Mitäs sitten kun Vauva-palsta suljetaan ikuisiksi ajoiksi?
Missä mä sitten kirjoittelen? Vaihtoehtoina enää suoli24 ja lauta. Somea en käytä.
Kommentit (60)
S24 ongelmana oli se, että joku vihainen ukko (tai muu hlö) tulee aina räyhäämään ja haukkumaan joka kommenttiin, joka ei miellytä. Nyt siellä on suht hiljaista, vielä.
Ei tätä paskalaatikkoa saa sulkea!!
Teet niin kuin Jari Tervo, Tuomas Kyrö ja Kari Hotakainen....alat vaan skriivaa paskaa suomea runsaalla mukamas hölppärillä aaneloselle ja kansa kyllä ostaa.
Sitten rauha on vihdoin laskeutunut sen ylle.
Hyvä jos tää pahuuden pesäke poistettaisiin.
Ei tätä saa koskaan sulkea, missä minä muuten trollaisin ja häiriköisin? Enköhän minä vielä vanhainkodissa vuonna 2123 melkein 142-vuotiaana kerta toisensa jälkeen vänkää, että miehen pitää olla oikeus rakastella naista aina halutessaan ja että naisen pitää palvella miestään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä saa koskaan sulkea, missä minä muuten trollaisin ja häiriköisin? Enköhän minä vielä vanhainkodissa vuonna 2123 melkein 142-vuotiaana kerta toisensa jälkeen vänkää, että miehen pitää olla oikeus rakastella naista aina halutessaan ja että naisen pitää palvella miestään.
Just näin. Ja sitten ihmettelet kovaan ääneen päälle kun suhteet eivät onnistu. Mutta sittenhän voikin keksiä että koko muu maailma on väärässä ja vain sinä oikeassa 🤣🤣🤣
Hankin sitten sen naisen valittamisen sijaan ja perustan perheen.
Vauva ei sulkeudu koskaan. Never. Vauva on ja pysyy from here to eternity. Se nousee ydintuhon jälkeen kuin Fenix lintu. Vauva on jotain, mikä on ikuista ja pysyvää.
Varmaan joku uusi tulee tilalle ja taas mennään.
Vastaava palsta perustetaan kuitenkin.
"Somea en käytä." MITÄ AP horiset! Tämähän on some-alusta!
Vierailija kirjoitti:
Missä mä sitten kirjoittelen? Vaihtoehtoina enää suoli24 ja lauta. Somea en käytä.
On muitakin vaihtoehtoja kuten Vau.fi: Raskaus, odotus, vauva, perhe, vanhemmuus
Kaksplus
Jatkoajan vapaa keskustelu osiossa on ihan kaikenlaisia aiheita politiikasta taiteeseen, kannattaa käydä katsomassa.
Täällä on aina ollut aivan mahtavaa kirjoitella etenkin Suomen totalitarismia vastaan... :)
Sitä ei vain kannata tehdä edes nimimerkillä vaan täysin anonyymisti koska sen takana on niin valtava rahastus... :)
Toivotaan siis ettei suljeta...
Olen surun murtama, missä sitten trollailen?