Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raahen Halloween murha

Vierailija
11.02.2023 |

https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000009384449.html

Hyytävä juttu. Aikeena oli tappaa koko perhe. Toisesta jutusta luin myös ettei tunne kuulemma mitään katumusta teostaa, tuntui hyvältä murhan jälkeen.

Kommentit (247)

Vierailija
221/247 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä keississä paljon huumoriarvoa. Michael Myers? Heheh!

Oletko oikeasti niin tietämätön, että sekoitat koomikko Mike Michael Myersin ja Halloween elokuvantäysin tunteettoman psykopaattimurhaajan Mike Myersin?

Jälkimmäiseen siis tämä raaka ja säälimätön tekijä identifioitui katsellessaan toistuvasti mm psyk-hoidossa ollessaan Halloween-elokuvaa, ja alkoi siellä ollessaan myös kävellä robottimaisesti ja tuijotellen ilmeettömänä kuten esikuvansa ja lopuksi alkoi pukeutua kuten hän ja toimia.

Millainen ihminen sä olet kun ilkeät tulla naureskelemaan tänne?

Eikun tiedän ihan hyvin Halloween leffan Michael Myersin. Olen katsonut kauhuleffoja ala-asteelta alkaen. Joskus 10-11 vuotiaana sain kotona katsoa televisiosta Hitchcockin klassikon Psykon. Yläasteella aloin katsella kaikkia kauhuleffoja, etenkin niitä, jotka oli Suomessa kiellettyjä. Kyllä tässä keississä on paljon ns. mustaa huumoria. Michael Myers! Ei heeelvetti, hah hah.... :-)

Miksi Sinä olet ainoa jota naurattaa? Ei ihan terveen ihmisen touhua.

No onhan sillä nyt kuitenkin kova huumoriarvo, että joku matkii Halloweenin Michael Myersia. Ihme ettei hurskastelijat ole jo alkaneet syyttää kauhuleffoja.

Kerro ihmeessä, mitä hauskaa tuossa on. Musta on hauskaa, että te psykot luulette olevanne jotakin. 

Vierailija
222/247 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan, että seuraavan täysikuun aikana saamme nähdä jossain päin Suomea itsensä Waldemar Daninskyn! Ja se on sitten menoa!

Minulla on samanlainen kutina. Ei tarvitse odottaa seuraavaan Halloweeniin. Täysikuun aikaan Waldemarin kirous iskee taas.

Seuraava täysikuu on maaliskuun 7. 2023. Meinaan pitää ovet ja ikkunat visusti lukittuna. Waldemarin kanssa ei ole leikkimistä, se on nähty jo monta kertaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/247 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan, että seuraavan täysikuun aikana saamme nähdä jossain päin Suomea itsensä Waldemar Daninskyn! Ja se on sitten menoa!

Minulla on samanlainen kutina. Ei tarvitse odottaa seuraavaan Halloweeniin. Täysikuun aikaan Waldemarin kirous iskee taas.

Seuraava täysikuu on maaliskuun 7. 2023. Meinaan pitää ovet ja ikkunat visusti lukittuna. Waldemarin kanssa ei ole leikkimistä, se on nähty jo monta kertaa!

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin ollessaan täysin oma itsensä, Waldemar Daninsky ei ole tappanut ketään. Mutta täysikuun aikaan hänen karmea kirouksensa aktivoituu, ja se tietää kyllä aina sitä, että ruumiita tulee. En usko, että häntä voidaan pysäyttää.

Vierailija
224/247 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"" Minulla on Freddy Krueger naamari ja hanska, jossa on veitsikynnet. Lisäksi löytyy Jason Voorhees lätkämaalivahdin maski ja iso viidakkoveitsi. Nähdään ensi Halloweenina! :-)"

"Nähdään vaan ja me näytetään oikein kädestä pitäen minne voit työntää säälittävät naamarisi!"

Selvä on. Kumpaa pelkäät enemmän, Freddyä vai Jasonia?[/quote]"

No kaikista pelottavinta sun kohdallasi olisi kun askartelet veskipaperirullista itsellesi naamarin missä lukee "minä olen se vauva.fi-mamma-palstalla typeriä länkyttävä i-di-oo-tti" ja kädessä hanska missä lukee paskahousu sekä aikuisten vaipat jalassa"

ja voin vakuuttaa että kaikki juoksee karkuun.

Vierailija
225/247 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"" Minulla on Freddy Krueger naamari ja hanska, jossa on veitsikynnet. Lisäksi löytyy Jason Voorhees lätkämaalivahdin maski ja iso viidakkoveitsi. Nähdään ensi Halloweenina! :-)"

"Nähdään vaan ja me näytetään oikein kädestä pitäen minne voit työntää säälittävät naamarisi!"

Selvä on. Kumpaa pelkäät enemmän, Freddyä vai Jasonia?

"

No kaikista pelottavinta sun kohdallasi olisi kun askartelet veskipaperirullista itsellesi naamarin missä lukee "minä olen se vauva.fi-mamma-palstalla typeriä länkyttävä i-di-oo-tti" ja kädessä hanska missä lukee paskahousu sekä aikuisten vaipat jalassa"

Kiitos vinkistä, mutta en aio noudattaa ohjeitasi. Kun seuraava Halloween-yö koittaa, pukeudun Jasoniksi.

Vierailija
226/247 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Kiitos vinkistä, mutta en aio noudattaa ohjeitasi. Kun seuraava Halloween-yö koittaa, pukeudun Jasoniksi.

Jason Donovan?

Vierailija
227/247 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Jason Donovan?

Sinulle pitää opettaa kuka Jason Voorhees on.

Vierailija
228/247 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Jason Donovan?

Sinulle pitää opettaa kuka Jason Voorhees on.

Toi on täysin kuvitteellinen, fiktiivinen hahmo, jonka maski päässä jotku höynähtäneet tykkää hillua ja leikkiä kovaa kun saa pelotella muita .

Vierailija
229/247 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahtaa ajatella psykiatri, jolle tämä kertoi aikeistaan tappaa nimenomaan tämän perheen?

Tässä nähdään suomen mt-hoidon tila, ihminen joka uhkaa tappaa joutaisi pakkohoitoon eikä tulisi päästä mihinkään lomille! Vihaksi laittaa.. ei tuollaisten uhkausten voi antaa vain mennä ohi korvien."

Tuossa kun potilas nimenomaan yksilöi kohteensa ja kertoo tahtonsa vahingoittaa nimenomaista perhettä, on ehkä jatkossa tämäön tapauksen vuoksi paikallaan varoittaa heitä ennen kuin kotiutetaan hoidosta ( esim poliisille annetaan tiedoksi ilmoittaa uhatuille, että joku tuollaisia, suoranaisesti heidän henkeen ja terveyteen liittyvää uhka suunnitellut mt-tapaus, on nyt vapaalla).

Ovet lukkoon ja liikkukaa yhdessä porukalla, tai jotain vastaavaa.

Vierailija
230/247 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan jo maaliskuun puolella ja minua alkaa pelottaa. Voinko jollain tavalla varautua tulevaan?

Vierailija
231/247 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan jo maaliskuun puolella ja minua alkaa pelottaa. Voinko jollain tavalla varautua tulevaan?

Heh! Jos olet nähnyt mitä Waldemar Daninskylle tapahtuu täydenkuun aikaan, niin tiedät, ettei mitään ole tehtävissä. Voit yrittää paeta, mutta hän löytää sinut.

Vierailija
232/247 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
233/247 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiyö lähestyy ja on täysikuu...

Vierailija
234/247 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiyö lähestyy ja on täysikuu...

Kyllä. Waldemarin kirous voi iskeä koska tahansa.

Vierailija
235/247 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katson youtubesta erään amerikkalaisnaisen true crime-kanavaa. Vähän ovat eri tuomiot murhista ja tapoissa heillä jenkeissä.

Elinkautinen ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen vapauteen ikinä, 60 vuotta vankeutta jne.

Kerran joku mies sai vain 48 vuotta ja tämä youtubettaja oli sitä mieltä, että noin vähän, olis pitänyt tulla enemmän.

Joo. Sit vertaa Suomen tuomioihin. Mitä on elinkautinen Suomessa, vähintään 12 vuotta ja sitten voi jo päästä ehdonalaiseen.

En tiedä kumpi on parempi. Jollekin riittää lyhyempi aika ja palaavat yhteiskuntakelpoisina takaisin läksynsä oppineina. Joillekin ei riitä mikään rangaistus, palaavat takaisin uusimaan rikoksia ja ovat muille ihmisille hengenvaarallisia.

Yhdysvalloissa on pitkiä tuomioita mutta sitten on myös todella lyhyitä. Tuomiot myös vaihtelee hyvin paljon eri osavaltioissa. Esimerkiksi Georgiassa taposta saattaa selvitä yhden vuoden tuomiolla!

Tässä muutama esimerkki: Charles Mansonia pidetään yhtenä pahamaineisimmista rikollisista mutta Suomessa hän ei olisi saanut edes vankilatuomiota koska ei itse osallistunut murhiin eikä ollut edes murhapaikalla. Jenkeissä sen sijaan tuli kakkua loppuelämän ajaksi ja kaikki ehdonalaishakemukset torpattiin.

Vince Neil ajoi huumekännissä toista autoa päin niin että kaksi nuorta halvaantui ja Hanoi Rocksin rumpali kyydissä kuoli. Tuomio 19 päivää vankeutta. 

Vierailija
236/247 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tämän murhaajan hänen ollessa 7-9v. Järkyttävää nähdä millainen hirviö mukavan oloisesta lapsesta voi kasvaa. 

Vierailija
237/247 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on seuraava täysikuu?

Vierailija
238/247 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on seuraava täysikuu?

En tiedä, mutta olen varma, että Waldemarin kirous aktivoituu taas. Joku voi päästä hengestään?

Vierailija
239/247 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan kammottavaa. Eikä tunne mitään katumusta, sanoi ettei hänestä tällaisesta teosta tarvitse tuntea katumusta.

Ja suomalaisen oikeusjärjestelmän tietäen ei mene kauaakaan kun tuo on taas vapaalla jalalla, vaikka on äärimmäisen vaarallinen. Ei tuollaisella pitäisi olla enää ikinä mitään asiaa vapauteen.

No, eihän se tyyppi täysillä mene. Ei ole ullakolla valoja, vintillä käy jatkuva läpiveto, hissi ei kulje ylimpään kerrokseen, ei ole kaikki inkkarit kanootissa etc.

Ei tuon tyypin paikka ole missään vankilassa, vaan psykiatrisessa hoidossa. Vähänkin kun miettii, mitä kaikkea tuo teko sisälsi. Päässä naksahti jostain Halloween leffan katselusta niin että piti sitten oikein netistä kaikki vermeet tilata, jotta pääsi matkimaan leffan psykopaatti murhaajaa. Kunnon heikkopää.

Ei lekuritkaan kovin viisaita näy olevan, kun kerran tämmönen tyyppi tulee höpisee juttujaan ja sitä ei tosissaan otettu. Jo niiden juttujen perusteella tyyppi olisi kuulunut laittaa lukkojen taa. Aina pitää reagoida, jos joku rupee pehmeitä höpisee. Kumma, ettei tässä maassa ammatti-ihmiset näe.

Nykyään halutaan säästösyistä pitää osastojaksot mahd lyhyinä ja potilaat ulos mahd pian."

Ja keskustelevan kriisiterapian asemesta tarjotaan Halloween-videoita osastolla katsottavaksi?

Vierailija
240/247 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAAHEN HALLOWEEN MURHA /A Lascelles

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan