Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että Charles rakasti Dianaa yhdessä vaiheessa paljonkin - ennen kuin asiat menivät vikaan

Vierailija
12.02.2023 |

Olen miettinyt Charlesin ja Dianan avioliittoa. Se liittyy Harryynkin. On yleinen käsitys, että Charles ei koskaan rakastanut Dianaa ja heidän avioliittonsa oli nk. järjestetty avioliitto. Kuitenkaan Charlesia ei koskaan painostettu naimaan Dianaa. Philip oli huolissaan Dianan maineesta, ja kehotti siksi Charlesia tekemään jonkun ratkaisun - erota tai sitoutua. Pitää muistaa, että silloin elettiin erilaista aikaa. Kyllä he ehtivät kuitenkin seurustella noin vuoden ennen häitä, että ihan mistään salamahäistäkään ei voida puhua. Diana on itse kertonut, että he rakastuivat pikkuhiljaa. Myös Dianan äiti, toimittaja Dickie Arbiter, valokuvaaja Arthur Edwards ja henkilökunnan jäsenet ovat kertoneet, että heidän välillään oli alkuaikoina rakkautta. Poikien synnyttyä he olivat kuin mikä tahansa perhe jonkin aikaa. Vaikeuksia aiheuttivat varmaan julkisuuden paine, Dianan mielenterveysongelmat, ikäero ja muut haasteet. Vikaa oli niin sysissä kuin sepissäkin. Se väite, ettei rakkautta olisi missään vaiheessa ollut tai tai Diana olisi ollut "uhrilammas", ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Luulen, että yhdessä vaiheessa Charles rakasti Dianaa paljonkin. Tästä on kuviakin, kun Charles suutelee vaikka Dianan kättä spontaanisti yleisötilaisuuksissa, kuten tässä Braemar Gameseissa vuonna 1982. Ele on täynnä kiintymystä ja hellyyttä.

https://www.alamy.com/stock-photo-prince-charles-kisses-the-hand-of-pri…

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meni vikaan?!

Vierailija
2/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatu H. rakasti myös serkkuaan, kunnes ilkeä serkku tappoi itsensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ketä voi kiinnostaa tuollaiset asiat? Yritä nyt keksiä järkevämpää ajattelemista jos siihen kykenet.

Vierailija
4/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tappoi noin vain?!

5/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Charles oikeasti rakastui Dianaan, hän oli vaan sopiva neitsytmorsian ja Charlesilla alkoi olla kiire löytää puoliso.

Vierailija
6/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rakkaus sitten tarkoittaakaan.

Vierailija
7/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihmetyttää kyllä, kun sanotaan, että Diana olisi ollut joku uhrilammas. Hän oli kuitenkin täysi-ikäinen ja teki valintansa itse. Nuori, mutta 20-vuotias ei siihen aikaan ollut tavattoman nuori menemään naimisiin. Camillan haamu muodostui hänelle ehkä koetinkiveksi, henkisesti. Tiettävästi Dianan oli vaikea sietää muitakaan Charlesin ystäviä.

Vierailija
8/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta pätkääkään.

Dianasta en koskaan ole pitänyt. Kuolema teki hänestä suositun. Jos eläisi, olisi tasapainoton naisraunio.

Vierailija
9/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tappoi noin vain?!

Juu

Vierailija
10/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tappoi noin vain?!

Kyllä

Aatua se satutti

rakas tuhosi kaksi elämää...

No okei, sitten Aatu tappoi paljon porukkaa

Vierailija
11/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

En usko, että Charles oikeasti rakastui Dianaan, hän oli vaan sopiva neitsytmorsian ja Charlesilla alkoi olla kiire löytää puoliso.

Alkuun varmaan näin, mutta kyllä he myöhemmin avioliton alkuaikoina rakastuivat toisiinsa. Diana sanonut näin. Ehkä Camilla kummitteli taustalla, mutta ensimmäisinä viitenä vuotena Charlesilla ja Camillalla ei ollut ainakaan fyysistä suhdetta lähteiden mukaan

Vierailija
12/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles on aluksi ja lopuksi helvetin ruma mies.

Vierailija
13/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoin tuota kuvaa Charlesista suutelemassa Dianan kättä tuli ensimmäisenä mieleen että Diana on iloisesti yllättynyt.

Vierailija
14/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku osapuolista avautunut sulle vai mistä tiedät noin tarkasti ajatukset.

Luulen että Diana oli ihastunut prinssiin ja puoleen valtakuntaan kunnes tajusi että on satua.

Vierailija
15/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä varmaan voinutkin tulla kiintymystä ja tunteita toiseen.

Kaksi yhteistä lasta kuitenkin saivat.

Vierailija
16/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoin tuota kuvaa Charlesista suutelemassa Dianan kättä tuli ensimmäisenä mieleen että Diana on iloisesti yllättynyt.

Ja nyt kun katson Charlesia tulee mieleen suru ja katumus :D. Meinaan että itse en saa tuosta irti sitä tunnetta että siinä rakastunut pari tekee jotain joka on heille luontevaa. Voin tietysti olla väärässä ja varmaan olenkin.

Vierailija
17/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nämä kuvat Bahaman-matkalta vuonna 1982. Halailua ja pussailua rannalla. 🥰

https://fi.pinterest.com/pin/33073378502202478/

Tai nämä kuvat.

https://princessdianabookboutique.wordpress.com/2015/02/17/17-february-…

Vierailija
18/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ihmetyttää kyllä, kun sanotaan, että Diana olisi ollut joku uhrilammas. Hän oli kuitenkin täysi-ikäinen ja teki valintansa itse. Nuori, mutta 20-vuotias ei siihen aikaan ollut tavattoman nuori menemään naimisiin. Camillan haamu muodostui hänelle ehkä koetinkiveksi, henkisesti. Tiettävästi Dianan oli vaikea sietää muitakaan Charlesin ystäviä.

Nuori ja kokematon oli. Sehän oli tärkein kriteeri Walesin prinssin puolisolle! Camilla oli Charlesille paljon enemmän kuin ystävä, mikä Diana oivalsi jo ennen häitä. Hän ei kuitenkaan suostunut siihen perinteiseen kuninkaallisen vaimon rooliin, jonka oletettiin hyväksyvän puolisonsa rakastajattaret. Romanttinen hupsu hän oli, ja itse kovasti rakastunut unelmiensa prinssiin, joka osoittautui sammakoksi.

Kukapa keski-ikäistyvä mies ei olisi ollut "rakastunut" yli kymmenen vuotta nuorempaan naiseen, jonka kanssa piti julkisuudessa esittää onnellista paria.

Vierailija
19/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko syy oli Charlesin. Hänhän se valehteli seurakunnan edessä - ja miljoonien todistaessa asiaa televisioiden ääressä - rakastavansa Dianaa ja olevansa tälle uskollinen. Vaikka EI OLUT jättänyt Camillaa. Tästä tosiasiasta ei pääse mihinkään.

Jos häistä jätettäisiin pois se ylimääräinen prinsessa-touhu ja älytön liioittelu kaiken romanttisen suhteen, vaan juhlittaisiin sitä, että kaksi aikuista sitoutuvat toisiinsa, ja alettaisiin ymmärtää kysymyksessä olevan VIRALLINEN SOPIMUS, olisi kaikki normaalimpaa.

Vierailija
20/20 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko milloin viimeksi jutellut Charlesin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi