Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin vakoa ilman kortsua.
Mutta miksi se "tasokas" mies kyntää kortsutta kaikkea mikä liikkuu? Eikös tuollainen toiminta itseasiassa ole ei-tasokkaan miehen merkki.
En rupea kumin kanssa pelleilemään. Paljaalla vedellyt montakymmentä vuotta, myös yön leidejä aina kun ovat suostuneet. Mitään ei ole koskaan ollut, ei vaimollakaan. Lapset leikkii kumeilla, mies vetää paljaalla ja majoneesit kitalakeen. T. Rampe 58v
Vierailija kirjoitti:
Käytän ehkäisynä keksittyä nimeä ja prepaid liittymää.
Sama. Tai no, irtosuhdevuosista on jo hyvin aikaa, mutta en silloin omalla nimelläni ollut liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa muistaa, että naisten kondomi on kehitetty. Sellaisen voi hankkia ja käyttää itse, niin ei tarvitse miestä syyllistää.
Sinusta mies on ilmeisesti avuton vauva, ettei osaa hoitaa omaa ehkäisyään, vaan äitylin pitää sekin hoitaa hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tehty vasektomia jo monta monta vuotta sitten. Ja peppu muutenkin kiinnostaa enemmän.
Aika ihme on jos kasseissa vielä nykyään on eläviä siittiöitä, johdin kasvaisi spontaanisti yhteen ja siittiö uisi pepusta etupuolelle. Sitten on jo ansainnut elää.
Oletko koskaan kuullut sukupuolitaudeista?
Jos naiset jättäisivät jakamatta viidakko-simoille ja aavikko-penoille, niin ei olisi tauteja lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tehty vasektomia jo monta monta vuotta sitten. Ja peppu muutenkin kiinnostaa enemmän.
Aika ihme on jos kasseissa vielä nykyään on eläviä siittiöitä, johdin kasvaisi spontaanisti yhteen ja siittiö uisi pepusta etupuolelle. Sitten on jo ansainnut elää.
Oletko koskaan kuullut sukupuolitaudeista?
Kuullut olen, nähnyt en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi annat ilman ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa.
Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies haluaa nautintoa ilman kondomia, niin naisena koen haluna antaa nautintoa. Itse käytän pillereitä ja kumille ei ole tarvetta.
Olet selvästi mies. Ei kukaan nainen halua sukupuolitauteja ja muita vaivoja suojaamattomasta yhdynnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän ehkäisynä keksittyä nimeä ja prepaid liittymää.
Sama. Tai no, irtosuhdevuosista on jo hyvin aikaa, mutta en silloin omalla nimelläni ollut liikenteessä.
😜 Juu, ei omalla nimellä, mutta omalla naamalla ja omilla geeneillä.
Nainenhan tarkoituksella hommaa siitossonnin mukaan kapakasta. Ihmettelin, että miksi hän korosti sitä, että en tarvitse kortsua.
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan tarkoituksella hommaa siitossonnin mukaan kapakasta. Ihmettelin, että miksi hän korosti sitä, että en tarvitse kortsua.
Käytitkö?
Kumi ei vaan tunnu hyvältä ja olishan kiva saada lapsikin jos joku pamahtaa paksuksi
Aluksi kumi päälle yleensä nappaan pois jossain vaiheessa ja mehut ineen m36..
Luojan kiitos olen ruma, läski ja tissitön nainen. Ei tarvi miettiä moisia kun en miestä saa muutenkaan. Ikisinkkuna hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon AP llä nyt on näitä irtosuhteita takana kun ihan aloituksen ja johtopäätöksen omien kokemusten perusteella tekee?
Mitäköhän se asia sinulle kuuluu? Jospa pureudut aloituksen kysymykseen? On varmaan sen verran, että pystyy spekuloimaan. Ja eihän kaikkien kanssa edes tarvitse harrastaa. Meneehän tuossa jo kaikki into, jos pitää ensin väitellä suojauksesta.
Olen saman itsekin huomannut, vaikka en mikään jakorasia olekaan. Turhaa alkaa tässä nyt ketään solvaamaan tai ikäviä vihjailemaan, ei kuulu hyviin tapoihin. Jokaisen oma asia mitä tekee, juoruakkamaista touhua alkaa syyllistää ketään sukupuolielämästä. -ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa muistaa, että naisten kondomi on kehitetty. Sellaisen voi hankkia ja käyttää itse, niin ei tarvitse miestä syyllistää.
Sinusta mies on ilmeisesti avuton vauva, ettei osaa hoitaa omaa ehkäisyään, vaan äitylin pitää sekin hoitaa hänen puolestaan.
Näin. Se avuton vauva lähtee saalistamaan, keksii vaimolle ensin jonkun tekosyyn mennä, iskee naisen, hommaa kenties hotellihuoneenkin, näkee vaivaa, osaa kyllä pettää, mutta ei sitten tajua tai halua käyttää kumia.
Vierailija kirjoitti:
Jospa lakkaisit ho roilemasta. Jooko?
Tule sieltä keskiaikaisesta pimennosta jo tähän päivään, jooko?. Jokaisella normaalilla ihmisellä on sukupuolivietti. Ja on täysin oma asia miten toimii, kunhan ei aiheuta kenellekään ikävyyksiä tai mielipahaa.
Mikä mies sitten on, huoripukkiko? Avarra nyt hei maailmankuvaasi.
Panen vain perseitä.