Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naiset miehen vartaloa seksikkäänä?

Vierailija
11.02.2023 |

Vastatkaa rehellisesti.

Kommentit (556)

Vierailija
541/556 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää miehet salilla. Aivan liikaa näkee keski-ikäisiä pallomahoja & pullohartioita tikkujaloilla. Tai sit nuoriakin miehiä, joilla on lantiolla läskiä ja manboobsit.

Todella todella epäseksikästä.

Sellainen pehmeä, lantiolle ja alavartaloon kasautunut ylipaino, missä näkee, ettei ole harrastettu minkäänlaista liikuntaa on naisellista, ja sen vuoksi kovin moni nainen ei pidä sitä puoleensavetävänä.

Maskuliinisuus on keskimäärin halutuinta kuten naisissa on feminiinisyys eli kovin haluttu ei ole lihava nainenkaan, joskaan hän ei muutu mitenkään miesmäiseksi sen johdosta kuten mies muuttuu naismaiseksi. 

Minulla ei kuitenkaan ole mitään kammoa lihavia ihmisiä kohtaan. En pidä lihavia mitenkään epämiellyttävän näköisinä, mutta tulee paha mieli, kun nuoret ihmiset ovat nykyisin niin lihavia. Se tarkoittaa sydän- ja verisairauksia jo nuorella iällä. Sepelvaltimotaudin kehittyminen vie noin 20 vuotta.

Joillain miehillä on oikeasti jo liian naismainen vartalo. Enkä puhu lihavuudesta. Yhdellä tapailemallani tyypillä oli erittäin hoikka runko ja hän oli suorastaan luiseva joistakin kohtaa. Mutta hänellä oli alavatsalla ja lantion kohdalla pehmeät ja pyöreät muodot. Tyyppi ei ollut ikinä harrastanut liikuntaa ja söi kuin pikkulintu.

Vierailija
542/556 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se pelkkä vartalo, mutta ainakin vartalo yhdistettynä tyyliin. Teininä jo fanitin Ville Valoa, Tyrävyön Jimi Pääkalloa, Hanoi Rocksin miehiä ja muita kajalia, koruja ja kynsilakkaa käyttäviä kuikeloita, joilla oli sotkuiset pitkähköt hiukset ja tuo huomiota herättävä pukeutuminen. Edelleen on näin, tatuoidut, vähän androgyynit rokkarityypit on mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/556 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se toimi ihan samanlailla molempiin suuntiin. On ne naisillakin silmät päässä, vaikka jostain syystä edelleenkin tuputetaan tätä ajatusta, että miehille ulkonäöllä olisi enemmän merkitystä ja että naisia ohjaa tunteet.

Jos tätä ei olisi hoettu vanhemmille sukupolville niin tiukkaan heidän kulttuurissaan ja osana kasvatusta, olisi jo tänä päivänä enemmän naisia, jotka uskaltaisivat toteuttaa itseään kainostelematta. Väitän että nainen osaa katsoa ja vertailla kanssaihmisiään aivan siinä kuin mieskin. Toistaiseksi tyttöjä on kuitenkin opetettu katsomaan pois päin ja tuntemaan häpeää itsestään.

Poikia on kasvatettu toisella tavalla ja miesten tuntuu olevan erittäin helppoa kommentoida muiden ulkonäköä ihan puolituttujenkin edessä. Hirveän iso ero siinä miten kovaan ääneen miehet ja naiset kommentoivat muita. Kasvatuksellisia eroja ovat nämä selvästi. Naisilta odotetaan edelleen tiettyä hillittyä käytöstä.

Vierailija
544/556 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Etenkin V-mallista selkää ja vahvoja (ei välttämättä korostetun lihaksikkaita) käsivarsia.

Vierailija
545/556 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs väri?

Vierailija
546/556 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, se mielikuvailijanainen pidän itseni mittaisista, eli noin 170cm normaalivartaloisista. Hieman rasvaa ihon alla mutta ei liikaa. Pienoinen maha boonusta.

Peniksen koko keskikoko tai hieman pienempi.

Kalju tai sitten pitkä tukka boonusta mutta ei mikään välttämätön kriteeri.

Keskityn enemmän siihen miltä mies tuntuu kuin siihen miltä hän näyttää.

Kasvot ovatkin sitten tärkeämmät, pitää olla iloinen ja ystävällinen hymy. Vaaleaveriköt viehättää enemmän mutta kyllä tummempikin käy.

Aerobista kuntoa pitää olla.

Kullin kokoihanne taitaa olla riippuvainen naisen pimpan koosta? Naisia on eri kokoisia samalla tavalla kuin miehiäkin...

Vierailija
547/556 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän seksikkäänä, jos olen muutenkin ihastunut/rakastunut mieheen. Ilman miehen henkilökohtaista tuntemista ei minkäänlainen miesvartalo tee vaikutusta seksuaalisessa mielessä.

Sama juttu. Miehen kropalla sinänsä ei ole merkitystä, jos hänestä tykkään.

Vierailija
548/556 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Oman miehen vartaloa pidän seksikkäänä. Tykkään katsella häntä päästä varpaisiin. Yleisesti tykkään vähintään keskipituisista miehistä, joilla selvästi leveämmät hartiat kuin lantio. Hoikat jalat ja mielummin pitkät kuin lyhyet raajat. Karvaiset sääret, ei ylimääräistä vatsassa. Sixpack on minulle ihan turha enkä tykkää bodarilookista. Hoikka ja kevyesti lihaksia on paras.

Jos mies vaikuttaa urpolta, en viehäty hänen vartalostaan, vaikka se olisi sinänsä hyvä. Minun ei kuitenkaan tarvitse tuntea miestä sen paremmin huomatakseni hyvän näköise. miesvartalon.

Vierailija
549/556 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää miehet salilla. Aivan liikaa näkee keski-ikäisiä pallomahoja & pullohartioita tikkujaloilla. Tai sit nuoriakin miehiä, joilla on lantiolla läskiä ja manboobsit.

Todella todella epäseksikästä.

Sellainen pehmeä, lantiolle ja alavartaloon kasautunut ylipaino, missä näkee, ettei ole harrastettu minkäänlaista liikuntaa on naisellista, ja sen vuoksi kovin moni nainen ei pidä sitä puoleensavetävänä.

Maskuliinisuus on keskimäärin halutuinta kuten naisissa on feminiinisyys eli kovin haluttu ei ole lihava nainenkaan, joskaan hän ei muutu mitenkään miesmäiseksi sen johdosta kuten mies muuttuu naismaiseksi. 

Minulla ei kuitenkaan ole mitään kammoa lihavia ihmisiä kohtaan. En pidä lihavia mitenkään epämiellyttävän näköisinä, mutta tulee paha mieli, kun nuoret ihmiset ovat nykyisin niin lihavia. Se tarkoittaa sydän- ja verisairauksia jo nuorella iällä. Sepelvaltimotaudin kehittyminen vie noin 20 vuotta.

Joillain miehillä on oikeasti jo liian naismainen vartalo. Enkä puhu lihavuudesta. Yhdellä tapailemallani tyypillä oli erittäin hoikka runko ja hän oli suorastaan luiseva joistakin kohtaa. Mutta hänellä oli alavatsalla ja lantion kohdalla pehmeät ja pyöreät muodot. Tyyppi ei ollut ikinä harrastanut liikuntaa ja söi kuin pikkulintu.

Puhutaan, että erilaiset kemikaalit ja myrkyt, jotka kulkeutuvat ihmiskehoon ravinnon kautta ovat vaikuttaneet siittiöihin, entä vaikutus kehoon yleisemmin? En tiedä, mutta tuskin vaikutus vain siittiöihin ulottuu.

Transrasvat ja fruktoosisiirappi aiheuttaa maksan rasvoittumista,  ylipainoa ja hormoniaineenvaihdunnan muutoksia eli naistyyppistä lihavuutta. Liikuntaa harrastavan, terveellisesti syövän ylipainoisen miehen kilot kasaantuvat eri tavalla.

Vierailija
550/556 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs väri?

Valkoinen.

Vierailija
551/556 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla silleen hyvännäköinen että ei nolota sitä viedä näytille urheilulliselle perheelle ja kavereille, joku plösö nolottais että miks ei ittestään pidä huolta!

Vaatteet kans siistit ja naama!

Vierailija
552/556 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vartalossa seksikästä on pituus - miehen pitää olla pitkä. Lyhyet miehet tai itseni mittaiset (olen 170 cm) ei vaan sytytä.

Miehessä pitää olla myös massaa, kuikelot ja rasvattomat himourheilijat ei innosta. 

Liian sliipatut ja stailatut ja itseään puunaavat, kauniit miehet enemmänkin huvittaa kuin himottaa. 

Vierailija
553/556 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tietysti. Olen hetero. Erityisesti pidän urheilullisista vartaloista ja hyvistä pyllystä.

Millainen on hyvä pylly?

No sellainen kiinteä, treenatut kannikat. Näyttää hyvältä sekä farkuissa että nakkena. Unelmieni miespeboja olen nähnyt mm. Levis-mainoksissa ja jossakin inttileffassa, jossa USA:n laivastotyypit meni suihkuun :P Noh, näyttelijöitähän he olivat...

Kuulostat, sori vaan, homolta.

Niin varmaan, mutta olen nainen :)

Miksi sitten himoat miehen takapuolta, et naisena tee sillä yhtään mitään, vaan sillä mitä on siellä etupuolella.

En ole koskaan ymmärtänyt tätä naisten teennäistä miesten peppujen ihastelua, sillä vain epätoivoisesti yritetään matkia miesten puheita naisten pepuista. Sen uskookin että naisten peput kiehtoo miehiä (sekä naisia itsejään) , koska ne ovat isoja ja herkullisia, seksuaalisia, kuin meheviä hedelmiä..

Mutta mitä ihmettä kukaan näkee miehen pienessä tiukassa kuin kokoon puristetussa neliötakapuolessa, ellei ole homo. En ymmärrä.

Miksi kysytte naisten mielipiteitä joka jumalan päivä, kun ne eivät kuitenkaan kelpaa? Outoa.

No itse olen nainen, eikä todellakaan mitkään perseet kiinnosta.

Vierailija
554/556 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lihaksikkaiden tai normaalipainosten miesten vartalosta ja olen mies. Rintalihakset ja iso penis saa kiimaiseksi.

Vierailija
555/556 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista vastaava ketju oltaisiin jo poistettu.

Vierailija
556/556 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, mutta en kaikkien miesten vartaloita. En esim. pidä pömppövatsoista, luisuhartioista, riipputisseistä enkä isoista peffoista miehillä.

Salilla zoomailen mielelläni sopusuhtaisia, hoikkia miekkosia. Plussaa tietty kivoista hiuksista ja naamasta :)

Sama täällä! Antiikin Kreikan urheilijanuorukaiset on lähinnä sitä ideaaliani.

Googlatkaa Apoxyomenos - mies, johon olen rakastunut,

Myös Diskobolos edustaa tätä tyyppiä eli luonnolliset lihakset ja pitkät jäsenet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi