Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 40 ja näytän ihan mummolta

Vierailija
11.02.2023 |

Tukka lässähtänyt, tyyli hukassa ja painoakin kertynyt. En osaa meikata kunnolla, kun silmäluomet roikkuu ja tosi jämähtänyt olo tyylillisesti muutenkin. Ennen olin jotenkin raikkaan näköinen, mutta nykyään

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän naiset 97-prosenttisesti näyttävät tuossa iässä. Ei pitäisi ihmetellä miksi miehet vaihtavat nuorempaan vuosikertaan tuossa vaiheessa viimeistään. Se oikeus suotakoon meille luomakunnan kruunuille. T Mies 48 ja täyttä terästä

Tämä. Itseäni luultu 25 vuotiaaksi. Kysytty jopa papereita olutta ostaessani. Miehissä nyt ei vaan näy vanheneminen niinkuin naisissa. Ja jos näkyy niin positiiviseen suuntaan. Karua biologista faktaa johon ei auta edes raivokkaat alapeukut

M40

Naulan kantaan, bro!

M46 ja elämänsä kuosissa.

Se, että matkii nuorison puhetyyliä jollakin bro-sanastolla ei kyllä tee kenestäkään nuorta eikä edes nuorekasta.

Yksi sukulaiseni (60+) käyttää juuri tuollaista nuorison puhetyyliä, ja kuulostaa järkyttävän nololta.

Vierailija
62/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän naiset 97-prosenttisesti näyttävät tuossa iässä. Ei pitäisi ihmetellä miksi miehet vaihtavat nuorempaan vuosikertaan tuossa vaiheessa viimeistään. Se oikeus suotakoon meille luomakunnan kruunuille. T Mies 48 ja täyttä terästä

Tämä. Itseäni luultu 25 vuotiaaksi. Kysytty jopa papereita olutta ostaessani. Miehissä nyt ei vaan näy vanheneminen niinkuin naisissa. Ja jos näkyy niin positiiviseen suuntaan. Karua biologista faktaa johon ei auta edes raivokkaat alapeukut

M40

Naulan kantaan, bro!

Ite oon 70 v jäbä ja edelleen saan 20 v typyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks nyt vaan, mutta kuka noin vanhan kelpuuttaisi, ellet ole miljonääri ja rahoita naisen luksuselämää?

Mä en tiedä yhtäkään miestä, joka ei näyttäisi ikäiseltään tai vielä vanhemmalta. Mun ikäisissäkin on ihan hirveästi kaljuuntuneita ja täysin plösähtäneitä miehiä. Kuumista nuorista miehistä on pulaa.

N29

Vierailija
64/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyt nuorekkaampana kun vältät ostamasta asioita joihin tarvii näyttää henkkarit kassalla.

Vierailija
65/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on päällä ikä kriisi. Lisäksi masetuneilla on vaikeaa aikaa nyt, kun menemme kohti valoa ihan helmikuun loppun. Toinen jakso alkaa sitten elokuun puolessa välissä, kun menemme kohti pimeää.Ei kiva olla silloin masetuneiden läheinen,puoliso tai ystävä.Naisissa kaiken ikäisissä kun ei ole miestä: Lakkaa saamasta  näkyy naamasta ja keski- vartalosta!

Vierailija
66/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että päällä olisi ikäkriisi tai masennus. Enemmänkin vain se, että olen huomannut viime aikoina, kuinka rupsahtaneeksi olen tullut parissa vuodessa. Joku ehdotti täyteaineita. Niitä on tullut kieltämättä mietittyä viime aikoina, mutta jos niihin lähtee, voiko enää olla ilman? Niitä sitten puolen vuoden väleinkö? Mitä mahdollisia terveyshaittoja voi tulla? Huulet kieltämättä myös kaventuneet, ei enää täyteläisyyttä eli ne laittaisin mahdollisesti. No, alkuun aion käydä kampaajalla, kosmetologilla ja laittaa kulmat. Sitten painonpudotusta ja joogaa. Tyyliä voisi muuttaa simppeliin ja klassiseen. Ap

Vierailija
67/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe, että päällä olisi ikäkriisi tai masennus. Enemmänkin vain se, että olen huomannut viime aikoina, kuinka rupsahtaneeksi olen tullut parissa vuodessa. Joku ehdotti täyteaineita. Niitä on tullut kieltämättä mietittyä viime aikoina, mutta jos niihin lähtee, voiko enää olla ilman? Niitä sitten puolen vuoden väleinkö? Mitä mahdollisia terveyshaittoja voi tulla? Huulet kieltämättä myös kaventuneet, ei enää täyteläisyyttä eli ne laittaisin mahdollisesti. No, alkuun aion käydä kampaajalla, kosmetologilla ja laittaa kulmat. Sitten painonpudotusta ja joogaa. Tyyliä voisi muuttaa simppeliin ja klassiseen. Ap

Täyteaineitahan on eri kestoajoilla. Pisimpään kestävät pari vuotta. Hyaluronihappoahan ne on ja samaa ainetta mitä kehosi tuottaa mutta vanhemmiten vain yhä vähenevissä määrin. Voihan sitä koittaa aluksi johonkin pienempään ongelmakohtaan ja katsoa onko siitä iloa ja hyötyä.

Vierailija
68/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Naulan kantaan, bro!

Ite oon 70 v jäbä ja edelleen saan 20 v typyjä.

Heitä femmat dude! Oon ite 68v ja hengaan läpällä 20v mimmien kaa.

Vierailija
69/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ovat mummoja oikeastikin 40-vuotiaana.

Vierailija
70/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän syksyllä 50 ja multa jumaliste kysyttiin tänään Alkossa paperit. Tuli niin nolo olo ettei tosikaan, kun piti kaivaa henkkarit esiin. Alkon kassahenkilö onneksi niitä katsoessaan piti pokkansa ihan kuin ei mitään eikä sanonut mitään ylimääräistä. En todellakaan näytä alle kolmekymppiseltä veltostuneine ihoineni. Ihmiset ilmeisesti voivat katsoa toisissaan ihan eri asioita kuin mitä itse itsessään katsoo. Joten Ap, on todellakin enemmän kuin mahdollista, että eivät muut sinua katsoessaan ajattele, että: "Montakohan lastenlasta tuollakin mummelilla jo on? Varmaan aika monta jo tuohon ikään mennessä!" :)

Vierailija
71/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntavat vaikuttaa. Se on järkkyä miten tottuneita ollaan alkoholin ja tupakan vanhentamiseen ihmisiin. Etenkin miehissä tuntuu, että hyvät elämäntavat omaavaa voidaan luulla ikäistään nuoremmaksi, koska se vertailukohta on niin kulunutta porukkaa. Alkoholin liikakäyttö on aivan liian normalisoitua.

Olen aina varma, että AP saisit itsesi raikkaan oloiseksi päivittämällä tyyliä ja kampausta. Juuri ajaton klassinen tyyli toimii kaikilla. Hyvin istuvat vaatteet ja sävytetty, hoidettu tukka, niillä pääsee pitkälle.

Niitä fillereitä on myös kasvovoiteissa, ja niilläkin saa vaikutusta aikaan. Sitä samaa hyalyronihappoa ja muuta.

Jos käytät silmälaseja niidenkin malli vaikuttaa. Eniten vanhentaa se jos on jämähtänyt omaan nuoruuden aikaiseen tyyliinsä. Se vaikuttaa jo kolmekymppisenä, samoin kuin tupakka.

Jos on ylimääräistä rahaa niin botox ja fillerit on ihan jees kunhan käy legitissä paikassa ottamassa.

Vierailija
72/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän kuulemma ikäistäni nuoremmalta mutta olen silti hiton ruma, aina olen ollut. Parikymppisenä näytin rumalta teiniltä, kolmekymppisenä näytin rumalta kaksikymppiseltä ja nyt yli 40-vuotiaana näytän rumalta 30-vuotiaalta. Enpä tiedä, mikä auttaisi. Plastiikkakirurgia kenties.

Vierailija
73/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajan leikkaama malli meni viime kerralla ihan pieleen. Kulmakarvat haaleat ja harottaa. Ehkä voisi laittaa kulmat ensin kuntoon ja pudottaa painoa. Painon pudotus voi kyllä vanhentaa, etenkin kasvoja. Katsoa yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet, muut pois. Ap

Itsellä aikanaan keto ruokavalion aloittaminen oli paras facelift. Reilut 50 vuotiaana mua yleisesti pidettiin 35 vuotiaana. Siis ns ammattilaiset näin arvioi ihon kunnon, ei ryppyjä, nuorekas...

Paras päätös ikinä. Olen pitänyt itseni samassa kunnossa samalla ruokavaliolla ja tosi tyytyväinen ja mieheni myös.

Keto ei ole mikään ihmedieetti vaan ainakin itselle pysyvä nuorekkuuden tae eli anti aging.

Pois turvottavat hiilarit ja tilalle voita, kermaa, kasviksia, juustoja, lihaa, kalaa, kanaa, munia...

Vierailija
74/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vanhenee nopeammin kuin miehet.

Tutkimusten mukaan kylläkin päinvastoin. Samanikäisillä miehellä ja naisella voi olla jooa 20 vuoden ero kehon iässä, naisen hyväksi. Keskimäärin tuo ero on nelisen vuotta.

Mitäköhän nämä tutkimukset mahtavat olla? :D Selittyykö tämä ero kenties elintavoilla eikä biologialla?

Kyllähän te itsekin varmasti tajuatte, että naisten vaihdevuodet tapahtuvat paljon nopeammassa tahdissa kuin miehillä, joten totta kai se näkyy myös ulkonäössä. Miehillä testosteronitasot laskevat keski-ikään tullessa noin yhden prosentin verran vuodessa.

Näissä tutkimuksissa on nimenomaan elintapojen merkitys laskettu pois, eli kyse on tosiaan vain siitä että ihan samoilla elintavoillakin mies vanhenee nopeammin. Jos puhutaan ihosta, niin miehen  iho on paksumpi joten se vanhenee eri tavalla, joka ehkä vaikuttaa siihen että mies nähdään nuoremman näköisenä paksuine juonteineenkin. Kulttuurissamme miestyyppinen vanheneminen hyväksytään paremmin kuin naisen ihon vanheneminen joka näkyy enemmän pinnallisena rypistymisenä.

Ja tosiaan ihon kunto ei kerro paljoakaan kehon iästä, joka kertyy miehillä huomattavasti nopeammin. On surullista että tämä on yhteiskunnassamme täysi tabu, jolta halutaan sulkea silmät vaikka tutkimukset sanoisivat mitä.

Vierailija
75/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan kylläkin päinvastoin. Samanikäisillä miehellä ja naisella voi olla jooa 20 vuoden ero kehon iässä, naisen hyväksi. Keskimäärin tuo ero on nelisen vuotta.

Mitäköhän nämä tutkimukset mahtavat olla? :D Selittyykö tämä ero kenties elintavoilla eikä biologialla?

Kyllähän te itsekin varmasti tajuatte, että naisten vaihdevuodet tapahtuvat paljon nopeammassa tahdissa kuin miehillä, joten totta kai se näkyy myös ulkonäössä. Miehillä testosteronitasot laskevat keski-ikään tullessa noin yhden prosentin verran vuodessa.

Näissä tutkimuksissa on nimenomaan elintapojen merkitys laskettu pois, eli kyse on tosiaan vain siitä että ihan samoilla elintavoillakin mies vanhenee nopeammin. Jos puhutaan ihosta, niin miehen  iho on paksumpi joten se vanhenee eri tavalla, joka ehkä vaikuttaa siihen että mies nähdään nuoremman näköisenä paksuine juonteineenkin. Kulttuurissamme miestyyppinen vanheneminen hyväksytään paremmin kuin naisen ihon vanheneminen joka näkyy enemmän pinnallisena rypistymisenä.

Ja tosiaan ihon kunto ei kerro paljoakaan kehon iästä, joka kertyy miehillä huomattavasti nopeammin. On surullista että tämä on yhteiskunnassamme täysi tabu, jolta halutaan sulkea silmät vaikka tutkimukset sanoisivat mitä.

Nämä ovat kyllä hurjia tutkimustuloksia. Muistelen että viime vuonna julkaistussa suomalaisessa tutkimuksessa miehen kehon ikä saattoi olla jopa 15 vuotta vanhempi kuin samanikäisen naisen, ja elintapojen merkitys vakioituna pois. Eli siihen kun vielä lisätään elintavat, jotka miehillä tyypillisesti ovat huonommat, niin aika karulta näyttää se ero mikä miehen ja naisen vanhenemisessa noin keskimäärin on :(

Vierailija
76/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, et voi osallistua iltapäiväkerhoon.

Vierailija
77/85 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten piirteet ovat myös jylhemmät ja kovemmat joissa vanheneminen näkyy eri tavalla kuin pehmeissä pyöreissä piirteissä. Kun pehmeä ja pyöreä ennemmin valahtaa ja veltostuu tanttamaiseksi niin jylhänaamainen pysyy vanhemmalle iälle samannäköisenä.

Lisäksi tosiaan viisikymppinen mies vähän valahtaneine piirteineen ja pysty- ja kunnolla näkyvine ryppyineen nähdään "komeampana" kuin samanikäinen nainen jolla ei edes ole välttämättä tapahtunut suurta rupsahdusta.

Naisille nyt pitää vain koko ajan jostain tolkuttaa että ette te mitään ole nuorina jos ette ole kauniita ja vanhoina kun ette ole enää nuoria. Joku Hollywood ja elokuvateollisuus voisi yleensäkin lopettaa nuorten kaunotarten ja vanhojen ukkojen parittamisen leffoihin ja antaa rooleja vanhemmillekin naisille, mutta kun ei sillä myydä kosmetiikkaa jos naisilla on heille itselleen kuuluva itsetunto.

Siksi onkin hyvä jos saa tyttäriä niin opettaa hankkimaan hyvä tutkinto ja hyvä elämä itse omilla ansioilla niin kasvaa alusta asti itsetunto ohi tämän roskan. Jos niin ei käy niin nähdään jatkossakin lähes nelikymppisiä pääministereitä blurraamassa naamaansa vessassa otettuihin snäppeihin.

Vierailija
78/85 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä vertaistukea. Oon 45 ja tuntuu että nyt on menetetty jotain oleellista. Näen itteni peilistä vielä jonkinmoisena mutta valokuvat kertovat totuuden. Samoin väliin hätkähdän kun peilaudun jostakin. Naama on plösähtänyt, mitäpä sille mahtaisi jos ei suuremmat operaatiot ole vaihtoehto. Olen kuitenkin huomannut muita seurailemalla että olen (tai haluaisin olla) kuitenkin mieluummin tyylikäs, hillitty keski-ikäinen kuin epätoivoisesti nuorta matkiva keski-ikäinen.

Vierailija
79/85 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän syksyllä 50 ja multa jumaliste kysyttiin tänään Alkossa paperit. Tuli niin nolo olo ettei tosikaan, kun piti kaivaa henkkarit esiin. Alkon kassahenkilö onneksi niitä katsoessaan piti pokkansa ihan kuin ei mitään eikä sanonut mitään ylimääräistä. En todellakaan näytä alle kolmekymppiseltä veltostuneine ihoineni. Ihmiset ilmeisesti voivat katsoa toisissaan ihan eri asioita kuin mitä itse itsessään katsoo. Joten Ap, on todellakin enemmän kuin mahdollista, että eivät muut sinua katsoessaan ajattele, että: "Montakohan lastenlasta tuollakin mummelilla jo on? Varmaan aika monta jo tuohon ikään mennessä!" :)

Nykyajan parikymppiset on jo ryppyisiä paksukaisia niin tottakai ne alkaa kysyä yhä vanhemman näköisen ihmisen papereita. Kohta papereiden kysymiseen riittää normaali painoindeksi.

Vierailija
80/85 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat kyllä hurjia tutkimustuloksia. Muistelen että viime vuonna julkaistussa suomalaisessa tutkimuksessa miehen kehon ikä saattoi olla jopa 15 vuotta vanhempi kuin samanikäisen naisen, ja elintapojen merkitys vakioituna pois. Eli siihen kun vielä lisätään elintavat, jotka miehillä tyypillisesti ovat huonommat, niin aika karulta näyttää se ero mikä miehen ja naisen vanhenemisessa noin keskimäärin on :(

Ja sitten miehet ihmettelee kun ne kuolee nuorempana kuin naiset. No tottakai kuolee kun on ottanut reippaan etumatkan huonoilla elintavoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä