Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että kun yksi mies ei saanut erästä naista 12 vuotta sitten, niin hän ei sen koommin ole halunnut ketään kun "ei van tulee samanlaisia tunteita kenenkään muun kanssa"

Vierailija
11.02.2023 |

Mitä olette mieltä tuollaisesta tapauksesta?
Oli tavannut tuon naisen n. 25veenä, ja nainen oli tehnyt niin lähtemättömän vaikutuksen ettei mies koskaan ole halunnut muuta kuin tuon naisen...Sanoo että olisi petos ja epäreilua ryhtyä suhteeseen kenenkään muun kanssa.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Jos ei kolahda, niin sitten ei kolahda. 

Vierailija
122/132 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena suhteessa joka paloi kuumalla liekillä ja vaikka päättyikin "rumasti" ei kukaan muu tuoksu tai tunnu samalta, ei keskustellessa eikä naidessa. Tunne sikäli molemminpuolinen että vieläkin välillä ottaa yhteyttä vaikka on naimisissa.

Ei minulla ole kellekkään muulle mitään annettavaa tai halua saada suhdetta jossa tyydyn johonkin.

Tottakai ensimmäiset jutut jäävät kaikilla hyvin mieleen ja tuntuvat ihmeelisiltä, mutta tuo on kyllä typerin mahdollinen syy pilata loppuelämänsä.

Elämä on lyhyt ja siitä pitää ottaa kaikki irti.

Pilaa elämänsä kun ei väkisin  jahtaa jotka eivät oikeasti kiinnosta vaan on ennemmin onnellinen yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena suhteessa joka paloi kuumalla liekillä ja vaikka päättyikin "rumasti" ei kukaan muu tuoksu tai tunnu samalta, ei keskustellessa eikä naidessa. Tunne sikäli molemminpuolinen että vieläkin välillä ottaa yhteyttä vaikka on naimisissa.

Ei minulla ole kellekkään muulle mitään annettavaa tai halua saada suhdetta jossa tyydyn johonkin.

Tottakai ensimmäiset jutut jäävät kaikilla hyvin mieleen ja tuntuvat ihmeelisiltä, mutta tuo on kyllä typerin mahdollinen syy pilata loppuelämänsä.

Pilaa elämänsä kun ei väkisin  jahtaa jotka eivät oikeasti kiinnosta vaan on ennemmin onnellinen yksin?

JOS on onnellinen yksin niin sehän on ihan ok. Mutta monet ei ole, vaan surkeana velloo siinä ettei saanut sitä unelmanaista.

Vierailija
124/132 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaalia. Ei siinä muut kiinnosta, jos tietää, kuka on Se Oikea

Maailmassa on miljardeja ihmisiä, molempia sukupuolia. Luuletko, että kukaan meistä oikeasti löytää "sen oikean"?

Mä löysin, kai joku muukin voi 😃

No ethän tuota löytänyt. Juuri edellisessä viestissäsi kerroit miten ei ole vielä onnistanut.

Löytynyt on, saaminen on asia erikseen 😅

Minulla on hieman eri käsitys "se oikeasta".

"Saaminen" tapahtuu aivan luonnollisesti.

Olen eri, mutta minäkin ajattelin yli 40 vuotta noin, että sen oikein määritelmään ikäänkuin kuuluu tunteiden molemminpuolisuus. Ei voi olla oikea, jos ei ole saatavilla ja kiinnostunut. Mutta sitten joku kolahti niin paljon kovempaa kuin kukaan ikinä aiemmin, että olen joutunut pyörtämään ajatuksiani. Nyt ajattelen, että joku voi olla minulle oikea vaikka minä en ole sitä hänelle. Tai ainakin oikeampi kuin kukaan muu.

Vierailija
125/132 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla kaappihomo ja selittää sen pois tällä tavoin.

Vierailija
126/132 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kukaan muu vaan tunnu samalta, niin mitä elämästä kaiken irti ottamista se on, että ottaa elämäänsä ja sänkyynsä jonkun joka tuntuu riittämättömältä ja kakkosvaihtoehdolta?

-eri

Vierailija
127/132 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen viimeisintä suhdetta olisin sanonut että ei ole normaalia.

Nyt sanon että on.

2 vuotta seurustellut erään naisen kanssa ja jos tämä suhde joskus loppuu niin en tule ikinä enää seurustelemaan.

Ei vaan olisi reilua uutta kumppania kohtaan. mitä mä sanoisin jos hän kysyisi ketä rakastan, exäni nimenkö vai valehtelisinko?

Vierailija
128/132 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tunne olisi molemminpuolinen, hän ei olisi naimisissa toisen kanssa. Ettei vaan säälistä ota sinuun yhteyttä kun tietää tilanteesi...

Elämä ei ole aina noin suoraviivaista.

t. yksi joka voisi olla tuo kyseinen naimisissa oleva nainen

Vierailija
129/132 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ivaavia kommentteja. Uskollisuus on lähtökohtaisesti kaunista. Eikä ihminen ole kone.

Olen uskollinen miehelleni nyt, ja varmasti olisin sitä pitkän aikaa, vaikkei minulla häntä enää olisi.

Vierailija
130/132 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ja hyväksyttävää olla haluamatta parisuhdetta. Mutta tuo syy on lapsellinen. Mies on rakastunut mielikuvaan siitä naisesta. Ei ole olemassa yli-ihmistä, joka olisi parempi kuin kaikki muut. Jos tämä mies olisi "saanut" tämän haluamansa naisen, on mahdollista, että suhde ei olisi toiminut. Arki sen naisen kanssa ei välttämättä

olisi ollut sellaista kuin miehen haavekuvissa.

Naurettavaa haihattelua aikuiselta. Ja kuten sanottu, sinkkuus on ihan hyväksyttävä valinta.

Vierailija
131/132 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia ja hyväksyttävää olla haluamatta parisuhdetta. Mutta tuo syy on lapsellinen. Mies on rakastunut mielikuvaan siitä naisesta. Ei ole olemassa yli-ihmistä, joka olisi parempi kuin kaikki muut. Jos tämä mies olisi "saanut" tämän haluamansa naisen, on mahdollista, että suhde ei olisi toiminut. Arki sen naisen kanssa ei välttämättä

Naurettavaa haihattelua aikuiselta. Ja kuten sanottu, sinkkuus on ihan hyväksyttävä valinta.

Tuo on aika erikoinen ajattelutapa: sinkkuus on mielestäsi hyväksyttävä valinta, mutta jos sinkkuus tapahtuu siksi, että haluaisi yhden ainoan ihmisen, se muuttuu mielestäsi haihatteluksi.

Itselleni parisuhteen perusta on, että näen kumppanini ainutlaatuisena ja korvaamattomana. Täydellinen hän ei ole, mutta hän on se, kenet olen halunnut.

Paljon suurempaa haihattelua osoittavat mielestäni ne ikisinkut, joilla ei ole mielessään ketään tiettyä ihmistä, vaan ainoastaan ihannekumppanin cv pituuksineen ja silmien väreineen.

Vierailija
132/132 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika erikoinen ajattelutapa: sinkkuus on mielestäsi hyväksyttävä valinta, mutta jos sinkkuus tapahtuu siksi, että haluaisi yhden ainoan ihmisen, se muuttuu mielestäsi haihatteluksi.

Itselleni parisuhteen perusta on, että näen kumppanini ainutlaatuisena ja korvaamattomana. Täydellinen hän ei ole, mutta hän on se, kenet olen halunnut.

Paljon suurempaa haihattelua osoittavat mielestäni ne ikisinkut, joilla ei ole mielessään ketään tiettyä ihmistä, vaan ainoastaan ihannekumppanin cv pituuksineen ja silmien väreineen.

On vissi ero onko sinkku sen takia että haluaa tai ei ole löytänyt ketään, kuin se ettei edes katso muita sen takia kun haaveilee ihmisestä jota ei tunne kunnolla. Sama kun rakastaisi fiktiivistä hahmoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi