Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Vierailija
11.02.2023 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean tisseille, mitennii?

Vierailija
2/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa muistaa, että naisten kondomi on kehitetty. Sellaisen voi hankkia ja käyttää itse, niin ei tarvitse miestä syyllistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v enkä ole kertaakaan pukenut kumisukkaa, toisaalta en ole ikinä mihinkään yhden illan himoon iskenytkään, vaan fiksuihin ja kunnioitettaviin naisiin parisuhteessa jossa yhdessäolo on luottamusta eikä pettämistä.

Vierailija
4/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylipäätään fiksu ihminen ei harrasta yhden illan suhteita. Joten mitä noilta sitten voi odottaa. Tottakai jokainen vastuullinen ihminen huolehtii ehkäisystä.

Vierailija
5/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lateksin nussiminen ei kiihota.

Vierailija
6/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tule raskaaksi.

Vierailija
7/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon AP llä nyt on näitä irtosuhteita takana kun ihan aloituksen ja johtopäätöksen omien kokemusten perusteella tekee?

Vierailija
8/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ehkäisynä keksittyä nimeä ja prepaid liittymää.

Vierailija
9/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene saunaankaan vaatteet päällä.

Vierailija
10/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tehty vasektomia jo monta monta vuotta sitten. Ja peppu muutenkin kiinnostaa enemmän.

Aika ihme on jos kasseissa vielä nykyään on eläviä siittiöitä, johdin kasvaisi spontaanisti yhteen ja siittiö uisi pepusta etupuolelle. Sitten on jo ansainnut elää.

Vierailija
11/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, miksi annat ilman ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa.

Vierailija
12/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa yhdenyön hoito, käyttäisin koko paketin kumeja.

Vierailija
13/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeltä tuttavamieheltä kysyin, miksei käytä irtosuhteissa kumia. Sanoi vaan, ettei vastusta lapsen hankkimista, muttei halua parisuhdetta, että sitten kun joskus tärppää ja saa jälkeläisen niin voi käydä laittamassa piuhat kiinni. Kysyin haluaako silti olla lapsen elämässä niin joo. Hänelle sopii pikkulapsiaikana silloin tällöin hoito. Vasta isompaa lasta voi sitten enempi hoivata ja jos hyvät välit kehittyy, niin voi muuttaa hänen luokseen.

Teki mieli putsata omat korvat, mutta jäin vain suu auki. Mies ei pitänyt vauvoista, mutta isommista kyllä.

Vierailija
14/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en välitä. Olen itsekäs. Nautinto ilman kortsua on tärkeintä.

Vierailija
15/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdeltä tuttavamieheltä kysyin, miksei käytä irtosuhteissa kumia. Sanoi vaan, ettei vastusta lapsen hankkimista, muttei halua parisuhdetta, että sitten kun joskus tärppää ja saa jälkeläisen niin voi käydä laittamassa piuhat kiinni. Kysyin haluaako silti olla lapsen elämässä niin joo. Hänelle sopii pikkulapsiaikana silloin tällöin hoito. Vasta isompaa lasta voi sitten enempi hoivata ja jos hyvät välit kehittyy, niin voi muuttaa hänen luokseen.

Teki mieli putsata omat korvat, mutta jäin vain suu auki. Mies ei pitänyt vauvoista, mutta isommista kyllä.

Tuollainen mies on se, mitä nainen hakee. Se , että pettyy myöhemmin onkin jo eri juttu. Hieman vastuuton, rempseä jätkä kiinnostaa.

Vierailija
16/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut panemaan naista enkä kumisukkaa. Siksi?

Jos haluaisin panna kumisukkaa niin olisin jättänyt Tinder viestittelyn, drinkit ravintolassa ja kaiken muun vaivautumisen välistä ja pysytellyt kotona.

Vierailija
17/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, miksi annat ilman ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa.

Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies haluaa nautintoa ilman kondomia, niin naisena koen haluna antaa nautintoa. Itse käytän pillereitä ja kumille ei ole tarvetta.

Vierailija
18/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean naamalle mielummin ja sitäpaitsi ehkäisy on naisten vastuulla.

Vierailija
19/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma naama on parempi ehkäisy kuin kondomi.

Vierailija
20/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta tuollaisista miehistä. Tosin miesmakumme taitaakin olla aika erilainen.