonaista päivää. 

Vierailija
66/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maailmassa niin ihanaa miestä, että se menisi lapseni edelle.

Laittaisin miehen ulkoruokintaan.

Vierailija
67/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen pitäisi olla fiksumpi kuin teinin. Ei tietenkään pidä alkaa provosoimaan tai provosoitumaan ja riitellemään.

Vierailija
68/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä miehelle missä on ovi jos ei osaa asiallisesti käyttäytyä on vapaa etsimään oman asunnon siksi aikaa kun poika kasvanut ja muuttanut omilleen . Pojalle voit koittaa puhua hyvistä puolista mitä mies talossa tuo jos päättää jäädä teille , mutta se vaatii molempien kompromissia . Kerro pojalle että oma huone pitää oppia ennemmin tai myöhemmin pitämään asuttavan näköisenä , jos on kuin pommin jäljiltä saattaa joutua vuokra-asunnostakin ulos ja tuleva puoliso ei katsele myöskään sikolättiä . Myös sisäilma pysyy parempana jos siivoaa säännöllisesti ja omat tavaratkin löytyvät helpommin .

Vierailija
69/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vätys kykene imuroimaan omaa huonettaan?

Vierailija
70/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa elää ilman miestä ap? Keskity vaan poikaasi ja etsi läheisriippuvaisen tarpeita täyttämään ukko kun poikasi on muuttanut kotoa.

Vierailija
71/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo homma, mies kiertoon.

Vierailija
72/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa:

Eroat miehestä

Mies muuttaa eri asuntoon ja näette toisianne vain kahdestaan ja miehelle on porttikielto lapsesi kotiin. 

Suosittelen ensimmäistä, sun lapsesi pitäisi olla aina etusijalla.

Vierailija
73/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuisi jos poika rauhaisaa kämppäänne tyttöystävän joka alkaisi määräillä sinua? Huutaisi paiskoisi tavaroita ja haukkuisi. Tulisi meuhkaamaan raivosta tärisen kun vaan haluat levätä? Antaisitko tuollaisen hyypiön asua kodissasi?

Niinpä. Se mis on ihan samanlainen ja silti se asuu siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan