Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Vierailija
11.02.2023 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä kommentteja huomaa nopeasti, että miehiä ei koulunkäynti ole paljoa kiinnostanut 🤮

Vierailija
42/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa lakkaisit ho roilemasta. Jooko?

Tule sieltä keskiaikaisesta pimennosta jo tähän päivään, jooko?. Jokaisella normaalilla ihmisellä on sukupuolivietti. Ja on täysin oma asia miten toimii, kunhan ei aiheuta kenellekään ikävyyksiä tai mielipahaa.

Mikä mies sitten on, huoripukkiko? Avarra nyt hei maailmankuvaasi.

Itseään jakava nainen on hu o # r @

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset käyttävät pillereitä melkein niin ei tarvitse huolehtia siitä

Vierailija
44/58 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja ja ei arvosta nasen kehoa

Vierailija
45/58 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillerien ehkäisyteho on 98% oikein käytettynäkin. Eikä siinä mitään, mutta kun sitten vielä itketään niistä elareista ja naisen oikeudesta päättää itse mitä tekee kehollaan....

Vierailija
46/58 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mää taas käytän mieluummin kumia, ei roisku nesteet miten sattuu.

Olen innokkaampi nuolija kuin "hevonen", että näin.

Vierailija
47/58 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma hoituu. kun nainen panee miestä sträppärillä anaaliin. Sträppäri voi olla vielä sellainen, josta toinen uloke rassaa naisen emätintä. Ei tule raskauksia eikä sukupuolitauteja.

Vierailija
48/58 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillerien ehkäisyteho on 98% oikein käytettynäkin. Eikä siinä mitään, mutta kun sitten vielä itketään niistä elareista ja naisen oikeudesta päättää itse mitä tekee kehollaan....

Jos naisella sattuu vahinko niin ainahan voi vahingon hoitaa pois

Vierailija
49/58 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa muistaa, että naisten kondomi on kehitetty. Sellaisen voi hankkia ja käyttää itse, niin ei tarvitse miestä syyllistää.

Mikä on naisten kondomi en ole kuulutkaan.Kyllä se on niin että äijien se vehkeensä suojaaminen pitäisi lailla pakollilliseksi ja rangaistuksen alaiseksi laittaa.Nainenhan ei voi vaginaansa tunkeutumista kaiken maailman kuppasilla vehkeillä estää  varsinkin jos raukat sen väkisin tekee porukalla.

Vierailija
50/58 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koko keskustelussa ainoa huoli on naisen raskaus? Sukupuolitaudit tarttuu niin samaa kuin eri sukupuolesta olevien henkilöiden välillä.

Pitäisi olla ihan perusasioita jopa peruskoulun käyneelle.

Vierailija
51/58 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vasikoi, että panin paljaalla?

Vierailija
52/58 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pimppaan laukeaminen on niin paljon paremman tuntuista kun jätesäkkiin

Vierailija
53/58 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää edelleen, että naiset eivät käytä naisten kondomia kun "...kondomin käyttö on helppoa, nopeaa eikä tunnu mitenkään erilaiselta." Luulisi tuovan oman panoksensa ehkäisyyn jos kerta miehiä syyllistetään ettei kondomin käyttö kiinnosta. Näyttäkää naiset itse esimerkkiä!

Vierailija
54/58 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä ole yksikään edellisestä viidestä naisesta halunnut odotella että laitan kondomin. Kuulemma latistuu tunnelma ja yksi lopetti kokonaan koska "en luota häneen" tautien ja ehkäisypillerin osalta.

Itse taas en ilman kumia rakastele.

Vierailija
55/58 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan satunnais seksiä mutta aina kumilla. Suht ohut ja sopivan levee kumi niin ei haittaa hommia yhtään.

Vierailija
56/58 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noita kaatoja ollut mutta aina kortsulla. En tahdo siittää yhtään kersaa.

Vierailija
57/58 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan naisista pyytänyt kumia laittamaan, niin olen sit paljaalla painanut. Toki voi käyttää, jos pyydetään.

Vierailija
58/58 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keski-ikäinen sinkku nainen, jolla kova seksuaalivietti. Viime aikoina vain ikävästi törmännyt siihen, että ikäisilläni miehillä erektio on usein niin heikohko, ettei kumin kanssa onnistu. Olen kokenut sen oikeasti pulmaksi. Ollaan sitten vedetty paljailla, siitäkin huolimatta, että kerron herpestartunnasta. Tosin herpes ei ole tuolloin ollut aktiivinen.