Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö laihduttaa miesten takia?

Sinkkunainen 22v
12.02.2023 |

Tykkään ruuasta ja on ylipainoa 20 kg. Voin muuten hyvin. En muuten välitä ulkonäöstä mutta miesten takia haluan näyttää hyvälle.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata

Ole sellainen kuin olet

Vierailija
2/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin laihdutin itseni ja läheisten vuoksi, tiedostin että epäterveelliset elämäntapani ja ylipainoni todennäköisesti vievät ennenaikaiseen monttuun. En myöskään tuntenut olevani terve tai hyvinvoiva, energiaa ei ollut jne.

Jo pelkkä oleminen on paljon vaivattomampaa nykyään normaalipainoisena. Ylipainoa oli ~30kg, "projektissa" meni viitisen vuotta, löysää nahkaa ei juurikaan jäänyt ja paino on nyt pysynyt normaalissa vuosia... Ja kieltämättä, onhan se mukavaa kun ei ole enää täysin näkymätön vastakkaiselle sukupuolelle kun ulkona liikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin joskus samoin mutta en enää. Olen mitä olen ja jos en kelpaa tälläisenä niin olen mieluumin yksin. Jos ylipäätään haluat laihduttaa niin tee se ITSESI takia älä miesten.

Vierailija
4/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehethän tykkää juurikin lihavista.

Vierailija
5/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummankaan tarvitse laihduttaa toisen takia. Ihan vaan itsensä takia. Jos ei miellytä niin ei ole pakko olla yhdessä.

Vierailija
6/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi itseni takia laihduttaa voin fyysisesti hyvin. Ulkonäön takia en ole tyytyväinen koska haluan miellyttää miehiä.

Vierailija
7/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipaino kannattaa yrittää laihduttaa pois, teki sen sitten mistä syystä tahansa. Parikymppisenä varmaan ihan ymmärrettävää tehdä se ulkonäkösyistä, nelikymppisenä ehkä kiinnostaa enemmän terveysvaikutukset.

Vierailija
8/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta jos haluat, mutta miehille nyt kelpaa nainen kuin nainen. Oli mies puutteessa tai vähemmän puutteessa niin kyllä nainen on aina kiinnostava olio. Tiedän muutaman tapauksen joissa missinmitoissa ollutta naista on petetty pullukan kanssa. Tietysti kun vaimoa valitaan niin mietitään muiden mielipiteitä ja statusta. Kun kriitikoiden silmät välttää, niin kyllä paksumpi kelpaa aivan yhtä hyvin. Naiset liikaa itkevät ulkonäköasioiden perään. Pitää olla kemiaa, vetovoimaa ja lopulta jotain kiinnostavaa sanottavaakin.

Vierailija
9/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, mutta miestä voi olla hankala saada jos on lihava. Jos olet tyytyväinen yksin lihavana niin go girl!

Vierailija
10/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi pitäisi itseni takia laihduttaa voin fyysisesti hyvin. Ulkonäön takia en ole tyytyväinen koska haluan miellyttää miehiä.

Vaikka voitkin nyt fyysisesti hyvin niin ylipaino käy nivelten päälle. Onko sinulla vatsassa sisäelinten ympärillä paljon rasvaa joka vaarallista ? Ylipaino lisää monien sairauksien riskiä. Lisäksi ylipaino hankaloittaa tulevaisuudessa sinun liikuntakykyäsi.

Itse olin nuorena alipainon rajoilla koska en vain lihonut. Nyt 50 vuotiaana olen normipainon ja ylipainon rajoilla. Tämä paino sopii minulle paremmin mitä alipainon rajoilla olo mutta koetan varoa etten lihoisi enempää koska ylipaino aiheuttaa ajan kanssa ongelmia kuitenkin. Helpompaa jos pysyy suunnilleen kohtuullisessa painossa.

Sen verran nähnyt lihavan ihmisen elämää läheltä etten itse haluaisi sitä että 40v iässä jo kokoajan kipeä ja niveliä leikataan usein kun eivät enää kestä vaikka ihminen laihduttikin nyt mutta se lihavuus aika kerkesi aiheuttaa jo vahinkoja jotka eivät koskaan korjaannu.

Vierailija
11/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ulkonäkö vaikuttaa todella merkittävästi siihen, miten hyvän kumppanin kyseinen ihminen kykenee saamaan.

Vierailija
12/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta miestä voi olla hankala saada jos on lihava. Jos olet tyytyväinen yksin lihavana niin go girl!

Miksi sitten läskeillä on niin paljon vientiä?

Vierailija
13/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka voitkin nyt fyysisesti hyvin niin ylipaino käy nivelten päälle. Onko sinulla vatsassa sisäelinten ympärillä paljon rasvaa joka vaarallista ? Ylipaino lisää monien sairauksien riskiä. Lisäksi ylipaino hankaloittaa tulevaisuudessa sinun liikuntakykyäsi.

Itse olin nuorena alipainon rajoilla koska en vain lihonut. Nyt 50 vuotiaana olen normipainon ja ylipainon rajoilla. Tämä paino sopii minulle paremmin mitä alipainon rajoilla olo mutta koetan varoa etten lihoisi enempää koska ylipaino aiheuttaa ajan kanssa ongelmia kuitenkin. Helpompaa jos pysyy suunnilleen kohtuullisessa painossa.

Sen verran nähnyt lihavan ihmisen elämää läheltä etten itse haluaisi sitä että 40v iässä jo kokoajan kipeä ja niveliä leikataan usein kun eivät enää kestä vaikka ihminen laihduttikin nyt mutta se lihavuus aika kerkesi aiheuttaa jo vahinkoja jotka eivät koskaan korjaannu.

Rasvaa tasaisesti vartalossa.

Vierailija
14/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat seurustella - niin laihduta!

Mutten ihan sama - ellet halua olla terve

Vierailija
15/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi. Kaikki voittaa.

Vierailija
16/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko AP:n viestistä sellaisen käsityksen, että hänellä on paljon vientiä?

T. Eri

Vierailija
17/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia fetissejä löytyy. Ja jos kykenee lihavaa panemaan, niin yleensä lohkeaa helpommin.

Vierailija
18/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän väliin vitsi: mitä yhteistä on elämällä ja suklaarasialla lihavalle? molemmat kuluvat loppuun nopeasti. älä laihduta miesten takia, vaan itsesi tähden. on mukavaa nähdä omat varpaat, kun seisoo suorassa. 

Vierailija
19/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, on niitä jotka ajattelevat että ronkelit runkkaa, reikä se on rinkelilläkin jne. pääasia että seksiä saa.

En kyllä henkilökohtaisesti tunne yhtäkään miestä joka ainakaan myöntäisi tykkäävänsä "isommista", tai ensisijaisesti tapailisi sellaisia. Eiköhän useimmissa tapauksissa ole kyse siitä, että "parempaa" ei ole ollut tarjolla tai saatu... Ja seuraavaksi valitellaan jäätävää morkkista.

Vierailija
20/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa itsensä takia. Nuorena se on vielä helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi