Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että kun yksi mies ei saanut erästä naista 12 vuotta sitten, niin hän ei sen koommin ole halunnut ketään kun "ei van tulee samanlaisia tunteita kenenkään muun kanssa"

Vierailija
11.02.2023 |

Mitä olette mieltä tuollaisesta tapauksesta?
Oli tavannut tuon naisen n. 25veenä, ja nainen oli tehnyt niin lähtemättömän vaikutuksen ettei mies koskaan ole halunnut muuta kuin tuon naisen...Sanoo että olisi petos ja epäreilua ryhtyä suhteeseen kenenkään muun kanssa.

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se väärin. Kyllä miehen outää aina hyvöksyö nainen kun nainen joka miehen valitsee palvelijakseen ja maksajakseen. Miehellä ei ole mutään oikeutta valita naista ja kieltäytyä naisesta joka miehen valitsee!

Vierailija
142/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani oli kihloissa ja aikeissa mennä naimisiin. Sitten hänen kihlattunsa kuoli. Sen jälkeen hän ei halunnut enää ryhtyä minkäänlaiseen rakkaussuhteeseen kenenkään kanssa. Ei mennyt siis enää kihloihin saati naimisiin. Jos kerran siltä tuntui, niin sehän oli hänen asiansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju, jossa realistiset jalat maassa ihmiset hutkii romantikkoja ja haihattelijoita. Mielenkiintoista. 

Vierailija
144/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ok ja on totta.

Ihminen kohtaa rakkauden pari kolme kertaa elämässään.

Vierailija
145/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vielä täällä ihmetellään pitkiä parisuhteita vaikka olisikin löytänyt sen oikein jo heti nuorena ja joka tuntuu edelleen parhaalta mahdolliselta, sinun toiselta puoleltasi. Kenen kanssa olet henkisesti ihan samalla tasolla ja kenen kanssa rauhoitut heti kun pääset hänen lähelleen. Lisäksi seksi on samaa tasoa, taianomaista <3 

Vierailija
146/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvusta löytyy yksi (tai löytyi - on kuollut jo hyvän aikaa sitten), joka ei nuorena saanut sitä jonka olisi halunnut, ja eli koko elämänsä poikamiehenä. Mutta en tiedä tämän asian yksityiskohtia kovin tarkasti. Ehkä kukaan muu ei kelvannut, tai sitten ne samat asiat joiden takia nuoruusaikojen suhde kariutui, aiheuttivat mahdollisten muiden suhteiden kariutumisen myös.

kyllä ne syitä keksii vanhat pojat. vanhojapelkurihomoja ne on 😶‍🌫

Vierailija
147/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tunne vie miestä... 

Nainen, toteutumattomana toiveena täydellinen. 

Mitäpä sitä suotta tutustumaan. 

Vierailija
148/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on miehen omasta valinnasta. Mies valitsi olla hullu pakkomielteinen. Hyvää jatkoa 

Vierailija
149/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot elää sinkkuina mutta homojen pitää piilotella sitä ottamalla akka.

Vierailija
150/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon törmännyt tuollaiseen ihmiseen eikä se väärin ole. Hän oli kans kiinni vanhassa ihastuksessa niin ettei ollut vuosikausiin toisia suhteita. Onhan siinä se että jos ei oikeasti oo suhteessa sen ihastuksen kohteen kanssa niin se haavekuva ei koskaan karise ja realisoidu ja siinä jumittaakin pitempään. Ja sitten kurjaa on se että jossain olisi voinut olla joku aidosti yhteensopiva ihminen mutta häneen ei olla valmiita tutustumaan koska ne tunteet on varattu. 

Mutta jokainen voi elää kuten elää, ei ole oikeaa tapaa. Itselleni kåvi niin että kohtasin ihmisen jonka kanssa kaikki natsasi. Oltiin intuitiivisesti yhteydessä eli lun hän aloitti lauseen mä lopetin jne. Oli samankaltainen elämäntarina ja siis kaikin tavoin sielunkumppanuus. Hän kuitenkin säikähti yhteyttä ja vetäytyi ja suhde ei edennyt oikein mihinkään. Tuo oli minulle raskasta koska koin että jos minun kuuluu jonkun kanssa olla se on hän. Päätin sitten yhteydenpidon ja nyt kun asiasta on jo pari vuotta niin en koe asiaa enää niin jyrkästi. Tuo ihminen ei ollutkaan se sopiva minulle koska ei halunnut suhdetta rakentaa. Kaipaus on laantunut. En etsi erityisesti suhdetta mutta ehkä minullekin voi joku vielä olla. 

Vierailija
151/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä petti ja kohteli paskasti jonkun aikaa ennen sitä. Roikkui eron jälkeen joku 7 vuotta mussa kiinni, kunnes lopulta löysi sitten itselleen uuden naisen. Ovat nykyisin naimisissa ja lapsiakin on. Toivottavasti ei mieti enää menneitä vaan on parempi mies sille vaimolleen kuin mulle.

Vierailija
152/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyä johonkin. Väärin tekee itselle ja toiselle.

Mies tyytyy aina. Poikkeuksena paras 1% miehistä jotka saavat sellaisen naisen kuin haluavat.

Loput tyytyvät.

No eihän tämä tarinan mies ole tyytynyt. Hän on mieluummin yksin, kun ei saanut sitä kenet olisi halunnut.

Vierailija
153/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyä johonkin. Väärin tekee itselle ja toiselle.

Mies tyytyy aina. Poikkeuksena paras 1% miehistä jotka saavat sellaisen naisen kuin haluavat.

Loput tyytyvät.

Älä puhu muiden miesten puolesta. Yrität loukata naisia, mutta me arvostamme miehiä vähän enemmän. Ja suurin osa miehistä ei ole kaltaisiasi.

Nainen... arvostaa... miehiä?!

Tämä oli kyllä koomisinta vähään aikaan!

Vierailija
154/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin 34 vuotiaana ja olen nyt 39 vuotias. En halua kun sen miehen tai en ketään. Nyt on se ei ketään.

Vierailija
155/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on uskomaton taito uhriutua mitä mielikuvituksellisimmista asioista vailla mitään kosketusta todellisuuteen. Jos joku nainen antaa pakit, niin mies pitää sitä henkilökohtaisena loukkauksena. Mies katkeroituu, erakoituu, incelöityy. Hän ulisee: "Jos mä en saa unelmieni naista minkä tapasin 12 vuotta sitten, niin en halua ketään!"

Se on sitten voi voi. Mies poistaa itsensä parisuhdemarkkinoilta. Naiset jatkavat elämäänsä. Myös se "unelmien nainen" joka antoi pakit 12 vuotta sitten. 

On se niin väärin kun mies olikin kykenevä rakastumaan, eikä se ole ihan sama korvata sitä unelmien naista jollakulla muulla??