Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naiset miehen vartaloa seksikkäänä?

Vierailija
11.02.2023 |

Vastatkaa rehellisesti.

Kommentit (556)

Vierailija
241/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman miesmaun mukainen vartalo kyllä.

Millainen se maku sitten on?

Varmaan sanottu jo monesti, mutta kun kysyit: 

Pitkä (min. 190 cm)

Pitkät ja hoikan lihaksikkaat jalat

Pitkähköt kädet (ei näkyviä lihaksia)

Kapeahkot kasvot, suuri nenä, mielellään kotkamainen

Isot kädet ja jalat

Keskiverrosti karvainen

Keskikokoinen pylly

Mahaakin voi olla, kunhan se ei ole pehmeä löllö, vaan miehekäs

Ulkoisesti keholtaan ja myös vartaloltaan miesihanteeni on kuin Kiovan pormestari Vitali Klitsko, mutta oma mies on vielä häntäkin komeampi kasvoiltaan. Miestyyppi on kuitenkin sama.

Naulan kantaan, on jo sanottu monesti.

T. Monipuolinen miesmaku

Eivät kaikki pidä Klitskon tyyppisistä miehistä, hän on vain yksi suosituimmista miestyypeistä. Joillekin liian pitkä ja robustin näköinen, minä olen taas aina tykännyt juuri tuollaisista ja tuollaiset onneksi myös minusta. Joka ainoa poikaystäväni on ollut samaa tyyliä ja siis myös aviomies.

Kyllä, tämä on yksi suosituimmista miestyypeistä. Ja se nimenomaan kertoo, ettei naisten miesmauissa juurikaan ole eroja. Tämä on täysin ok, mutta miksi pitää kivenkovaan väittää jotain, mikä ei pidä paikkansa?

Nuo sinun kaksi väitettäsihän ovat keskenään ristiriidassa. Ensin sanot, että naisilla on erilaisia miestyyppejä, jotka ovat heidän suosikkejaan ja sitten väität, ettei naisten makutottumuksissa ole eroa. Kumpaa mieltä siis olet? Onko naisilla erilaisia miestyyppejä, joista pitävät vai ei?

Mistä sinä ristiriidan löysit :D Se, että valtaosan naisten mielestä suosituin tyyppi on pitkä, lihaksikas, harteikas ja isokätinen mies toki samalla kertoo, että jotkut naiset saattavat tykätä erilaisista miehistä. Se ei kuitenkaan tee naisten miesmausta monipuolista, kun valtaosa kuitenkin haluaa sen yhden ja saman miehen.

Oli puhe erilaisista miestyypeistä (monikko), joista Vitali on yksi. Miestyypit poikkeavat toisistaan isostikin. Yksi nainen ei voi sietää Vitalin tapaista kolossia, vaan hän tykkääkin hoikasta ja laihasta runoilijarokkarista. Jne.

Kas kehveliä kun 90 %:ssa kommenteissa on kuvattu se yksi ja sama miestyyppi, mutta silti naiset tykkäävät monenlaisista miestyypeistä :D Eipä sillä, jatkakaa!

Ei ole. Suurin osa viesteistä ja lähes kaikki naisten viestit kertovat, että vartalolla ei ole väliä. Miehet laittavat muutaman viestin kuvittelemastaan naisten ihannevartalosta, ja ohittavat kaikki naisten erilaiset viestit.

Me varmaan luemme jotain ihan eri ketjua. Onko noissa vastauksissa nyt oikeasti mielestäsi ihan hirveästi eroa...?

"leveät hartiat, karvainen rinta. ah ja lihaksikkaat vahvat käsivarret. Lisäksi olen ihan hulluna hänen kämmeniinsä"

"Hoikkuus, kapea lantio, leveät hartiat ja litteä vatsa"

"Pitää olla vähän vatsaa, karvoja, leveät hartiat ja miehekkäät hauikset."

"Joko on semilihaksikas tai sitten jos on harteikas ja karvainen, kelpaa vähemmilläkin lihaksilla minulle katseltavaksi."

"Niska on seksikäs, samoin reidet ja käsivarret"

"Hartiat, selkä, kapeat lanteet, takamus, lihaksikkaat käsivarret, rintalihakset"

"ryhdikäs ja on lihasta luiden päällä"

" Pitkä (min. 190 cm) Pitkät ja hoikan lihaksikkaat jalat, Pitkähköt kädet (ei näkyviä lihaksia), Isot kädet ja jalat"

"Tärkeintä itselle on miehen suht leveät hartiat ja vahvat reidet sekä isot kourat. En voisi kuvitella olevani miehen kanssa, jolla hentoiset kädet, pullonkaulahartiat ja tyhjät housut tikkureisillä."

"Pitää olla kunnon työmiehen voimat ja lihakset."

"Pidän miehessä seksikkäänä käsivarsia, kapeaa lantiota, pituutta ja hyviä hiuksia."

"Hoikka mutta treenattu sopivasti"

"Todellakin komea ja voimakas miesvartalo sytyttää. Jonkin verran lihasmassaa on plussaa, mutta liiallinen rasvattomuus ei. Eli sellainen harteikas ja pehmeän lihaksikas"

Jätät hienosti kirjoittamasta osan noista tekstityksistä.

Kai ymmärrät että ihannevartalo on eri asia, kuin että pitääkö miehellä sellainen vartalo olla? -eri

Täydennä ihmeessä jos jotain olennaista jäi puuttumaan. Kirjoitin ne, jotka toistuvat kerta toisensa jälkeen, vaikka naisilla on niin kovin monipuolinen miesmaku.

Tuolla on puhuttu mm. Toisille pituudella on väliä, toisille ei ole...

Toiset tykkää treenatusta ja timmistä, toiset isä-kropasta, toiset siitä että on vaan isokokoinen ja toiset taas hoikasta runopoika-vartalosta, joillekkin taas ei ole vartalolla mitään väliä...

Se, että naiset esim tykkäävät miesten harteiden koosta on vähän sama, kuin puhuisi siitä miten juu miehet yleisemmin tykkää naisten tisseistä. Tarkoittaako se sitten sitä, ettei miehillä ole yhtään erilaisia naismakuja, kun kaikki miehet tykkää tisseistä?

Kaikki hartioista puhuneet ovat vastanneet että tykkäävät nimenomaan leveistä hartioista. Miehet juu tykkäävät tisseistä, mutta monenlaiset tissit ovat miesten mieleen. Tuo on siis huono vertaus.

Miehillä on jo biologisesti leveät hartiat. Niitä hartioita voi saada näyttämään vielä leveämmältä treenaamalla. Eli on ihan sama, kuin tissit ja niiden koko. 

Minä kirjoitin esimerkiksi sen, että tykkään ryhdikkäästä miehestä. Mies ei voi olla ryhdikäs ilman lihaksia. Poimit minun kirjoituksestani vain sen "lihakset luiden päällä" kohdan ja jätit kokonaan pois, että esimerkiksi mulle ei ole väliä sillä onko mies minkä pituinen ja onko siinä lihaksen päällä sitten vielä lisäksi rasvaa. 

Aika moni mies myös sanoo tykkäävänsä "naisellisesta vyötäröstä". Tuo on ihan sama kuin harteet. 

Sinä nyt keskityt vain niihin tiettyihin piirteisiin ja ignooraat kaikki muut koska sulla on nyt vaa joku pakkomielle kuvitella, että kaikki naiset tykkää samasta.

Samalla tavalla me voimme ajatella, että suurinosa miehistä tykkää naisellisista naisista, joilla on tissit ja kiinteä peppu, koska tuota samaa kirjoittaa suurin osa miehistä. 

En ole ignoorannut yhtään mitään. Ne jotka ovat luetelleet tykkäämistään ominaisuuksista, niissä toistuvat samat asiat, mukaan lukien sinun kommentissasi. Se, että toivot miehen olevan ryhdikäs, ei kumoa tätä. On joo pari kommenttia, jossa sanotaan, ettei miehen vartalolla ole juurikaan merkitystä ja sitten yksi, joka sanoi, ettei Bull Mentulan lihakset sytytä. Kiva ääriesimerkki: ehkä promillella miehistä on Bull Mentulan lihakset. Yksi selkeästi erilainen vartalomalli oli, kun joku tykkäsi laihasta runopojasta. Se on aidosti erilainen kuin lähes kaikki muut.

No mitä ihmettä sä odotat? Kai ihminen yleensä tukkää terveen ja vahvan näköisistä kehoista, mutta silti monenlaiset miehet on viehkoja. Ootitko että joku sanoo että mua kiihottaa Jabba the Hutt ja joku että tykkään kukkakepeistä ja joku että tykkään miehistä joilla on kolme kättä ja napa keskellä selkää? Sitten olis sulle variaatiota? Nyt naiset on ihan kakkapöksyjä kun vaan tietty vartalotyyppi kelpaa.

En ole missään vaiheessa kritisoinut sitä, että naisille kelpaa vain tietty vartalotyyppi. Se mihin olen ottanut kantaa on, että he itse väittävät miesmakunsa olevan hyvin monipuolinen, kunhan ensin ovat sata kertaa luetelleet yhden ja saman miehen :D

Mä tykkään miehestä, jolla on helvetin iso pää, cocacolapullohartiat, sisäänpainunut rintakehä, eriparipakarat, kiero penis, laihat reidet, massiiviset pohkeet ja hillittömän pitkäyät keskimmäiset varpaat. Jaloissa vaivaisenluut. Onks nyt tarpeeksi uniikkia? Varmaan vieläkin sulle naiset on lampaita, joilla on kaikilla sanat mielipiteet. Sitähän sä haet takaa. Että naiset on tyhmiä ja valehtelee. Sano vaan suoraan, ei tsrtte jokapäiväisiä mieskehoepistoloita.

Ehöm, jätän tämän vain tähän. On niin monipuolista makua, että huhhuh! Mutta jees, nyt täytyy lopetella. Tämä oli oikein hauskaa :DD

"leveät hartiat, karvainen rinta. ah ja lihaksikkaat vahvat käsivarret. Lisäksi olen ihan hulluna hänen kämmeniinsä"

"Hoikkuus, kapea lantio, leveät hartiat ja litteä vatsa"

"Pitää olla vähän vatsaa, karvoja, leveät hartiat ja miehekkäät hauikset."

"Joko on semilihaksikas tai sitten jos on harteikas ja karvainen, kelpaa vähemmilläkin lihaksilla minulle katseltavaksi."

"Niska on seksikäs, samoin reidet ja käsivarret"

"Hartiat, selkä, kapeat lanteet, takamus, lihaksikkaat käsivarret, rintalihakset"

"ryhdikäs ja on lihasta luiden päällä"

" Pitkä (min. 190 cm) Pitkät ja hoikan lihaksikkaat jalat, Pitkähköt kädet (ei näkyviä lihaksia), Isot kädet ja jalat"

"Tärkeintä itselle on miehen suht leveät hartiat ja vahvat reidet sekä isot kourat. En voisi kuvitella olevani miehen kanssa, jolla hentoiset kädet, pullonkaulahartiat ja tyhjät housut tikkureisillä."

"Pitää olla kunnon työmiehen voimat ja lihakset."

"Pidän miehessä seksikkäänä käsivarsia, kapeaa lantiota, pituutta ja hyviä hiuksia."

"Hoikka mutta treenattu sopivasti"

"Todellakin komea ja voimakas miesvartalo sytyttää. Jonkin verran lihasmassaa on plussaa, mutta liiallinen rasvattomuus ei. Eli sellainen harteikas ja pehmeän lihaksikas"

Vierailija
242/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla lihakset.

Jos pitäisi panna mieskropat järjestykseen huonoimmasta parhaimpaan:

Barbapapa

Bodari

Iskämaha (pömppis)

Pulkannaru

Kiinteä kärppä eli laiha urheilullinen, jolla lihasta

WINNER: Hoikka mutta treenattu sopivasti (EI liian isoja lihaksia)

Tämä on sitten oma mielipiteeni, enkä halua tällä listalla ketään loukata. EN siis sano kenellekään tätä päin näköä. Kroppa ei tee ihmisestä kivempaa tai parempaa ihmistä. Erikroppaiset miehet on mukavia tyyppejä.

Samaa mieltä, tää vastaa mun mielikuvaakin. Tosin on sitä vähän eri variaatioitakin olemassa kuin nuo, siis lähinnä pulkannarun ja isimasun väliin meneviä perusmiehiä, ei lihavia, ei laihoja, ei lihaksikkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat ja elämänmyönteiset miehet ovat seksikkäitä. Liian moni mies luulee, että kaljamaha on syntyperäinen ominaisuus, josta ei pääse eroon. 

Vierailija
244/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä pitkistä, itseni mittaisen kanssa pussailu ja muukin kiva onnistuu parhaiten. Nollarasvaprosentti ei ole kiva, eikä myöskään saa olla kovin lihava. Sellainen tavallisen mallinen, vähän mahaakin saa olla. Pullistelevat lihakset tai liika lihavuus ei viehätä mutta pieni iskävatsa on kiva.

Karvaa saa olla jonkun verran mutta ei liikaa. Voimaa enemmän kuin minulla, olen urheilullinen itse.

Nuita kapeita lanteita en oikein ymmärrä mitä täällä useampi maininnut, tekevät mielestäni miehen aika luikun näköiseksi, siis sellainen italialaistyylinen kapealanteisuus.

Toisaalta sitten jostain syystä aasialaiset urheiluvartalot viehättää katsella, mutta en tiedä haluaisinko omaan petiin sellaista.

Vierailija
245/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, pitkäraajainen tyylikäs italialainen tummaverikkö. Silmälasit ja ihanat taipuisat hiukset. Hmmmm.

Vierailija
246/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kapea lantio.. Miesten isot kädet.. Ajamaton parta aamulla, uniset silmät ja romuluinen vartalo. Jos tähän vielä saa katseen ja hymyn, niin oon ihan myyty. 

Vierailija
247/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, pitkäraajainen tyylikäs italialainen tummaverikkö. Silmälasit ja ihanat taipuisat hiukset. Hmmmm.

Minäkin pidän rilleistä kunhan ovat hyvin valitut..

Vierailija
248/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta penis on ruma, koosta riippumatta. Samoin iso maha, joita nykyään on nuorillakin.

Vierailija
249/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mieskomeutta pitää ihastella.

Vierailija
250/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä! Oman mieheni vartalo on aivan mielettömän seksikäs! Näin yleisesti ottaen en juuri tuijottele miesten vartaloita sen enempää vaan iloiset kasvot ovat tärkeämmät, mutta joitakin vartalotyyppejä on jotka ei sitten viehätä alkuunsakaan:

-kovin ylipainoinen, siis että läski roikkuu

-liian laiha luikku

-uimarivartalo tai muu himourheilijan vartalo ei nappaa yhtään

-liian karvainen, saa siis olla karvaa mutta ei mitään kauheaa turkkia

-huonot hampaat, ei ikinä voisi suukotella sellaista jolla jotkut nuuskan tahrimat öklöpalikat suussa, hammaslääkäriin siitä!

Jos nuo pahimmat laskee pois niin sitten ei suuresti ole väliä. Saa olla pitkä, lyhyt, isoluinen, pieniluinen, lihaksikas tai vähemmän kunhan ei mihinkään suuntaan överi...

Vierailija
251/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs vartalo on seksikäs, oli mies tai nainen.

Seksikkyyteen livenä vaikuttaa ulkonäön lisäksi myös luonne, asenne ja arvot.

Panettavuuteen vaikuttaa katsojan seksuaalinen suuntautuminen.

Vierailija
252/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä vähän outo mutta fantasioin sellaisesta vähän likaisesta ja ylipainoisesta mieskarjusta. En tosin oikeassa elämässä sellaista kotiini toisi mutta jostain syystä tämä fantasia on todella usein mielessä.

Onneksi fantasiat ja tosielämän voi pitää erillään!

Vierailija
253/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän seksikkäänä, jos olen muutenkin ihastunut/rakastunut mieheen. Ilman miehen henkilökohtaista tuntemista ei minkäänlainen miesvartalo tee vaikutusta seksuaalisessa mielessä.

Näin sanoisin itsekin.

Vierailija
254/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille

Tämä ei välttämättä tule kovin suurena yllätyksenä, mutta uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät lähes yksimielisesti vahvoja miehiä puoleensavetävinä.

Royal Society Journal Proceedings B -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa on kyselty 160 naisen näkemyksiä siitä, millaiset miesten vartalot ovat heistä puoleensavetävämpiä.

Tutkimuksessa 160 naiselle näytettiin valokuvia miesten vartaloista, joista pää oli rajattu pois. Toisissa kuvissa oli yliopisto-opiskelijoita ja toisissa kuntosalilta rekrytoituja miehiä, jotka kävivät salilla 3–5 kertaa viikossa ja joille tehtiin voimatesti.

Tuloksia analysoitaessa ilmeni, että miehen vahvuus oli ylivoimaisesti tärkeämpi tekijä puoleensavetävyydessä kuin esimerkiksi pituus. Vahvuus selitti 70-prosenttisesti tulosten eroja, mutta pituudesta sai etua vain muutaman prosenttiyksikön. Ylipainoisuus puolestaan tuotti muutaman prosenttiyksikön verran miinusta.

”Meitä ei yllättänyt se, että naiset pitivät fyysisesti vahvoja miehiä viehättävinä, mutta meitä yllätti se, kuinka voimakas vaikutus oli”, sanoo tutkimusta johtanut Griffith Universityn tutkija Aaron Sell The Guardian -lehdessä.

”Tutkimuksissamme ei löytynyt yhtään naista, joka olisi pitänyt enemmän heikommista tai feminiinisimmistä miesvartaloista.”

Tutkimuksessa yksi nainen piti enemmän heikommista miehistä edestä otetussa kuvassa. Sivulta otettua kuvaa katsottuaan hän palasi ruotuun.

”Tuloksemme viittaavat siihen, että vaikka olisit hieman ylipainoinen, näyttämällä vahvalta voit kompensoida sitä. On OK olla vahva, lihava kaveri, mikä saattaa lohduttaa monia”, Sell sanoo.

No sittenhän te miehet tiedätte, mitä tehdä, jos haluatte olla naisten silmissä puoleensavetäviä.

P.S. Kysyttiinkö samassa testissä miesten kiinnostavuudesta?

Vierailija
255/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos tunnen himoa sitä miestä kohtaan, jolla se vartalo on. Eikä tartte todellakaan olla mikään adonis, ääni ja katse on tärkeimmät miehessä luonteen lisäksi, huumori.. Miehet joihin olen ollut lätkässä, eivät ole millään mittapuulla olleet mitään mr. universumeita, päinvastoin, olen aina viehättynyt ns. "rumista" miehistä, elämän raatelemista, mutta ne on olleet mielestäni upeita sillä hetkellä.

Mikään kiiltokuvapoika ei ole koskaan itseäni kiinnostanut, olen itsekin ruma/rujo kauneusmittareilla, mutta silti kuulemma söpö ja kiltin näköinen (nuorena jopa sexy, vaikka inhosin sitä. Huom, seksikäs ihminen ei yleensä ole kaunis tai komea) .

Vierailija
256/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä vähän outo mutta fantasioin sellaisesta vähän likaisesta ja ylipainoisesta mieskarjusta. En tosin oikeassa elämässä sellaista kotiini toisi mutta jostain syystä tämä fantasia on todella usein mielessä.

Et ole.

Minun seksifantasioissa mies on aina rupsahtanut n. 59v, jolla ruma sammakkonaama missä isot silmäpussit. Lihava tai sitten jos laiha niin vanhan maajussin näköinen jolla todella iso pen.. sseli ja tooodella roikkuvat säkit.

Mutta se nainen on joku nuori ahnas pimu, tai minä nuorena.

Mikään nuori salilla käyvä geelitukka ei saa mitään väreitä aikaan. Pitää olla irstaan näköinen fantasiamies. 😂

Vierailija
257/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikeasti aseteltu, vaikkakin yksinkertainen kysymys. On miesvartaloita joita on kiva katsoa kun ovat kauniita mutta se ei välttämättä tarkoita samaa asiaa kuin haluttava, ainakaan minulle.

Se haluttavuus/seksikkyys johtuu aika muista asioista kuin siitä ulkonäöstä.

Voi olla vaikka mikä taideteos vartalona mutta jos ihminen ei muuten viehätä niin ei sitä seksikkääksi sitten voi sanoa.

Näin minulla.

Vierailija
258/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn nyt vastaamaan tähän ketjun ydinkysymykseen jokseenkin aukottomasti:

Olin nuorempana hoikka mies, ja olin 10 vuotta käymättä salilla kun koin salitreenin tekevän minusta palloiluharrastuksessa vähemmän vikkelän. Miehiltä sai kuulla kuittailua pienuudesta ja naisten keskuudessa vientiä ei vaan ollut. Yöelämästä pystyi kyllä tuurilla saamaan joskus jotain saantia, mutta harvoin näin tapahtui.

Sitten vaan aloinkin käymään salilla ja jotenkin kropastani muovautui sellainen todella veistoksellinen. Menin Tinderiin ja yhdessä vaiheessa mulla oli neljä vakkaria samaan aikaan joita hoitelin vuoropäivinä.

Eli päätelmiä arvon kanssaihmiset tykkäävätkö naiset hunkseista vai ei?

Vierailija
259/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn nyt vastaamaan tähän ketjun ydinkysymykseen jokseenkin aukottomasti:

Olin nuorempana hoikka mies, ja olin 10 vuotta käymättä salilla kun koin salitreenin tekevän minusta palloiluharrastuksessa vähemmän vikkelän. Miehiltä sai kuulla kuittailua pienuudesta ja naisten keskuudessa vientiä ei vaan ollut. Yöelämästä pystyi kyllä tuurilla saamaan joskus jotain saantia, mutta harvoin näin tapahtui.

Sitten vaan aloinkin käymään salilla ja jotenkin kropastani muovautui sellainen todella veistoksellinen. Menin Tinderiin ja yhdessä vaiheessa mulla oli neljä vakkaria samaan aikaan joita hoitelin vuoropäivinä.

Eli päätelmiä arvon kanssaihmiset tykkäävätkö naiset hunkseista vai ei?

Jotkut varmasti tykkäävät. Monet eivät. Tuo kertomuksesi ei todista kuin lähinnä noiden neljän naisen mausta.

Vierailija
260/556 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Minun seksifantasioissa mies on aina rupsahtanut n. 59v, jolla ruma sammakkonaama missä isot silmäpussit. Lihava tai sitten jos laiha niin vanhan maajussin näköinen jolla todella iso pen.. sseli ja tooodella roikkuvat säkit.

Mutta se nainen on joku nuori ahnas pimu, tai minä nuorena.

Mikään nuori salilla käyvä geelitukka ei saa mitään väreitä aikaan. Pitää olla irstaan näköinen fantasiamies. 😂

Hahah, hauska kuulla etten ole yksin! Minä tosin fantasioin ihan itseäni sellaisen kanssa, siis että sellainen tulisi ja ottaisi, melko hellästi ja ehkä jopa murahtelisi... Livenä olisi aivan kamalaa enkä todellakaan sellaisesta yhtään nauttisi mutta tosiaan fantasiat erikseen 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän