Onko normaalia että kun yksi mies ei saanut erästä naista 12 vuotta sitten, niin hän ei sen koommin ole halunnut ketään kun "ei van tulee samanlaisia tunteita kenenkään muun kanssa"
Mitä olette mieltä tuollaisesta tapauksesta?
Oli tavannut tuon naisen n. 25veenä, ja nainen oli tehnyt niin lähtemättömän vaikutuksen ettei mies koskaan ole halunnut muuta kuin tuon naisen...Sanoo että olisi petos ja epäreilua ryhtyä suhteeseen kenenkään muun kanssa.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden miehen joka yläkouluikäisenä poikana näki kerran tytön johon ihastui. Kun aikuistui yritti etsiä tyttöä koska tiesi muutamia asioita tämän suvusta mutta ei löytänyt tyttöä.
Mies löysi tyttöystävän muualta mutta tuli ero. Sitten sattumalta näki tämän noin 10v aikaisemmin näkemänsä tytön taas vilaukselta. Sai selvitettyä tytön puhelinnumeron. Soitti. Ja nyt ovat olleet jo monta vuotta naimisissa.
Joskus onnistaa.
Ihastui täysin tuntemattomaan?
"JOO, ihastui tollain vaan ulkonäköön, kyllä pitäisi miestenkin olla just niinkuin naiset ja pyöritellä 100 vuotta päässään, keneen voi tuntea jotain" Tuon takia miehet lähestyvät naisia ja ovat aina lähestyneet.
Tämä. Ja sitten valittavat naisen vaikeasta luonteesta, koska valintaa ei ole tehty luonteen perusteella.
Valintaa ei tehdä koskaan minkään luonteen perusteella. Ulkonäkö edellä menevät kaikki, naiset ja miehet. Kauniit ovat kauniiden kanssa ja rumat rumien. Raha voi olla ainoastaan tuon kuvion sotkeva elementti.
Valinta tehdään kokonaisuuden perusteella. Vankilassa esimerkiksi on kauniita mutta päästään sekaisin olevia naisia. Eivät he pariudu minkään pörssiyhtiön johtajan kanssa. Ihmiset pariutuu kaltaiseensa seuraan. Sellaisten kanssa joka osaa toimia oikein niissä omissa piireissä. Vankilamuija tekee vaikutuksen uhotessaan lähipubissa, mutta sama käytös ei ulkonäönkään kanssa toimisi kansainvälisillä coctailkutsuilla. Ymmärrätkö?
Totta toinen puoli, mutta tuollainen on liian laskelmoivaa ollakseen todellista rakkautta. Tuo on just sitä että sitten kuitenkin petetään sen vankilamuijan kanssa tuota seurapiirimuidua.
Ei sen tarvitse olla laskelmointia. Samankaltaiset liikkuvat samoissa piireissä, työpaikoilla, kaveripiireissä ja perhetuttujen piireissä. Silloin tutustuu ja rakastuu niissä puitteissa missä itsekin liikkuu.
Nyt pörssiyhtiön johtajan piireistä on aika pitkä matka jonnekin ostarin pubiruusun sekoiluelämään. Ei varmaan tavattu purjehtimassa tai golf-clubin brunssilla?
Suomihan on siitä jännä paikka että täällä meillä eri piirien tiet risteää aika paljonkin. Esim. kaikkien lapset käy samoja kouluja ja päiväkoteja, presidenttiin saattaa törmätä jossain Prismassa ym. Silti, ei täälläkään pariuduta miten sattuun.
Aito ihastus voi johtaa tähän. Surullista. Elmä täytyy eää.Itse käynyt läpi saman.
Itse rakastuin teini-iässä erääseen tyyppiin, mutta en koskaan saanut vastakaikua. Yritin muutaman kerran "rakastua" ja elin avoliitossakin monta vuotta. Ei tullut mitään, joten päätin elää sinkkuna.
Ei ainakaan kovin tyypillistä, koska useinhan miehet hankkivat laastarisuhteen heti eron jälkeen. Kun eihän sitä haluta olla yksinkään, että oikeastaan kuka tahansa kelpaa laastariksi.
Huono juttu. Pitäs jatkaa eteenpäin. Ei jumittua siihen.
12 vuotta on pitkä aika haaveilla. Ehkä olet aseksuaali?
Yleensä näitä voimakkaita ihastuksia on murrosikäisillä mutta ne laantuu, kun aletaan oikeisiin parisuhteisiin.
Jos mies on tyytyväinen kaukorakkaudessaan, mikä siinä.
miekin rakastuin teininä, seurustelinkin tämän pojan kanssa. erosimme parikymppisinä ja minulla meni vain 5 vuotta, ennen kuin löysin ukkoni. ja tämä kammotus tulee olemaan elämäni viimeinen mies.
Olin nuorena suhteessa joka paloi kuumalla liekillä ja vaikka päättyikin "rumasti" ei kukaan muu tuoksu tai tunnu samalta, ei keskustellessa eikä naidessa. Tunne sikäli molemminpuolinen että vieläkin välillä ottaa yhteyttä vaikka on naimisissa.
Ei minulla ole kellekkään muulle mitään annettavaa tai halua saada suhdetta jossa tyydyn johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena suhteessa joka paloi kuumalla liekillä ja vaikka päättyikin "rumasti" ei kukaan muu tuoksu tai tunnu samalta, ei keskustellessa eikä naidessa. Tunne sikäli molemminpuolinen että vieläkin välillä ottaa yhteyttä vaikka on naimisissa.
Ei minulla ole kellekkään muulle mitään annettavaa tai halua saada suhdetta jossa tyydyn johonkin.
Jos tunne olisi molemminpuolinen, hän ei olisi naimisissa toisen kanssa. Ettei vaan säälistä ota sinuun yhteyttä kun tietää tilanteesi...
Mun exäni on juuri tuo mies.... sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ensimmäiset jutut jäävät kaikilla hyvin mieleen ja tuntuvat ihmeelisiltä, mutta tuo on kyllä typerin mahdollinen syy pilata loppuelämänsä.
Elämä on lyhyt ja siitä pitää ottaa kaikki irti.
Jotkut miehet tuntuu leimaantuvan yhteen naiseen kuin ankanpoikanen joka näkee emonsa ensi kertaa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaalia. Ei siinä muut kiinnosta, jos tietää, kuka on Se Oikea
Maailmassa on miljardeja ihmisiä, molempia sukupuolia. Luuletko, että kukaan meistä oikeasti löytää "sen oikean"?
Mä löysin, kai joku muukin voi 😃
No ethän tuota löytänyt. Juuri edellisessä viestissäsi kerroit miten ei ole vielä onnistanut.
Ap, mitä ihmettä jonkun muun parisuhdetilanne ja sen mahdolliset syyt sinulle kuuluvat? Anna ihmisten olla rauhassa ja keskity omaan elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on miljardeja ihmisiä, molempia sukupuolia. Luuletko, että kukaan meistä oikeasti löytää "sen oikean"?
No ethän tuota löytänyt. Juuri edellisessä viestissäsi kerroit miten ei ole vielä onnistanut.
Löytynyt on, saaminen on asia erikseen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hieman eri käsitys "se oikeasta".
"Saaminen" tapahtuu aivan luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hieman eri käsitys "se oikeasta".
"Saaminen" tapahtuu aivan luonnollisesti.
Selvä, täs nyt vähä kestää 😂
Ihan normaalia. Harvassa on sellaiset ihmiset jotka oikeasti kiinnostavat.
Mun lukioaikainen ex-poikaystävä on varmaan vähän tätä sorttia, otti nimittäin 10v myöhemmin yhteyttä ja kertoi miten minun jättäminen oli elämänsä suurin virhe (ensin yritti ghostata ja sitten jätti tekstarilla) ja rakastaa minua edelleen jne jne.. Hän olikin semmoinen melankoliaan ja haaveiluun taipuvainen tyyppi jonka voin hyvin kuvitella muodostavan mielessään jonkun ihanne-haavekuvan toisesta. En tiedä mitä hänelle sen jälkeen on tapahtunut koska ei todellakaan kiinnostanut jatkaa yhteydenpitoa. Toivottavasti olisi päässyt yli ja eteenpäin elämässään. Tietysti se on jokaisen oma valinta jättäytyä yksin, mutta ihmisen itsensä kannalta toivoisi ettei mihinkään haaveeseen jäätäisi jumiin vaan pystyisi käsittelemään asian ja elämään täysillä. Yksin tai rakastuen toiseen, miten vaan.
Tässähän mies kuitenkin sai haluamansa naisen, tosin liian lyhyeksi aikaa. Tilanne on täysin toinen kuin mistä aloituksessa puhutaan, mikäli käsitin oikein.