Miksi lähetätte Tinderissä tykkäyksiä henkilöille, jotka asuvat tosi pitkän välimatkan päässä?
Useita kertoja saan tykkäyksiä Tinderissä miehiltä, jotka asuvat toisella puolen Suomea, esim.tyyliin 400km päässä. Sitten kun tykkään takaisin ja tulee match, niin kysyn, että onko sinulla säännöllisiä käyntejä minun paikkakunnallani, saan vastauksen, että ei ole. Mä ymmärrän, että silloin jos esim. Vaikka vanhemmat tai kaverit asuvat paikkakunnalla x ja tulee säännöllisesri käytyä siellä, niin silloin voi vaikka lähettääkin tykkäyksen, mutta jos ei ole mitään kytköksiä kyseiselle paikkakunnalle, niin en minä ainakaan alkaisi tutustua siihen tyyppiin. Tai joku 130km välimatka ei edes ole paha,mutta esim. 400km välimatka on jo aika pitkä. Vai onko niin, että ne henkilöt eivät vaan ole löytäneet seuraa lähempää ja siksi lähettävät tykkäyksiä ympäri Suomen, jos joku kiinnostava löytyisi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Miesten ääriaktiviteettejä tinderissä:
- Jotkut swaippaa kaikille oikealle katsomatta edes profiilia
- Jotkut viettävät kaikki päivät siellä ja koko Suomi on jo käyty läpi
- Eivät ole kiinnostuneita itse henkilöstä vaan panoluvun nostamisestaToisaalta se on vaikea sanoa Tinder profiilista tykkääkö henkilöstä sillä voi olla uusi sosiaaliseen mediaan tai kuvat voi olla erityisen huonoja, vaikka olisi kuunnellut jotakuta muuta. Esim minun veljeni on todella huono valitsemaan hyviä kuvia vaikka tykkääkin kuvaamisesta.
TAI SITTEN VELJESI ON RUMILUS
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on sitten myös itselläsi se satojen kilometrien hakualue, jos näet nuo profiilit ja jos mies ei kerran koskaan edes käy alueellasi ?
Minulla on hakualue 50km, silti saan tykkäyksiä jopa tuhansien km päästä.
Ap
Eihän siellä pitäisi näkyä sulle muita kuin ne jotka sopivat omiin kriteereihisi? En kyllä ole ollut Tinderissä vuosiin että liekö sitä muutettu jotenkin? Kuulostaa järjettömältä.
Ukkomiehiä ja muita huvikseen katselevia nuo varmaan lähinnä on.
Jos sinkkumies matkustaa työn puolesta ympäri Suomea, silloin kannattaa antaa etukäteen tykkäyksiä siellä paikkakunnalla asuville naisille, mihin on menossa työkeikalle.
Matkusteltaessa on hauska tutustua paikallisiin ihmisiin.
P*mpan toivossa tykkään jokaisesta Tinderissa. Hyvä olla reserviä.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on sitten myös itselläsi se satojen kilometrien hakualue, jos näet nuo profiilit ja jos mies ei kerran koskaan edes käy alueellasi ?
Minulla on hakualue 50km, silti saan tykkäyksiä jopa tuhansien km päästä.
Ap
Eihän siellä pitäisi näkyä sulle muita kuin ne jotka sopivat omiin kriteereihisi? En kyllä ole ollut Tinderissä vuosiin että liekö sitä muutettu jotenkin? Kuulostaa järjettömältä.
Ihmiset matkustelevat paljon.Voisko vaan olla, että tykkäyshetkellä se mies on ollut viidenkympin säteellä, mutta on tällä hetkellä kauempana.
Jos mä swaippaisin 400 km päästä jonkun niin sehän saattaisi asua Tukholmassa asti, joo, miten tuollaisen saa?!
Tuliks mieleen että toinen saattaa haaveilla maiseman vaihdoksesta samalla vedolla ?
Vierailija kirjoitti:
Jos mä swaippaisin 400 km päästä jonkun niin sehän saattaisi asua Tukholmassa asti, joo, miten tuollaisen saa?!
Jos se tukholmalainen on ollut Suomessa käymässä niin toki näkyy silloin sun alueella. Ja onhan Tinderissä Premiumissa kaiketi se travel-toiminto, missä voit vaihtaa omaa paikkakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin, kun olin nettideitissä. Swaippasin samantien vasemmalle ne joilla oli etäisyys enemmän kuin 50km. Onneks ne oli melkoisia mursuja kaikki.
No eihän yli 50 km ole matka eikä mikhän.
Kyllä se on silloin kun koko elämä on maalla Pörsänmäellä ja muualla asuvat eivät ole edes ihmisiä
ja kaikki jotka käyvät edes kaupungissa satunnaisesti ovat h+m+ja--
Sitä kun naisena olettaa että etäsuhteessa se on MIES joka AUTOLLA tulee aina NAISEN luoka ja MAKSAA BENSAT + muut...Sekä tietty tarjoaa vielä ruoat ollessaan luonansa.
Helppoa naiselle tuollainen tietty