Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raahen Halloween murha

Vierailija
11.02.2023 |

https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000009384449.html

Hyytävä juttu. Aikeena oli tappaa koko perhe. Toisesta jutusta luin myös ettei tunne kuulemma mitään katumusta teostaa, tuntui hyvältä murhan jälkeen.

Kommentit (247)

Vierailija
241/247 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on evoluutio-opetuksen tulos. Kun lapsille opetetaan, että he ovat vain eläimiä eikä heidän elämällä ole tarkoitusta ja ovat täällä sattuman oikusta, niin tässä on tulos. Miten tämä murha eroaa siinä ideologiassa koiran lopettamisesta, tai siitä, kun leijona tappaa toisen pennut päästäkseen parittelemaan? Jos uskot olevasi eläin, elät kuin eläin. Turha teidän on moralisoida jos uskotte evoluutioon. Siinä on oikein, että vahvin voittaa.

Vain jos ihminen on Jumalan kuva ja Jumalan oma, hänellä on tarkoitus ja hän on arvokas, on tämä teko väärin. Muussa tapauksessa nämä ovat vain mielipiteitä.

Vierailija
242/247 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen katsonut kauhuleffoja ala-asteelta alkaen.

Joskus 10-11 vuotiaana sain kotona katsoa televisiosta Hitchcockin klassikon Psykon. Yläasteella aloin katsella kaikkia kauhuleffoja, etenkin niitä, jotka oli Suomessa kiellettyjä."

Monet lapset saa nykyään valvomatta katsella jo päiväkoti- , saati ala-aste-ikäisistä  saakka valvomatta vaikka mitä raakaa väkivaltapelailua ja roskaa ihan säännöllisesti.

Ei todellakaan ole yhdentekevää millä lapsen tai nuoren ajatusmaailmaa ja maailmankuvaa  ruokkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/247 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tota voi vapaalle päästää. Mutta eihän Suomessa loputtomiin istuta. Perhe joutuu elämään pelossa. Luulen että itse ainakin menettäisin yöunet tämän takia.

Itse ottaisin oikeuden omiin käsiini ja lähtisin sitten vaikka linnaan istumaan vuorostani. Ei tuollaisen hullun pitäisi olla sekuntiakaan enää vapaalla, koskaan!

Vierailija
244/247 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää

Vierailija
245/247 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tekijä puuhaa nykyään? Karmivaa ajatella että tuokin pääsee vapaalle jalalle jossain vaiheessa.

Vierailija
246/247 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha uhrin sielulle. Kamala loppu.

Vierailija
247/247 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan, tää juttu on niin karsee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän